Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
IKEA повертається в Україну
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/untitled-design-14-1024x412.jpg?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/untitled-design-14-1024x412.jpg?x90209)
Шведський ритейлер IKEA повертається в Україну. Про це повідомило видання Економічна правда.
В українській мережі супермаркетів з’явились чайові
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/untitled-design-1-1024x412.jpg?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/untitled-design-1-1024x412.jpg?x90209)
Українська мережа супермаркетів запустила чайові за обслуговування.
У Китаї з’являться інтерактивні секс-роботи на основі ШІ
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/untitled-design-3-15-1024x412.png?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/untitled-design-3-15-1024x412.png?x90209)
Китайські вчені та інженери застосовують технологію, подібну до ChatGPT, до секс-роботів, маючи на меті створити інтерактивних ШІ-компаньйонів в умовах технічних та етичних викликів.
На YouTube з’явиться «хайп»
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/untitled-design-2-3-1024x412.jpg?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/untitled-design-2-3-1024x412.jpg?x90209)
YouTube тестує нову функцію «Hype» в окремих країнах.
Drama Queen, twid, Taktika та інші агенції увійшли до Forbes Next250
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/lush-13-8-1024x412.png?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/lush-13-8-1024x412.png?x90209)
На Форумі підприємців 2024 від Forbes Ukraine, на якій представили нове друковане число журналу, стало відомо, які агенції увійшли до щорічного рейтингу Next250. Журнал надійде у продаж в пʼятницю, 28 червня.
У центрі Києва з’явилось укриття від нетерпимості
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/untitled-design-17-1024x412.jpg?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/untitled-design-17-1024x412.jpg?x90209)
На Софійській площі у Києві з’явилась інсталяція під назвою «Укриття від нетерпимості», яка має на меті привернути увагу до законопроєкту, що посилює відповідальність за дискримінацію та злочини, вчинені на ґрунті нетерпимості.
Креативи тижня:
Воротар збірної України з футболу у ролику UAnimals нагадав, що є найважливішим сейвом
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/untitled-design-13-1024x412.jpg?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/untitled-design-13-1024x412.jpg?x90209)
Організація з порятунку тварин та довкілля UAnimals за підтримки Української асоціації футболу випустила відео про екоцид в Україні.
В Австралії з’явились телефонні будки для шопінгу в IKEA
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/untitled-design-7-1024x412.jpg?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/untitled-design-7-1024x412.jpg?x90209)
ІКЕА відкриває свої магазини в регіонах Австралії у вражаюче креативний спосіб — у телефонній будці.
Бренд пива запустив сайт знайомств для пошуку бляшанки своєї мрії
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/untitled-design-8-1024x413.jpg?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/untitled-design-8-1024x413.jpg?x90209)
Cфера знайомств може здаватися похмурою. Для людей, які втомилися від «змішаних сигналів», гостингу, і бредкрамбінгу, бренд пива Voodoo Ranger запустив сайт знайомств.
Оззі Осборн закликав підлітків не нюхати електролітний порошок у ролику Liquid Death
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/lush-9-17-1024x412.png?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/lush-9-17-1024x412.png?x90209)
Бренд консервованої води Liquid Death досяг піку у колабораціях зі знаменитостями у своїй новій кампанії.
Добірки тижня:
Каннські леви 2024: добірка роликів, які здобули Гран-прі
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/lush-9-16-1024x412.png?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/lush-9-16-1024x412.png?x90209)
Редакція MMR зібрала роботи володарів найвищої нагороди фестивалю «Каннські леви» у різноманітних категоріях.
Переможці конкурсу маркетингових проєктів X-RAY
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/1440580logo-1024x412.png?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/1440580logo-1024x412.png?x90209)
25 червня відбувся MRKTNG-марафон, на якому експерти та топові представники провідних українських бізнесів поділилися, як з тих самих лимонів, які щоденно нам підсовує життя, зробити лимонад та ще й «упакувати» його так, щоб весь світ спостерігав за солдаутом.
Під час MRKTNG марафону були оголошені переможці Конкурсу маркетингових проєктів X-RAY у номінаціях Brand Experience, Соціальний маркетинг, Штучний інтелект, Ситуативний маркетинг, Кампанія в соцмережах, Кампанія за участі інфлюенсера, Міжнародна кампанія, Колаборація брендів.
Експертні матеріали тижня:
GEMAwards, підготовка до MRKTNG марафону, Каннські леви. Ретроспектива тижня з Надією Сперчун
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/dyzajn-bez-nazvanyya-2729-1024x412.png?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/06/dyzajn-bez-nazvanyya-2729-1024x412.png?x90209)
Як минув робочий тиждень та які плани на вихідні, розповідає Надія Сперчун, директорка з маркетингу телеканалу ТЕТ. Надія має понад 12-річний досвід роботи у сфері маркетингу, а її професійна кар’єра пов’язана з брендами Sanahunt та телеканалом ТЕТ. За показниками BIG DATA у 2022 році ТЕТ увійшов у п’ятірку найкращих каналів країни та посів третє місце серед каналів поза Марафоном, а кампанія #ЯЖЕБАТЬ увійшла у шортлист Promax Europe Awards 2022.