Каннські леви 2024: добірка роликів, які здобули Гран-прі
22 Чер 2024, 11:30

Каннські леви 2024: добірка роликів, які здобули Гран-прі

Щойно закінчився міжнародний фестиваль «Каннські леви», на якому обирали найкращі та найкреативніші роботи з усього світу.

Від спорту до розваг та дизайну, жадані Леви відзначили найяскравіші креативні роботи та команди, які створюють магію.

Редакція MMR представляє володарів найвищої нагороди фестивалю у різноманітних категоріях:

  • Audio & Radio

Оптична компанія Specsavers за кампанію «The Misheard Version» від креативної агенції Golin, London.

  • Health & Wellness

Виробник ліків від нудоти Dramamine за кампанію «The Last Barf Bag» від FCB, Chicago.

  • Health Grand Prix for Good

Структура Організації Об’єднаних Націй з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок UN Women (ООН Жінки) за кампанію «Child Wedding Cards» від Impact BBDO, Dubai.

  • Outdoor

Бренд морозива Magnum Ice Cream «Find Your Summer» від Lola MullenLowe, Madrid.

Бренд кормів для собак Pedigree за кампанію «Adoptable» від Colenso BBDO, Auckland.

  • Pharma

Німецька компанія, яка надає медичні послуги, Siemens Healthineers за кампанію «Magnetic Stories» від Area 23.

  • Print & Publishing

Компанія Coca-Cola за кампанію «Recycle Me» від агенції Ogilvy, New York.

  • Design

Компанія-постачальник цементу Cemento Sol за кампанію «Sightwalks» від Circus Grey, Lima.

  • Digital Craft

Стримінг-сервіс Spotify за кампанію «Spreadbeats» від агенції FCB, New York.

  • Entertainment

WhatsApp «We Are Ayenda» від агенції Creative X, Palo Alto & Modern Arts, Los Angeles.

  • Entertainment Lions for Gaming

Xbox за кампанію «The Everyday Tactician» від McCann, London.

  • Entertainment Lions for Music

Алкогольний бренд Diageo за кампанію «Errata at 88» від агенції AlmapBBDO, Sao Paulo.

  • Entertainment Lions for Sport

Телекомунікаційний оператор і постачальник диджитал послуг Orange за кампанію «Women’s Football» від агенції Marcel Paris.

  • Film Craft

Німецька мережа магазинів, що пропонує товари для домашнього вжитку та «зроби сам», Hornbach за кампанію «The Square Meter» від агенції Heimat \ TBWA, Berlin.

  • Industry Craft

Німецька надрегіональна якісна газета Frankfurter Allgemeine Zeitung за кампанію «The 100th Edition» від Scholz & Friends, Berlin.

  • Creative B2B

Найбільша корпорація зовнішньої реклами у світі JCDecaux за кампанію «Meet Marina Prieto» від агенції David, Madrid.

  • Creative Data

MasterCard за кампанію «Room for Everyone» від McCann Poland, Warsaw.

  • Direct

Xbox за кампанію «The Everyday Tactician» від McCann, London.

  • Media

Аргентинська компанія, яка управляє онлайн-ринками, призначеними для електронної комерції та онлайн-аукціонів, Mercado Libre за кампанію «Handshake Hunt» від агенції Gut, Sao Paulo.

  • PR

Оптична компанія Specsavers за кампанію «The Misheard Version» від креативної агенції Golin, London.

  • Social & Influencer

Бренд засобів для догляду за шкірою Cerave за кампанію «Michael Cerave» від Ogilvy PR, New York.

  • Brand Experience & Activation Lions

Бренд сухих сніданків Pop-Tarts за кампанію «The First Edible Mascot» від Weber Shandwick, New York.

  • Creative Business Transformation

Бренд Philips за кампанію «Refurb» від агенції Lepub, Amsterdam.

  • Creative Commerce

Виробник автомобілів Renault за кампанію «Cars to Work» від агенції Publicis Conseil, Paris.

  • Creative Effectiveness

Бренд кетчупу Heinz Ketchup за кампанію «It Has to be Heinz» від креативної агенції Rethink, Toronto.

  • Creative Strategy

Нідерландська компанія стаціонарного та мобільного зв’язку KPN за кампанію «A Piece of Me» від агенції Dentsu Creative, Amsterdam.

  • Innovation

Компанія з виробництва медичного обладнання KVI Brave Fund Inc. за кампанію «Voice 2 Diabetes» від агенції Klick Health, Toronto.

  • Luxury & Lifestyle

Модний бренд Loewe за кампанію «Loewe X Suna Fujita» від Loewe, Madrid.

  • Glass Lion for Change

Бренд Unilever за кампанію «Transition Body Lotion» від агенції Ogilvy, Singapore.

  • Sustainable Development Goals

Компанія Renault за кампанію «Renault — Cars to Work» від агенції Publicis Conseil, Paris.

  • The Dan Wieden Titanium

Сервіс доставки їжі Doordash за кампанію «Doordash: All the Ads» від агенції Wieden+Kennedy, Portland, Superette, San Francisco.

Розкажіть друзям про новину