Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
19 Жов 2024, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

Конкурс PR-кейсів 2024: онлайн-голосування розпочато

Оргкомітет Конкурсу PR-кейсів оголошує про початок голосування за найкращі проєкти в Конкурсі PR-кейсів.

«Жінка-трофей», сексизм та об’єктивація: користувачів соцмереж обурила нова реклама 3-ї ОШБр

Нова рекламна кампанія 3-ї окремої штурмової бригади викликала обурення серед користувачів соцмереж. На серії білбордів зображені жінки: одна обіймає військового, сидячи попереду нього на байку, в іншої військовий віддзеркалюється в сонцезахисних окулярах, а третя — лежить у військового на колінах і її живіт оголений.

Ліонель Мессі запустив власний бренд парфумів

Аргентинський футболіст Ліонель Мессі запустив свій бренд парфумів і представив дебютний аромат Leo Messi Eau De Parfum.

«Реклама вбивства тварин»: у соцмережах розкритикували новий ролик української мережі супермаркетів

Українська мережа супермаркетів «Сільпо» опублікувала ролик у соцмережах, який викликав неоднозначні реакції в українців.

Креативи тижня:

Українські модні бренди випустили серіал-омаж на фільм «Диявол носить Prada»

Український масмаркет-бренд CHER’17 та fashion-бренд INTERTOP представили власну версію культового фільму «Диявол носить Prada» на честь випуску спільної осінньої колекції.

McDonald’s створив Хеппі Міл для дорослих, натхненний серіалом «Друзі»

На честь 30-річчя культового серіалу McDonald’s вирішив потішити ностальгуючих шанувальників лімітованою серією Хеппі Мілу для дорослих.

Український бренд одягу та «Житомирські шкарпетки» заколабилися для спільної колекції

У рамках колаборації бренди створили спеціальні моделі базових шкарпеток, які «можна носити з улюбленими в’єтнамками, купити на подарунок коханій чи коханому, вдягати одразу декілька пар поверх улюблених панчох або залишити у якості сімейної реліквії для наступних поколінь».

Nike випустив гантелі, виготовлені з переробленого спортивного взуття

У своєму прагненні до стійких інновацій компанія Nike представила нове обладнання для спорту — гантелі Grind Dumbbell.

Даша Астаф’єва стала пекельною головною редакторкою у кампанії українських модних брендів

Українські fashion-бренди INTERTOP та CHER’17 презентували нову спільну колекцію взуття і аксесуарів AW’24. Обличчям колекції та головною героїнею рекламного кампейну стала співачка та акторка Даша Астаф’єва.

«Вони втратили більше, ніж дім»: IKEA зобразила затоплені кімнати у Таїланді

IKEA випустила друковану рекламу, щоб показати, як сильні мусонні дощі в Таїланді зруйнували багато житлових будинків.

Марго Роббі та Джейкоб Елорді зіграли закоханих у ролику Chanel

Chanel представив новий рекламний ролик «See You at 5» за участі австралійських акторів Марго Роббі та Джейкоба Елорді для свого аромату Chanel №5.

McDonald’s перетворив замовлення клієнтів на мерч

McDonald’s Sweden дозволив шанувальникам мережі ресторанів перетворити свої звичайні замовлення на ексклюзивний фан-мерч.

Український бренд одягу представив перший дроп для жінок невисокого зросту

Український бренд одягу DUDINA вирішив присвятити себе створенню одягу, в якому тендітні українки виглядатимуть елегантно та жіночно.

Nike показав, що відбувається з людьми на наступний день після марафону

Агентство W+K Portland та Nike представили новий рекламний ролик «Stairs», який фокусується на болю в тілі бігунів на наступний день після марафону.

Кейт Мосс створить колекцію одягу для Zara

Модний бренд Zara залучив супермодель Кейт Мосс до створення спільної колекції. Колекція буде представлена 30 листопада і включатиме в себе одяг та аксесуари для вечірок. 

Добірка тижня:

Golden Drum 2024: добірка переможців з України

Щорічний європейський фестиваль реклами Golden Drum оголосив своїх переможців. Цього року учасники з України вибороли золото, срібло, бронзу та Гран-прі.

Експертні матеріали тижня:

Реклама в медіа: з чого почати та як уникнути помилок

Андрій Кроленко, керуючий партнер Forward Media, поділився досвідом, як уникати типових помилок і будувати ефективну рекламу з чітким планом.

Розкажіть друзям про новину