Nike показав, що відбувається з людьми на наступний день після марафону
16 Жов 2024, 15:32

Nike показав, що відбувається з людьми на наступний день після марафону

Агентство W+K Portland та Nike представили новий рекламний ролик «Stairs», який фокусується на болю в тілі бігунів на наступний день після марафону.

Рекламний ролик показує, як важко спускатися сходами, переходити вулицю або намагатися сісти на стілець з втомленими від спортивних навантажень ногами. У той час як по радіо лунає пісня Nazareth «Love Hurts», ведучий присвячує пісню всім, хто пробіг марафон напередодні.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину