«Вони втратили більше, ніж дім»: IKEA зобразила затоплені кімнати у Таїланді
14 Жов 2024, 12:41

«Вони втратили більше, ніж дім»: IKEA зобразила затоплені кімнати у Таїланді

IKEA випустила друковану рекламу, щоб показати, як сильні мусонні дощі в Таїланді зруйнували багато житлових будинків.

«Вони втратили більше, ніж дім», — йдеться в серії оголошень від агентства VML Thailand. На рекламі зображені різні предмети меблів, а також анотація про те, як кожен з них використовувався. Окрім цього, реклама закликає людей пожертвувати власні меблі IKEA постраждалим від повені.

Кампанія «Flooded Rooms» розпочалася протягом 24 годин після стихійного лиха з метою надання негайної допомоги. ІКЕА співпрацює з The Mirror Foundation, провідною організацією, що допомагає жертвам повеней, щоб швидко доставити меблі тим, хто їх потребує.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Оголошення були розміщені в Інтернеті та в магазинах.

Розкажіть друзям про новину