Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу.
Новини тижня:
Конкурс PR-кейсів: термін прийому заявок подовжено

Оргкомітет Конкурсу PR-кейсів подовжив терміни прийому анкет до 14 жовтня 23:59. Для участі в конкурсі необхідно заповнити анкету.
X обмежить видимість дописів із використанням жирного шрифту і курсиву

Ілон Маск порадив користувачам соцмережі X утриматися від надмірного використання жирних шрифтів у своїх публікаціях та заявив, що такі дописи більше не будуть відображатися на головній стрічці.
Система комплексного оцінювання AMEC тепер доступна українською

Система комплексного оцінювання AMEC тепер доступна українською мовою. Тепер українці можуть ознайомитись із засадами системи, низкою статей і додаткових матеріалів для здійснення вимірювань.
Верховна Рада обмежила використання Telegram

Верховна Рада обмежила використання Telegram для своїх працівників.
Креативи тижня:
Місто Чернівці отримало новий брендинг

У Чернівцях завершили роботу над створенням бренду міста — розробили логотип та слоган — «Чернівці. Мозаїка культур».
Іспанські бари перетворили серветки на футбольні контракти

Іспанська ліга фентезі-футболу Biwenger розповсюдила тисячі спеціальних «серветок-контрактів» у барах по всій Іспанії.
Українська мережа супермаркетів випустила квас з учорашнього гречаного багета

Українська мережа супермаркетів «Сільпо» спільно з крафтовою броварнею Beermaster випустили лімітовану серію квасу з учорашнього гречаного багета.
Balenciaga випустила гаманці у вигляді пачки чипсів

Balenciaga продовжує дивувати світ моди — цього разу гаманцями, натхненними пачкою картопляних чипсів.
Бренд котячих кормів випустив джингл-нявкання тривалістю 12 годин

Бренд кормів для котів Meow Mix вирішив перевірити, наскільки люди люблять своїх чотирилапих, випустивши джингл «Meow-a-Thon», який треба слухати протягом 12 годин.
Bic випустив чохол для телефона з тримачем для запальнички

Компанія Bic, відома своїми ручками та запальничками, нещодавно здивувала новим аксесуаром — унікальним чохлом для iPhone 15. Окрім захисту смартфона від падінь, він має зручний слот для запальнички EZ Reach.
На французьких будинках з’явились гірлянди з бюстгальтерів

З нагоди Рожевого жовтня в центрі французького міста Луе в регіоні Сарта з’явилася оригінальна інсталяція — гірлянди з бюстгальтерів.
Дослідження тижня:
Щоденні атаки «Шахедів» та повернення полонених: настрої українців у соцмережах у вересні 2024

Українці продовжують значно частіше поширювати негативні новини в соцмережах у темі війни, ніж це було у перші півтора року повномасштабного вторгнення. Це показує індекс настроїв соцмереж, який вимірює ГО CAT-UA.
Добірка тижня:
Golden Drum 2024: шорт-лист українських робіт

MMR пропонує добірку українських робіт, які увійшли до цьогорічного шорт-листа фестивалю.
Експертні матеріали тижня:
T-Shaped-маркетолог: чому це спеціаліст майбутнього

Назар Легеза, маркетинг-менеджер Wisey by Universe Group, розібрався, чому цей T-shape-підхід стає ключем до успіху, як він допомагає адаптуватися до мінливого середовища і забезпечує конкурентну перевагу, а також поділився висновками та порадами, які допоможуть стати T-Shaped-маркетологом.
Час, критика та соціальні зв’язки: відмінності у комунікаціях між українцями та американцями

Інна Калініна, PR-агентка та продюсерка, виділила основні ключові аспекти, на які варто звернути увагу на початку комунікації з американцями, а також різницю у ставленні українців та американців до благодійних проєктів.
Фламенко, взуття та родина. Ретроспектива тижня з Яною Меркотан

Яна Меркотан, маркетинг-директорка українського бренду Kachorovska, розповіла MMR, як минув її робочий тиждень, які найцікавіші інсайти були винесені за цей час та поділилася планами на вихідні.