McDonald’s знову фокусує свій маркетинг на аніме через співпрацю з «Магічна битва», аніме-серіалом, заснованим на однойменному бестселері манги, написаному та проілюстрованому Ґеґе Акутамі.
Цей крок свідчить про те, що мережа продовжує звертатися до поп-культури як джерела інформації для свого маркетингу і може допомогти їй сформувати міцніший зв’язок з ключовими споживачами.
У рамках співпраці було створено новий соус із часником вищого ґатунку, який буде пропонуватися виключно через застосунок McDonald’s, що потенційно допоможе мережі зміцнити лояльність та зібрати цінні дані з перших рук. Споживачі можуть отримати соус безкоштовно з будь-яким замовленням курячих МакНаггетсів або поєднати його з іншими замовленнями у застосунку. Кожна покупка соусу також включає 30-денну безкоштовну пробну версію стримінгового сервісу аніме Crunchyroll, де споживачі можуть переглянути повні епізоди «Магічна битва».
Новий часниковий соус, натхненний соусом «Чорний часник» від McDonald’s в Японії, матиме вісім унікальних дизайнів, що відсилають до популярних персонажів «Магічної битви», серед яких: Юдзі Ітадорі, Мегумі Фусігуро, Нобара Кугісакі, Сатору Годжо, Кенто Нанамі, Сугуру Гето, Махіто та Сукуна. Новий соус описується як такий, що містить нотки часнику та соєвого соусу, збалансовані з легкою пікантною солодкістю. Він надійде у продаж 9 липня.
Остання аніме-активація від McDonald’s є продовженням аналогічної кампанії в лютому, коли мережа віддала данину поваги тому, як її часто зображують в аніме як WcDonald’s, випустивши новий соус, упаковку, епізодичний контент та багато іншого.