Щойно закінчився міжнародний фестиваль «Каннські леви», на якому обирали найкращі та найкреативніші роботи з усього світу.
Від спорту до розваг та дизайну, жадані Леви відзначили найяскравіші креативні роботи та команди, які створюють магію.
Редакція MMR представляє володарів найвищої нагороди фестивалю у різноманітних категоріях:
- Audio & Radio
Оптична компанія Specsavers за кампанію «The Misheard Version» від креативної агенції Golin, London.
- Health & Wellness
Виробник ліків від нудоти Dramamine за кампанію «The Last Barf Bag» від FCB, Chicago.
- Health Grand Prix for Good
Структура Організації Об’єднаних Націй з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок UN Women (ООН Жінки) за кампанію «Child Wedding Cards» від Impact BBDO, Dubai.
- Outdoor
Бренд морозива Magnum Ice Cream «Find Your Summer» від Lola MullenLowe, Madrid.
Бренд кормів для собак Pedigree за кампанію «Adoptable» від Colenso BBDO, Auckland.
- Pharma
Німецька компанія, яка надає медичні послуги, Siemens Healthineers за кампанію «Magnetic Stories» від Area 23.
- Print & Publishing
Компанія Coca-Cola за кампанію «Recycle Me» від агенції Ogilvy, New York.
- Design
Компанія-постачальник цементу Cemento Sol за кампанію «Sightwalks» від Circus Grey, Lima.
- Digital Craft
Стримінг-сервіс Spotify за кампанію «Spreadbeats» від агенції FCB, New York.
- Entertainment
WhatsApp «We Are Ayenda» від агенції Creative X, Palo Alto & Modern Arts, Los Angeles.
- Entertainment Lions for Gaming
Xbox за кампанію «The Everyday Tactician» від McCann, London.
- Entertainment Lions for Music
Алкогольний бренд Diageo за кампанію «Errata at 88» від агенції AlmapBBDO, Sao Paulo.
- Entertainment Lions for Sport
Телекомунікаційний оператор і постачальник диджитал послуг Orange за кампанію «Women’s Football» від агенції Marcel Paris.
- Film Craft
Німецька мережа магазинів, що пропонує товари для домашнього вжитку та «зроби сам», Hornbach за кампанію «The Square Meter» від агенції Heimat \ TBWA, Berlin.
- Industry Craft
Німецька надрегіональна якісна газета Frankfurter Allgemeine Zeitung за кампанію «The 100th Edition» від Scholz & Friends, Berlin.
- Creative B2B
Найбільша корпорація зовнішньої реклами у світі JCDecaux за кампанію «Meet Marina Prieto» від агенції David, Madrid.
- Creative Data
MasterCard за кампанію «Room for Everyone» від McCann Poland, Warsaw.
- Direct
Xbox за кампанію «The Everyday Tactician» від McCann, London.
- Media
Аргентинська компанія, яка управляє онлайн-ринками, призначеними для електронної комерції та онлайн-аукціонів, Mercado Libre за кампанію «Handshake Hunt» від агенції Gut, Sao Paulo.
- PR
Оптична компанія Specsavers за кампанію «The Misheard Version» від креативної агенції Golin, London.
- Social & Influencer
Бренд засобів для догляду за шкірою Cerave за кампанію «Michael Cerave» від Ogilvy PR, New York.
- Brand Experience & Activation Lions
Бренд сухих сніданків Pop-Tarts за кампанію «The First Edible Mascot» від Weber Shandwick, New York.
- Creative Business Transformation
Бренд Philips за кампанію «Refurb» від агенції Lepub, Amsterdam.
- Creative Commerce
Виробник автомобілів Renault за кампанію «Cars to Work» від агенції Publicis Conseil, Paris.
- Creative Effectiveness
Бренд кетчупу Heinz Ketchup за кампанію «It Has to be Heinz» від креативної агенції Rethink, Toronto.
- Creative Strategy
Нідерландська компанія стаціонарного та мобільного зв’язку KPN за кампанію «A Piece of Me» від агенції Dentsu Creative, Amsterdam.
- Innovation
Компанія з виробництва медичного обладнання KVI Brave Fund Inc. за кампанію «Voice 2 Diabetes» від агенції Klick Health, Toronto.
- Luxury & Lifestyle
Модний бренд Loewe за кампанію «Loewe X Suna Fujita» від Loewe, Madrid.
- Glass Lion for Change
Бренд Unilever за кампанію «Transition Body Lotion» від агенції Ogilvy, Singapore.
- Sustainable Development Goals
Компанія Renault за кампанію «Renault — Cars to Work» від агенції Publicis Conseil, Paris.
- The Dan Wieden Titanium
Сервіс доставки їжі Doordash за кампанію «Doordash: All the Ads» від агенції Wieden+Kennedy, Portland, Superette, San Francisco.