Кампанія «The Walk» британського постачальника телекомунікаційних послуг O2 від агенції VCCP London повернулася із сексуальною версією, що рекламує ексклюзивний доступ O2 Priority до квитків на виступ Dua Lipa на стадіоні «Вемблі». Dua Lipa приєдналася до Еда Ширана, Beyonce, Coldplay, Lady Gaga та Foo Fighters у кампанії, яка тривала з 2009 по 2018 рік.
Рекламний ролик був знятий на публіці у найспекотніший день року і був натхненний креативним баченням Dua Lipa про британський пляжний відпочинок. У ролику звучить один з найпопулярніших треків співачки, а також задіяна її команда танцюристів.
Саймон Коннор, креативний директор VCCP, заявив: «Рекламна кампанія O2 повертається з великим успіхом. Dua Lipa не лише одна з найвідоміших світових артисток, яка щойно стала хедлайнером сцени на Ґластонберському фестивалі, але й одна з наших власних зірок. Тож що може бути кращим способом відсвяткувати її майбутній британський тур, ніж додати до нього частинку Великого Британського узбережжя, разом з Mr. Whippy, Pearly Kings, закусочними та ігровими автоматами. Це шоутайм».