X-RAY: онлайн-голосування за найкращі маркетингові проєкти

MMR оголошує про початок голосування за найкращі проєкти в Конкурсі маркетингових ініціатив X-RAY.

Ми вдячні всім, хто у 2022 році знайшов у собі сили, щоб реалізувати сміливі, необхідні, добрі, чесні та мотивуючі кампанії. Лейтмотивом всіх маркетингових проєктів стала взаємодопомога – і це найбільша цінність українців.

Отже, ми запрошуємо нашу читацьку спільноту оцінити кейси. В кожній номінації можна віддати свій голос лише за один проєкт. 

Зверніть увагу, що ваш голос може бути враховано не відразу, оскільки відбувається попередня модерація. Оргкомітет має право не зарахувати голос у разі виникнення підозри у маніпуляціях та накручуванні голосів.

Голосування триватиме до 15 травня, а переможці стануть відомі 25 травня та будуть відзначені під час MRKTNG MRTH.

Brand Experiencе

Результат голосування: Brand Experiencе

  • ДТЕК: Комунікаційна кампанія «Сміливі нести світло»

    З першого дня повномасштабного вторгнення тисячі енергетиків і шахтарів борються за майбутнє країни на енергофронті. Енергетики ДТЕК відновлюють електромережі після обстрілів, гасять палаючі трансформатори і, попри небезпеку, йдуть на роботу на ТЕС – все заради того, щоб в українців було світло. Комунікаційна кампанія, яка складається з двох флайтів, розказує про небезпечну і водночас непомітну для загалу роботу енергетиків, а також про Їх внесок у проходження найскладнішої в історії України зими.

    Кількість голосів
    2010

  • Фармацевтична компанія «Дарниця»: Загартованість — це наше

    Війна нас загартувала. «Дарниця» вирішила показати обличчя нашої загартованості — людей, які продовжують працювати задля перемоги України на фронті й в тилу. Ідея втілилися у фотопроєкті, героями якого стали реальні люди різних професій — хірург, водій, фармацевтка тощо. Світлини були розміщені у київському метрополітені. Фрагменти робочого життя лікарки, волонтерки та військової увійшли також до відео-маніфесту «Загартованість — це наше», який зібрав понад 5,7 млн переглядів на YouTube.

    Кількість голосів
    1998

  • Cosmolot: Нація переможців

    «Нація переможців» — яскрава антирашистська рекламна комунікація бренду Cosmolot. Серія «Рашистам пекло» демонструє справжню лють українців та самоіронію бренду. У роликах кампанії показано життя рашистів у пеклі, де над ними знущається Чорт. Кампанія «Перемагають сильні духом» — про незламний характер українців та глибинність українського фольклору. Образи головних героїв створила відома дизайнерка Леся Патока. В основі всієї комунікації — цінності культури, сила духу та хоробрість українців.

    Кількість голосів
    1802

  • Art Nation Loyalty: «Козаки та Аврора»

    «Козаки та Аврора» — благодійна кампанія в мережі мультимаркетів «Аврора» у партнерстві з Art Nation Loyalty та БФ «Повернись живим». Включає унікальну колекцію фішок з українськими супергероями-козаками, благодійний онлайн забіг, саундтрек від українських зірок та челлендж у ТікТок #якийтикозак (28 млн+ переглядів). Кампанія «Козаки та Аврора» знайшла прихильників серед українців. У результаті було зібрано 7 000 000 грн та придбано 70 дронів для ЗСУ, що вдвічі перевищує наші початкові цілі!

    Кількість голосів
    1605

  • Нова пошта: Завтра буде

    10-й місяць повномасштабної війни. Перебої з електроенергією. Зникає інтернет і мобільний зв’язок. При цьому Нова пошта працює. Кожного дня 24/7 доставляє посилки та гуманітарні вантажі. Ми віримо в завтрашній день, нашу перемогу, наше майбутнє. Саме тому ми хотіли підтримати всіх простими словами, за якими стоять тисячі дій: «Завтра приїде твоя посилка. Завтра буде». Кампанія на ТБ-каналах і в диджиталі стала справжньою опорою для людей. Ми змогли підтримати віру, що обов’язково «Завтра буде».

    Кількість голосів
    829

  • COMFY: КРАЩ. Товар топ за свої гроші

    У COMFY створили спеціальну категорію товарів КРАЩ. Це популярні товари з найкращим співвідношенням ціна/якість. Тобто товари — топ за свої гроші. КРАЩ рекламує конячка з метавсесвіту. Про КРАЩ проводять вебинари. 35% відсотків знання лише за два місяці! Клієнти щасливі. Конкуренти копіпастять.

