KFC перетворив свій бакет на ванну для охолодження після гострих чипсів
04 Лип 2024, 14:29

KFC перетворив свій бакет на ванну для охолодження після гострих чипсів

Літо розпочалося гаряче, але є одна колаборація, яка є ще гарячішою.

Бренд картопляних чипсів Ruffles та мережа фаст-фуд ресторанів KFC об’єднались, щоб представити чипси Ruffles Double Crunch зі смаком сендвіча KFC Zinger.

Ці чипси є унікальним поєднанням вогняних спецій KFC Zinger та сміливого хрускоту Ruffles Double Crunch, що робить їх унікальним перекусом та найпікантнішою колаборацією.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Zinger від KFC приносить спеку, так само як і ці чипси. Тому, щоб охолодити людину у найбільш культовий спосіб, Ruffles та KFC об’єдналися з агентством Rethink для створення «Plunge Bucket» — лімітованої серії холодної ванни у формі відра KFC разом із тримачем для чипсів Ruffles Double Crunch KFC Zinger. Тому що потрібно буде кудись їх покласти, поки людина буде занурюватися.

Ruffles та KFC дають одному щасливчику з Канади шанс виграти відро Plunge Bucket на сторінках @rufflescanada в TikTok та Instagram.

Розкажіть друзям про новину