Burger King запустив своє радіо
29 Тра 2025, 12:59

Burger King запустив своє радіо

Burger King знайшов для звуку тріску радіочастот нове застосування.

У рамках кампанії під назвою «Flaming Grill Radio» бренд перетворив тихі FM-частоти на щось більш смачне. Замість тиші слухачі в Колумбії, Аргентині, Чилі та Еквадорі почули знайомий звук м’яса, що шипить на грилі.

Ідея полягала в тому, щоб підкреслити ідентичність Burger King як ресторану, що готує страви на грилі, використовуючи несподіваний звуковий сигнал, який нагадує фірмовий метод приготування страв бренду.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розробкою кампанії займалися агенції Proximity BBDO Colombia, Sancho BBDO та продакшн-компанія Celeste Films.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео