McDonald’s створив ексклюзивний соус у колаборації з аніме-серіалом «Магічна битва»
04 Лип 2024, 13:44

McDonald’s створив ексклюзивний соус у колаборації з аніме-серіалом «Магічна битва»

McDonald’s знову фокусує свій маркетинг на аніме через співпрацю з «Магічна битва», аніме-серіалом, заснованим на однойменному бестселері манги, написаному та проілюстрованому Ґеґе Акутамі.

Цей крок свідчить про те, що мережа продовжує звертатися до поп-культури як джерела інформації для свого маркетингу і може допомогти їй сформувати міцніший зв’язок з ключовими споживачами.

У рамках співпраці було створено новий соус із часником вищого ґатунку, який буде пропонуватися виключно через застосунок McDonald’s, що потенційно допоможе мережі зміцнити лояльність та зібрати цінні дані з перших рук. Споживачі можуть отримати соус безкоштовно з будь-яким замовленням курячих МакНаггетсів або поєднати його з іншими замовленнями у застосунку. Кожна покупка соусу також включає 30-денну безкоштовну пробну версію стримінгового сервісу аніме Crunchyroll, де споживачі можуть переглянути повні епізоди «Магічна битва».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Новий часниковий соус, натхненний соусом «Чорний часник» від McDonald’s в Японії, матиме вісім унікальних дизайнів, що відсилають до популярних персонажів «Магічної битви», серед яких: Юдзі Ітадорі, Мегумі Фусігуро, Нобара Кугісакі, Сатору Годжо, Кенто Нанамі, Сугуру Гето, Махіто та Сукуна. Новий соус описується як такий, що містить нотки часнику та соєвого соусу, збалансовані з легкою пікантною солодкістю. Він надійде у продаж 9 липня.

Остання аніме-активація від McDonald’s є продовженням аналогічної кампанії в лютому, коли мережа віддала данину поваги тому, як її часто зображують в аніме як WcDonald’s, випустивши новий соус, упаковку, епізодичний контент та багато іншого.

Розкажіть друзям про новину