«Вони втратили більше, ніж дім»: IKEA зобразила затоплені кімнати у Таїланді
14 Жов 2024, 12:41

«Вони втратили більше, ніж дім»: IKEA зобразила затоплені кімнати у Таїланді

IKEA випустила друковану рекламу, щоб показати, як сильні мусонні дощі в Таїланді зруйнували багато житлових будинків.

«Вони втратили більше, ніж дім», — йдеться в серії оголошень від агентства VML Thailand. На рекламі зображені різні предмети меблів, а також анотація про те, як кожен з них використовувався. Окрім цього, реклама закликає людей пожертвувати власні меблі IKEA постраждалим від повені.

Кампанія «Flooded Rooms» розпочалася протягом 24 годин після стихійного лиха з метою надання негайної допомоги. ІКЕА співпрацює з The Mirror Foundation, провідною організацією, що допомагає жертвам повеней, щоб швидко доставити меблі тим, хто їх потребує.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Оголошення були розміщені в Інтернеті та в магазинах.

Розкажіть друзям про новину