Українські модні бренди випустили серіал-омаж на фільм «Диявол носить Prada»
14 Жов 2024, 16:16

Українські модні бренди випустили серіал-омаж на фільм «Диявол носить Prada»

Український масмаркет-бренд CHER’17 та fashion-бренд INTERTOP представили власну версію культового фільму «Диявол носить Prada» на честь випуску спільної осінньої колекції.

Новина за темою
Даша Астаф’єва стала пекельною головною редакторкою у кампанії українських модних брендів

Бренди випустили 6 епізодів, де блогерки Даша Квіткова і Таня Парфільєва, модель та співачка Даша Астаф’єва, а також український актор Олексій Вертинський відтворили образи головних героїв легендарної кінострічки.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений CHER’17 (@cher17.ua)

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину