McDonald’s створив Хеппі Міл для дорослих, натхненний серіалом «Друзі»
11 Жов 2024, 10:40

McDonald’s створив Хеппі Міл для дорослих, натхненний серіалом «Друзі»

Якби довелося назвати лише один культовий серіал 90-х, це неодмінно був би «Друзі».

Саме тому на честь 30-річчя культового серіалу McDonald’s вирішив потішити ностальгуючих шанувальників лімітованою серією Хеппі Мілу для дорослих.

Він містить не лише класичну страву McDonald’s на вибір: Біг-Мак, Роял Делюкс, МакЧікен або Чікен МакНагетси, але й колекційні фігурки із зображенням шести культових персонажів: Рейчел, Моніки, Роса, Чендлера, Джої та Фібі.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Віддаючи належне кулінарним талантам Моніки, мережа фаст-фуд-ресторанів навіть додала маринару — спеціальний соус, який супроводжує кожну страву.

Цей Хеппі Міл вартістю 9,50 євро неодмінно сподобається затятим шанувальникам, але поки що продається лише в Іспанії.

Розкажіть друзям про новину