McDonald’s створив Хеппі Міл для дорослих, натхненний серіалом «Друзі»
11 Жов 2024, 10:40

McDonald’s створив Хеппі Міл для дорослих, натхненний серіалом «Друзі»

Якби довелося назвати лише один культовий серіал 90-х, це неодмінно був би «Друзі».

Саме тому на честь 30-річчя культового серіалу McDonald’s вирішив потішити ностальгуючих шанувальників лімітованою серією Хеппі Мілу для дорослих.

Він містить не лише класичну страву McDonald’s на вибір: Біг-Мак, Роял Делюкс, МакЧікен або Чікен МакНагетси, але й колекційні фігурки із зображенням шести культових персонажів: Рейчел, Моніки, Роса, Чендлера, Джої та Фібі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Віддаючи належне кулінарним талантам Моніки, мережа фаст-фуд-ресторанів навіть додала маринару — спеціальний соус, який супроводжує кожну страву.

Цей Хеппі Міл вартістю 9,50 євро неодмінно сподобається затятим шанувальникам, але поки що продається лише в Іспанії.

Розкажіть друзям про новину