Nike показав, що відбувається з людьми на наступний день після марафону
16 Жов 2024, 15:32

Nike показав, що відбувається з людьми на наступний день після марафону

Агентство W+K Portland та Nike представили новий рекламний ролик «Stairs», який фокусується на болю в тілі бігунів на наступний день після марафону.

Рекламний ролик показує, як важко спускатися сходами, переходити вулицю або намагатися сісти на стілець з втомленими від спортивних навантажень ногами. У той час як по радіо лунає пісня Nazareth «Love Hurts», ведучий присвячує пісню всім, хто пробіг марафон напередодні.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ
Розкажіть друзям про новину