Ірина Горова — власниця та СЕО музичного лейбла Pomitni, архітектор ідей і систем. У сьомому випуску подкасту «Не під запис» вона розповіла про створення нового бренду Pomitni, шоу-бізнесовий підхід до особистих брендів та як сфера інтертейменту адаптувалась до нових реалій. В цьому матеріалі ділимось ключовими ідеями з випуску.
Виклики та успіхи під час війни
Війна змусила нас повністю змінити свою стратегію. Доходи впали на 90%, але попри це ми виплачували зарплати, щоб зберегти репутацію.
«Чи буде в мене компанія, чи розбіжаться люди за кордон? Що важливого ми зробили? Ми платили повністю зарплату 3-4 місяці зі свого обороту. Боргів не було. Це було першочергове для мене рішення. Бо репутацію можна втратити за 1 день».
Єдине, що тоді залишилося сталим — це проєкт DOROFEEVA. Після початку повномасштабного вторгнення для нас було важливо зробити перезапуск та віднайти нові змісти. Тоді Надя випустила мініальбом «сенси», щоб донести своє нове звучання, свої нові сенси — як музичні, так і особисті.
Це був той час, коли я і ми всі зрозуміли, що музика живе і буде жити.
Це був той час, коли я і ми всі зрозуміли, що музика живе і буде жити. Що вона трансформується. Тоді майже всі концерти були благодійними, безкоштовними. Вони стали величезними комунікаційними майданчиками, де артист міг через свої пісні, слова та енергію доносити, що відбувається, і допомагати своїй країні.
Про створення нового бренду: від Літо-2035 до Pomitni
На початку 2022 року все, що відбувалося у нашій команді, не мало стратегічного характеру — було ситуативним. Ми приймали рішення відповідно до обставин, які постійно змінювалися. Ми завершили партнерство з Олексієм Потапенко, перестали працювати з тими артистами, з якими працювали. Від Mоzgi Entertainment нічого не залишилось. Тоді ми вирішили створити новий бренд. Провели повний ребрендинг і обрали нову назву — «Літо 2035». Ця назва мала передати наш теплий дружній настрій і погляд у майбутнє. А логотип — крокуюча тигриця — символізував мене особисто, мою енергію і силу. Але в процесі затвердження ми почали сумніватися: чому саме літо? Чому тигриця? Чому 2035?
Коли ми переглянули все в комплексі, стало ясно, що ця назва не відображає суті нашої команди і діяльності. Ми зрозуміли, що потрібен більш значущий і об’єднуючий бренд — так виник бренд Pomitni. Ця назва стала відображенням наших цінностей та місії — об’єднувати людей, створювати помітні проєкти на українській та міжнародній арені. Ребрендинг був настільки вдалим, що ми не витратили жодних додаткових коштів на маркетинг чи таргетинг.
Про особистий бренд
Як лейбл ми будуємо зокрема особисті бренди артистів. Зараз я почала працювати з особистими брендами підприємців та підприємиць, щоб допомагати їм ставати помітними. Це цікаво, бо є можливість поєднувати різні підходи, в тому числі шоубізнесові, для того, щоб отримати результат.
Особистий бренд може існувати навіть без соцмереж.
«Особистий бренд — це не тільки про соцмережі, лайки чи перегляди. Це про особистість, її досвід та постійне вдосконалення. Особистий бренд може існувати навіть без соцмереж. Коли ти спілкуєшся з людиною, ти виходиш з розумінням, хто вона».
Якщо аудиторії цього розуміння не вистачає, потрібно думати, яким чином можна себе підсилити, мотивувати розвиватися, щоб через кілька років стати набагато ширшим, ніж ти є сьогодні. Це робота з особистістю, яка допомагає побачити себе з іншої сторони.
Свою стратегію я будую особисто. Традиційно на початку року визначаю, якою хочу бути, у що інвестувати, що мене надихає… Вимальовую цю павутинку в застосунку Simple mind чи Mirror, а вже потім з нею працює моя команда.
Детальніше про те, як розвиває особистий бренд Ірина Горова, скільки грошей потрібно вкласти в промо одного артиста, феномен K-pop, диджитал артистів і чи може хтось з українських артистів стати світовою зіркою — слухайте ексклюзивно в повній версії епізоду «Не під запис» на платформах Apple Podcasts, Spotify, YouTube та інших.