Golden Drum 2024: добірка переможців з України
11 Жов 2024, 17:01

Golden Drum 2024: добірка переможців з України

Щорічний європейський фестиваль реклами Golden Drum оголосив своїх переможців.

Цього року учасники з України вибороли золото, срібло, бронзу та Гран-прі. Редакція MMR хоче привітати їх з перемогою та розповісти читачам про їх проєкти.

  • Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine отримала 8 нагород за проєкт «Мед мінних полів», створений у співпраці з з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України: Best of Social Good у категорії SOCIAL GOOD, Non-profit Social Good; 4 золота у категоріях: EXCELLENCE IN MEDIA, Non-Profit/Charity, NGO; SUSTAINABLE BUSINESS SOLUTIONS; GENIUS LOCI/LOCAL SPIRIT; CONTENT, PR; 

Окрім цього Kernel та Міністерство закордонних справ України увійшли до ТОП-3 клієнтів з Гран-прі, за версією Golden Drum, а Saatchi & Saatchi Ukraine до ТОП-4 агенцій року. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  • Агенція Havas Digital Kyiv з проєктом #TheDonationMap для фандрейзингової платформи UNITED24 у категорії C. DIGITAL CRAFT, Other Use of Technology; A. CREATIVE USE OF MEDIA, Digital & Mobile Platforms; B. EXCELLENCE IN MEDIA, Use of Low/Small Budget.

Срібло:

  • Креативна агенція ISD Group з роботою Unmute the puberty для Фонду ООН у галузі народонаселення у категорії C. DIGITAL CRAFT, Motion Graphics Design & Animation.
    Креативники створили драматичний Instagram-cеріал про статеве дозрівання.
  • Агенція McCann Kyiv з проєктом ArtArmor. Art that saves lives для благодійного фонду UKRAINE FOR HEROES у категорії F. SPORTS, POP CULTURE & ART, Art; B. CONTENT, PR.
    Проєкт переосмислює використані бронепластини від бронежилетів як полотна для потужних мистецьких творів.
  • Креативна агенція ISD Group з проєктом «Укриття від нетерпимості» для ГО «Різні. Рівні» у категорії A. INDUSTRY CRAFT (Brand Communication & Design, Outdoor, Print & Publishing, Package Design), Art Direction.
  • Агенція Bickerstaff.756 з роботою Nearest bomb shelter для Українського павільйону на Венеційській бієнале у категорії C. OUT OF HOME (OOH), Posters; B. EXCELLENCE IN MEDIA, Use of Low/Small Budget; B. CREATIVE EFFECTIVENESS, Non-profit.
  • Агенція Havas Digital Kyiv з проєктом #TheDonationMap для фандрейзингової платформи UNITED24 у категорії A. GENIUS LOCI/LOCAL SPIRIT; B. EXCELLENCE IN MEDIA, Use of Creative Idea.
  • Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine за проєкт «Мед мінних полів», створений у співпраці з з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України, у категорії DIGITAL CRAFT, Other Use of Technology.

Бронза:

  • Агенція Bickerstaff.756 з роботою Nearest bomb shelter для Українського павільйону на Венеційській бієнале у категорії C. OUT OF HOME (OOH), Posters.
  • Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine за проєкт «Мед мінних полів», створений у співпраці з з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України у категорії ENGAGEMENT, Public & Community Relations та INNOVATION CRAFT
  • Агенція Havas Digital Kyiv з проєктом #TheDonationMap для фандрейзингової платформи UNITED24 у категорії A. INTEGRATED, Non – profit; B. CONTENT, Games; B. SOCIAL GOOD, Non-profit Social Good.

Гран-прі:

  • Креативна лабораторія Gusev Art Lab з роботою Survived parcels для Нової пошти у категорії F. CONTENT, Real-Time Action Content.
    Креативники створили ілюстрацію для посилок, що вціліли після ракетного удару по поштовому терміналу Нової пошти у Харківській області, і промаркувала кожну з них повідомленням «Ця посилка пережила ракетний удар».

Розкажіть друзям про новину