KFC перетворив свій бакет на ванну для охолодження після гострих чипсів
04 Лип 2024, 14:29

KFC перетворив свій бакет на ванну для охолодження після гострих чипсів

Літо розпочалося гаряче, але є одна колаборація, яка є ще гарячішою.

Бренд картопляних чипсів Ruffles та мережа фаст-фуд ресторанів KFC об’єднались, щоб представити чипси Ruffles Double Crunch зі смаком сендвіча KFC Zinger.

Ці чипси є унікальним поєднанням вогняних спецій KFC Zinger та сміливого хрускоту Ruffles Double Crunch, що робить їх унікальним перекусом та найпікантнішою колаборацією.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Zinger від KFC приносить спеку, так само як і ці чипси. Тому, щоб охолодити людину у найбільш культовий спосіб, Ruffles та KFC об’єдналися з агентством Rethink для створення «Plunge Bucket» — лімітованої серії холодної ванни у формі відра KFC разом із тримачем для чипсів Ruffles Double Crunch KFC Zinger. Тому що потрібно буде кудись їх покласти, поки людина буде занурюватися.

Ruffles та KFC дають одному щасливчику з Канади шанс виграти відро Plunge Bucket на сторінках @rufflescanada в TikTok та Instagram.

Розкажіть друзям про новину