Віддаючи данину ісландським традиціям свята літнього сонцестояння, мережа піцерій Domino’s випустила лімітовану серію «Naked Pizza».
Ця унікальна пропозиція має просту, але сміливу прикрасу з одного листочка базиліка. «Naked Pizza» від Domino’s покликана доповнити давню практику котитися оголеним по росяній траві — ритуал, який, за повір’ям, очищає і запобігає хворобам.
24 червня, коли Ісландія святкує Йонсмесса, ніч, сповнену магії, коли, за легендами, корови розмовляють, а тюлені стають людьми, Domino’s запросила клієнтів приєднатися до святкування, сповідуючи чистоту та простоту. Протягом двох днів «Naked Pizza» була доступною у всіх 23 закладах Domino’s в Ісландії.
«Ідея виникла, коли команда креативників Pipar\TBWA випадково розмовляла про піцу Domino’s, і команда пожартувала, що можна навіть замовити піцу без нічого, голу піцу, і це буде дуже якісний хліб, — пояснює Сельма Рут Шорстейнсдоттір, головна креативна директорка Pipar\TBWA. — Так народилася ідея «Naked Pizza», і лише через кілька днів, коли ми обговорювали майбутнє свято Йонсмесса та його традиції оголення, зв’язок був очевидним. Це був ідеальний голий збіг».
«Наша «Naked Pizza» — це грайлива данина поваги до відомої літньої традиції катання оголеним по росі, — каже Асмундур Атласон, менеджер з маркетингу Domino’s Iceland. — Це свято як культурної спадщини, так і основних елементів, які роблять нашу піцу улюбленою для багатьох, — повернення до найнеобхіднішого».
Клієнтам пропонувалось взяти піцу на вулицю і насолодитися «Naked Pizza» одразу після того, як вони роздягнулися догола на ранковій росі.
Креативними агентствами, що стоять за кампанією, є Pipar\TBWA та TBWA\Nordic.