    Кількість голосів
    348

  • METRO Україна: ОПТОКУЛЬТУРА METRO. Більше – це менше

    ОПТОКУЛЬТУРА METRO — це справжній лайфстайл та big idea, адже ми віримо, що майбутнє за спрощенням щоденних справ й розумним споживанням. На противагу імпульсивним візитам до магазинів, ми пропонуємо заплановані закупи в одному місці та перевірені марки. Це не лише фінансова економія, а й сучасна модель життя та ведення бізнесу, що дозволяє оптимізувати цінний час, уникнути зайвих витрат й вивільнити потрібний ресурс. Як професійним клієнтам так і роздрібним споживачам.

    Кількість голосів
    272

  • MyCredit: Проект-підтримка «Все буде Україна!»

    В березні 2022 р. MyCredit запустив проєкт-підтримку «Все буде Україна!» для клієнтів, які опинилися в скрутному становищі та мали прострочену заборгованість через початок війни. За умовами клієнтам сервісу пропонувалось анулювати всі нараховані за договором відсотки та повністю закрити борг, повернувши лише тіло позики. Для клієнтів, які не мали одразу всієї суми — сплатити суму частково, а ми списували 1/2 відсотків. Охоплення за рік дії проєкту: ~60% клієнтів компанії (~50 тис. клієнтів)

    Кількість голосів
    202

  • Zanetti: Італійський смак у який закоханий весь світ

    Метою проєкту є познайомити українців із гастрономічним символом Італії, твердим витриманим сиром Grana Padano, який з успіхом завойовує серця любителів сиру по всьому світу. У проєкті розповіли про методику, історію й етапи виробництва італійського сиру. Завдяки всебічній підтримці бренду: digital-кампанії, колабораціям з лідерами думок й розробленому сайту з рецептами нам вдалося занурити споживачів у справжню італійську сирну насолоду. Охоплення проєкту — 5 000 000 унікальних користувачів.

    Кількість голосів
    84

  • Gemini Espresso: Дріп-кава та UGC

    Дріп-кава та UGC — маркетинговий проєкт, що змінює гру! Залучення UGC дало можливість вплинути на кавову спільноту та поділитися з усіма своїми знаннями про каву. UGC дозволив нам привернути увагу молодої активної аудиторії та покращити онлайн-репутацію бренду. Це призвело до росту В2В та В2С замовлень та популяризації дріп-кави на ринку. Запуск проєкту дозволив нам вийти за межі традиційного маркетингу та показати, що кава — це життєвий атрибут, що поєднує людей з різними інтересами.

    Кількість голосів
    79

Loading ...

Метавсесвіт та штучний інтелект

Результат голосування: Метавсесвіт та штучний інтелект

  • METRO Україна: Фантастичний каталог

    Як емоційно та цікаво презентувати знижки на пральні порошки, швабри та інші засоби для прибирання? Ми вирішили по-справжньому здивувати клієнтів, а заразом продемонструвати, що METRO знається на ефективності, завдяки якій звільняється простір для творчості. Проєкт про створення дизайну каталогу за допомогою штучного інтелекту. Співпраця людини з технологією. Продуктивний процес — фантастичний дизайн!

    Кількість голосів
    3136

  • Видавництво Ранок: Перша в Україні книга, написана у співавторстві з нейромережею

    Найбільше українське видавництво «Ранок» представляє унікальний проєкт — книгу «Хочу на Марс», яка є першою в Україні дитячою книгою, написаною та проілюстрованою штучним інтелектом. Це перша в країні книга, написана людиною та нейромережею. Авторами книги «Хочу на Марс» стали редакторка Марʼяна Горянська, дизайнер Олександр Ковалєвський та їх цифрові «двійники». Книга «Хочу на Марс» містить цікаву та докладну інформацію про найбільш таємниче місце відомого нам Всесвіту.

    Кількість голосів
    2808

  • GoITeens: Безоплатний ІТ-марафон «Будуємо Україну майбутнього в Roblox»

    IT-академія GoITeens провела марафон «Будуємо Україну майбутнього в Roblox», аби діти створили власну версію України у метавсесвіті. У марафоні взяло участь понад 10 тисяч дітей з України, Польщі, Німеччини, Чехії тощо. За 4 дні учасники навчилися користуватися освітнім середовищем для розробки ігор Roblox Studio. Серед розробок були проєкти міст, побудованих по памʼяті, бо діти покинули їх через активні воєнні дії та окупацію. Улюблене завдання – запустити ракету на кремль.

