Українські модні бренди випустили серіал-омаж на фільм «Диявол носить Prada»
14 Жов 2024, 16:16

Українські модні бренди випустили серіал-омаж на фільм «Диявол носить Prada»

Український масмаркет-бренд CHER’17 та fashion-бренд INTERTOP представили власну версію культового фільму «Диявол носить Prada» на честь випуску спільної осінньої колекції.

Новина за темою
Даша Астаф’єва стала пекельною головною редакторкою у кампанії українських модних брендів

Бренди випустили 6 епізодів, де блогерки Даша Квіткова і Таня Парфільєва, модель та співачка Даша Астаф’єва, а також український актор Олексій Вертинський відтворили образи головних героїв легендарної кінострічки.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений CHER’17 (@cher17.ua)

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео