Оргкомітет Конкурсу PR-кейсів оголошує про початок голосування за найкращі проєкти в Конкурсі PR-кейсів.
У рамках конкурсу PR-кейсів MMR хоче продемонструвати, як за умов постійної загрози та невизначеності український бізнес управляє репутацією, формує імідж бренду та країни і підтримує зв’язок зі споживачем.
Голосувати за номінантів у кожній номінації можна 1 раз на добу з однієї IP-адреси. Голосування триватиме до 27 жовтня 23:59, а переможці стануть відомі згодом на сторінках MMR.ua.
Переможці стануть відомі 30 жовтня та будуть нагороджені під час PR марафону.
Наголошуємо на тому, що після закриття голосування відбудеться модерація голосів — оргкомітет перевірить усі проєкти на накрутку. Зазначаємо, що у разі виявлення підозрілої активності фінальна кількість голосів за певні кейси може відрізнятися від цифри, що буде зафіксована станом на кінець читацького голосування.
Разом із читацькою спільнотою MMR свою роботу розпочинає і експертне журі. Оцінювання буде відбуватися за такими критеріями:
- актуальність проєкту;
- результат проєкту;
- рівень реалізації та/чи креативності.
Переможців буде визначено за сумою балів онлайн-голосування та оцінок експертного журі.
Запрошуємо нашу читацьку спільноту оцінити проєкти Конкурсу PR-кейсів.