McDonald’s перетворив замовлення клієнтів на мерч
14 Жов 2024, 17:18

McDonald’s перетворив замовлення клієнтів на мерч

McDonald’s Sweden дозволив шанувальникам мережі ресторанів перетворити свої звичайні замовлення на ексклюзивний фан-мерч.

Оскільки мерч також часто асоціюється з музикою та концертами, активація відбулася під час чергового літнього фестивалю у Швеції. Протягом усього літа відвідувачі фестивалю могли отримати мерч, зробивши замовлення в кіоску McDonald’s на території фестивалю, а потім спостерігати, як чек роздруковується на футболці в режимі реального часу.

4 000 футболок було надруковано під час дванадцяти зупинок фестивального туру. Принт на футболці також містив QR-код, який надавав власнику додаткову вигідну пропозицію при оформленні замовлення в будь-якому з ресторанів McDonald’s у Швеції.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розробкою кампанії займалось агентство Nord DDB.

Розкажіть друзям про новину