Burger King запустив своє радіо
29 Тра 2025, 12:59

Burger King запустив своє радіо

Burger King знайшов для звуку тріску радіочастот нове застосування.

У рамках кампанії під назвою «Flaming Grill Radio» бренд перетворив тихі FM-частоти на щось більш смачне. Замість тиші слухачі в Колумбії, Аргентині, Чилі та Еквадорі почули знайомий звук м’яса, що шипить на грилі.

Ідея полягала в тому, щоб підкреслити ідентичність Burger King як ресторану, що готує страви на грилі, використовуючи несподіваний звуковий сигнал, який нагадує фірмовий метод приготування страв бренду.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розробкою кампанії займалися агенції Proximity BBDO Colombia, Sancho BBDO та продакшн-компанія Celeste Films.

Розкажіть друзям про новину