04 Лип 2024, 14:29

KFC перетворив свій бакет на ванну для охолодження після гострих чипсів

Літо розпочалося гаряче, але є одна колаборація, яка є ще гарячішою.

Бренд картопляних чипсів Ruffles та мережа фаст-фуд ресторанів KFC об’єднались, щоб представити чипси Ruffles Double Crunch зі смаком сендвіча KFC Zinger.

Ці чипси є унікальним поєднанням вогняних спецій KFC Zinger та сміливого хрускоту Ruffles Double Crunch, що робить їх унікальним перекусом та найпікантнішою колаборацією.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Zinger від KFC приносить спеку, так само як і ці чипси. Тому, щоб охолодити людину у найбільш культовий спосіб, Ruffles та KFC об’єдналися з агентством Rethink для створення «Plunge Bucket» — лімітованої серії холодної ванни у формі відра KFC разом із тримачем для чипсів Ruffles Double Crunch KFC Zinger. Тому що потрібно буде кудись їх покласти, поки людина буде занурюватися.

Ruffles та KFC дають одному щасливчику з Канади шанс виграти відро Plunge Bucket на сторінках @rufflescanada в TikTok та Instagram.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео