Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
Японські спортсменки будуть одягнені у нову олімпійську форму, яка захищає від збоченців
Японські спортсменки, які змагатимуться на Олімпійських іграх 2024 року в Парижі, будуть одягнені в новий вид форми, яка захищена від інфрачервоних камер.
Ольга Задорожна залишила посаду директорки Нового каналу
Cпівпраця Starlight Media з Ольгою Задорожною продовжиться, але в іншому форматі.
У центрі Києва з’явилось укриття від нетерпимості
На Софійській площі у Києві з’явилась інсталяція під назвою «Укриття від нетерпимості», яка має на меті привернути увагу до законопроєкту, що посилює відповідальність за дискримінацію та злочини, вчинені на ґрунті нетерпимості.
Креативи тижня:
McDonald’s створив ексклюзивний соус у колаборації з аніме-серіалом «Магічна битва»
McDonald’s знову фокусує свій маркетинг на аніме через співпрацю з «Магічна битва», аніме-серіалом, заснованим на однойменному бестселері манги, написаному та проілюстрованому Ґеґе Акутамі.
KFC перетворив свій бакет на ванну для охолодження після гострих чипсів
Літо розпочалося гаряче, але є одна колаборація, яка є ще гарячішою. Бренд картопляних чипсів Ruffles та мережа фаст-фуд ресторанів KFC об’єднались, щоб представити чипси Ruffles Double Crunch зі смаком сендвіча KFC Zinger.
Domino’s представила «голу» піцу
Віддаючи данину ісландським традиціям свята літнього сонцестояння, мережа піцерій Domino’s випустила лімітовану серію «Naked Pizza».
Креативники показали футуристичний світ майбутнього у короткометражці, яку створив ШІ
Креативники агенції New Strategies представили короткометражний ШІ-фільм під назвою «Бінаріон», який був створений для фестивалю ШІ-фільмів MEGOGO AI Festival.
Dua Lipa показала, що таке справжній пляжний відпочинок, у рекламі O2
Кампанія «The Walk» британського постачальника телекомунікаційних послуг O2 від агенції VCCP London повернулася із сексуальною версією, що рекламує ексклюзивний доступ O2 Priority до квитків на виступ Dua Lipa на стадіоні «Вемблі».
Майлі Сайрус знялася для кампанії нового аромату Gucci Flora Gorgeous Orchid
Співачка Майлі Сайрус стала обличчям нового аромату Gucci — парфумованої води Flora Gorgeous Orchid.
Nike перетворив вірусне фото з матчу Чилі-Аргентина на рекламу
Чилійський підрозділ Nike прорекламував свої кросівки у незвичайний спосіб.
Транспортна компанія Лондона представила колекцію плавок, натхненну сидіннями в метро
Організація з управління транспортною системою Лондона Transport for London (TfL) порадувала і здивувала співпрацею, про яку ніхто не просив.
Lego створив цеглинки з метеоритного пилу
Lego об’єдналася з Європейським космічним агентством, щоб створити революційну космічну інновацію — цеглинки, виготовлені з метеоритного пилу.
Добірки тижня:
Каннські леви 2024: добірка роликів, які здобули Гран-прі
Редакція MMR представляє володарів найвищої нагороди фестивалю у різноманітних категоріях.
Експертні матеріали тижня:
Конференції, закриті івенти, ком’юніті: як із цього взяти максимум
Своїм досвідом ділиться Вірослава Новосильна, засновниця та CEO агенції SLOVA Tech PR, співзасновниця жіночого ком’юніті Wtech, Best Leader in PR (Davos Communications Awards 2023).
Ірина Горова: особистий бренд та інтертеймент під час війни
Ірина Горова — власниця та СЕО музичного лейбла Pomitni, архітектор ідей і систем. У сьомому випуску подкасту «Не під запис» вона розповіла про створення нового бренду Pomitni, шоу-бізнесовий підхід до особистих брендів та як сфера інтертейменту адаптувалась до нових реалій. В цьому матеріалі ділимось ключовими ідеями з випуску.