    Кількість голосів
    1962

  • Ощадбанк: ШІ у рекламній кампанії з просування іпотечного кредитування

    Використання ШІ в розробці рекламної кампанії з просування іпотечного кредитування. ШІ допоміг розробити скелет рекламної кампанії: визначити сегменти ЦА і інсайди, канали комунікації та адаптацію контенту під них, розробив контент план для соцмереж. Результат: закріплення позиції #1 на ринку іпотечного кредитування.

    Кількість голосів
    426

  • ADVIN: Реабілітаційні VR-тренажери

    Розроблені VR-тренажери, за допомогою яких пацієнт візуально занурюється у певний створений 3D-світ, знаходячись в якому фізично намагається балансувати та розробляти пошкоджені кінцівки. Наша технологія базується на всесвітньо відомій терапії за допомогою дзеркала та допомагає людям зняти фантомні болі, яки виникають через втрачену кінцівку. Окрім цього, тренажери працюють на психологічне відновлення, надаючи можливості взаємодіяти з віртуальним світом та необхідними предметами у ньому.

    Кількість голосів
    193

Loading ...

Соціальний маркетинг

Результат голосування: Соціальний маркетинг

  • Acino: Використовуй серце для людства в межах Всесвітньої кампанії дня серця 2022

    В умовах війни критично зросла потреба в крові. Донорство стало ще однією лінією оборони. Щоб підтримати наших захисників та цивільне населення, Acino в межах щорічної кампанії Всесвітнього дня серця з вересня по жовтень об’єднала зусилля лікарів-кардіологів та членів своєї команди. За підтримки Acino 50+ лікарів направили побажання швидкого одужання 200+ пацієнтам Національного інституту серцево-судинної хірургії ім.М.М.Амосова, а 71 працівник – здав 32 літри крові задля їхнього порятунку.

    Кількість голосів
    963

  • Банк ПУМБ: Ми однієї крові

    Ініціатива «Ми однієї крові» рятує життя військових і поранених, підтримує український бізнес і арт, розвиває донорство в Україні. Благодійний патріотичний мерч створено в партнерстві ПУМБ, 2 фондами, 6 виробниками, 5 ілюстраторами. Половину вартості кожного замовлення ПУМБ перераховує «ДонорUA» і «Агенти крові». За 9 місяців: акумульовано 3,4 млн грн, закуплено 1500 засобів такмеду, 41 доставка крові в гарячі точки, 8000 учасників проєкту, 900 донацій крові, на 8 млн підтримано бізнес.

    Кількість голосів
    909

  • SOCAR: Подаруй свято дітям Героїв

    Новорічний проєкт SOCAR спільно з благодійною платформою dobro.ua та фондом «Діти Героїв». В рамках ініціативи було зібрано кошти на подарунки дітям, які втратили своїх батьків. Кошти збиралися з продажу листівок з дитячими малюнками, особливих горняток з напоями та внесків у додатку SOCAR та на платформі dobro.ua. Гості SOCAR придбали та підписали більше 5 тисяч листівок, загалом на персональні подарунки дітям було зібрано 850 тис грн.

    Кількість голосів
    875

  • Київстар: Добро переможе

    #ДоброПереможе: благодійний проєкт Київстар та фонду Повернись живим для допомоги захисникам. Замість святкування 25-річчя мобільний оператор зосередив свою увагу на відновленні мереж на звільнених територіях, інвестиціях в енергонезалежність та, звісно, у підтримку захисників. В грудні 2022 р. реалізовано масштабний збір з комунікаційною кампанією, завдяки чому фонд придбав 38 нових пікапів: 25 млн грн на них виділив оператор, понад 13 млн грн зібрали абоненти.

    Кількість голосів
    810

  • FAVBET: Прокачка авто для ЗСУ

    Прокачка авто для ЗСУ — перший благодійний проект у стилі хіп-хоп. Виконаний у колаборації FAVBET, FAVBET Foundation та NoMotors. Мета проєкту: допомогти військовим з тачками. Але не просто купити, підлатати, пофарбувати та передати їх ЗСУ. А підібрати авто та виконати бойовий тюнінг відповідно до потреб військових. Дати можливість постійним та потенційним гравцям FAVBET не просто пограти та розрадитися на платформі, а й власними силами допомогти ЗСУ.

    Кількість голосів
    794

  • COMFY: #ComfyДопомагає

    100+ млн гривень на ЗСУ та збір на 15 БПЛА «Валькірія». Як у COMFY святкували день народження та зібрали 11 млн грн на 15 БПЛА «Валькірії». В серпні COMFY запустили нову рекламну кампанію, яка анонсувала збір коштів на розвідувальні комплекси для ЗСУ. Якщо день народження, то чого б не поставити за мету збір покупку 15 БПЛА, які так потрібні нашим військовим? А якщо вже збирати, то чому б не долучити не лише клієнтів, а й партнерів? Для початку ми самі перерахували 500 тисяч гривень, а далі сталося те, що сталося.

    Кількість голосів
    791

  • idealers: Модульні будиночки від KFC та Ліги Допомоги

    Ми у idealers разом з KFC Ukraine вирішили зробити цей світ трішечки кращим, в новому соціальному проєкті започатковано співпрацю з фондом «Ліга допомоги», який заснували учасники «Ліги Сміху». Основна ціль – встановлення модульних будиночків для сімей, які втратили житло через війну. Головний меседж кампанії – «донатимо донаторам». KFC заохочує донатити будь-які суми, тому надає купони на знижку за кожен внесок, навіть у 5 гривень. Всі зібрані кошти передаються у благодійний фонд.

    Кількість голосів
    633

  • PR-аґенція PRoector: Мерч, що стає броніками

    Костя Краснов – талановитий хлопець з Дніпра. Йому 18. У нього аутизм.⠀ Коли у лютому його дядько пішов у донецьку ТРо “в чому був”, Костя, вручну розмальовував еко-торби, аби зібрати гроші на бронік. Ми розказали про Костю ЗМІ та громаді, відцифрували малюнки та розробили стильний мерч.⠀І за кілька тижнів продажу зібрали 250 К грн, перетворили їх не лише на бронік для дядька, а ще на 45 бронежилетів та аптечки для захисників.⠀Ми отримали 5 повідомлень з “нуля”: ваш бронік врятував моє життя.

    Кількість голосів
    588

  • Львівський Оборонний Кластер: Пробіг до 100 тисяч бронежилетів

    Бігаємо, щоб захистити тих, хто захищає нас — основний меседж благодійного онлайн-пробігу, що проходив з 19 серпня по 26 вересня 2022 року. Забіг, у якому важлива не дистанція, а участь, бо кожен реєстраційний внесок учасника — донат на виготовлення бронежилетів для захисників України. Майже 2000 людей з різних куточків світу взяли участь в благодійному пробігу, щоб допомогти тим, хто захищає Україну. Організатори зібрали понад 2 000 000 гривень, які були направлені на виготовлення бронежилетів

    Кількість голосів
    442

  • Епіцентр: Рятуємо життя

    Благодійна ініціатива «Рятуємо життя» покликана допомогти медикам у порятунку військових та мирних жителів. Епіцентр підтримав ініціативу Першої леді Олени Зеленської та UNITED24 по збору коштів на автомобілі швидкої допомоги та продовжив її в торгових центрах, де до ініціативи долучились покупці. Передано на потреби медиків 50 швидких авто на суму 133.5 млн грн. 14 — через платформу Юнайтед, 36 — закуплено в межах благодійної ініціативи в мережі. До ініціативи долучились понад 1 млн покупців.

    Кількість голосів
    360

  • Delta Medical: Trident Tribes — Племена Тризуба

    Delta Medical тримає стрій ще з 2014 року — компанія багато разів адресно передавала ліки та інші медичні засоби на допомогу військовим, сприяла купівлі обладнання, долучалася до логістики. У 2022 році ворог розбудив приспану силу, закодовану в нашій ДНК: постало плем’я, об’єднане кодом тризуба, — Trident Tribes. Благодійний фонд TRIDENT TRIBES — Племена Тризуба — спрямовує свої ресурси на підтримку ветеранів, турботу про здоров’я захисників і піклування про дітей.

    Кількість голосів
    331

  • БРСМ-Нафта: Турбота — це наша робота

    Турбота — це наша робота. Це місія благодійного фонду БРСМ, мережа АЗК БРСМ вже 31 рік турбується про людей та авто. Але сучасні реалії додали до наших пріорітетів — головний — Турботу про військових! Обираючи комунікацію для того, аби стимулювати аудиторію до донатів — ми апелювали саме до місій та цінностей, які несемо вже довгий час. Перемога любить турботу, військові потребують турботи!

    Кількість голосів
    301

  • Eldorado.ua: Благодійна ініціатива «Цеглинка для родинки»

    Eldorado.ua — один із найбільших рітейлерів техніки із позиціонуванням турботи про сімейні цінності. Передумови: понад 143 тис. сімей втратили житло через війну. Українці невпинно донатять на армію та гуманітарні потреби, ресурсність для благодійності знижується. Виникла ідея створити нестандартну механіку та донести до українців, які мають можливість донатити, цінність турботи про родини. Щоб допомогти, досить купити «цеглинку» в магазині техніки.

    Кількість голосів
    270

  • Kormotech: Сервіс вет-турботи Optimeal Expert

    Цілодобовий безкоштовний сервіс вет-турботи Optimeal Expert 9100 — проєкт бренду OPTIMEAL від Kormotech, покликаний розвивати культуру догляду за домашніми улюбленцями. Ветеринари сервісу 24/7 обробляють запити за телефоном, в соцмережах та месенджерах, підказують, як полегшити стан тварини, записатись на прийом в найближчій клініці. За 2022 рік сервіс прийняв понад 250 000 звернень. Серед них — пологи в бомбосховищі та лікування тваринок, врятованих українськими воїнами на лінії фронту.

    Кількість голосів
    238

  • Мережа АЗК WOG: Добропаливо

    Добропаливо — спільний проєкт WOG і Visa. Мета — підтримати пальним волонтерів БФ «Життєлюб», які доставляють ліки, продукти людям у прифронтові зони та залучити максимально широку аудиторію свідомих українців. Клієнти WOG купували Добропаливо та «підвішували» для волонтерів. Всі благодійні літри, оплачені картками Visa, WOG та Visa подвоювали. Зібрали 4,9 млн грн або 120 тис л пального. Це дало змогу волонтерам доставити гумдопомогу 68 тис мешканцям прифронтових територій.

    Кількість голосів
    219

  • Digital-агентство Ланет СLICK: Благодійна акція Мережі Ланет спільно з БФ “АНТИТІЛА”

    Подвійна перемога: Гігабіт маєш — ЗСУ допомагаєш. З таким слоганом 25 серпня 2022 року стартувала благодійна ініціатива інтернет-провайдера Мережі Ланет і Благодійного Фонду «АНТИТІЛА». Під час акції вдалось зібрати понад пів мільйона гривень для українських захисників та захисниць. Волонтери Фонду перетворили ці кошти в антидронові рушниці, квадрокоптери, станції Starlink та інші військові девайси, які допомагають нищити ворога. Кампанія зібрала понад 37 млн охоплень.

    Кількість голосів
    185

  • ОККО: ОКО ЗА ОКО

    10 квітня поточного року мережа і фонд «Повернись живим» завершили збір 325 мільйонів гривень на 25 розвідкомплексів «ШАРК» для Збройних сил України. Ініціатива «ОКО ЗА ОКО» стартувала у листопаді минулого року. З кожного проданого літра брендового пального Pulls ОККО перераховувала по 1 гривні на «ШАРКи». Крім того, небайдужі українці донейтили на комплекси і на спецрахунок «Повернись живим».

    Кількість голосів
    160

  • Uklon: Клас авто «Інклюзивний»

    Uklon за підтримки Mastercard та MacPaw запустив клас авто «Інклюзивний». Відтепер пасажири, які користуються кріслом колісним, можуть безперешкодно пересуватися на спеціально оснащених авто. Усі поїздки виконують професійні драйвери, які пройшли тренінг від Доступно.UA зі спілкування та взаємодії із людьми з порушеннями опорно-рухового апарату. Мета проєкту — надати можливість для вільного пересування людям, які мають проблеми з опорно-руховим апаратом чи з іншими порушеннями.

    Кількість голосів
    144

  • METRO Україна: Безпечна школа

    METRO Україна долучилася до соціальної програми «Безпечна школа» спільно з ДСНС, Міністерством освіти і науки України та «Фондом Східна Європа». В межах ініціативи було відкрито 20 укриттів в школах, де відновлюється офлайн-навчання. Вони отримали необхідне обладнання для функціонування.

    Кількість голосів
    123

  • Нова пошта: Відзнака «Гуманітарним силам України»

    У 2014 р. Нова пошта заснувала «Гуманітарну пошту України». У її межах благодійні фонди та волонтери відправляють гуманітарні вантажі коштом Нової пошти. Після 24 лютого кількість учасників проєкту значно зросла, як зросли і їхні потреби. Аби відзначити внесок волонтерів у пришвидшення перемоги, ми створили подяку «Гуманітарним силам України». Вручили її напередодні Міжнародного дня волонтера. Отримали відзнаку 30 ефективних і системних БФ та ГО, а також 3 волонтери, яких номінували українці.

    Кількість голосів
    123

  • SOVA jewelry house: Born in Ukraine: SOVA святкує День народження подарунками для української армії

    Ювелірний дім SOVA з нагоди 22-річчя бренду відраховував кошти з продажів до 6 українських благодійних фондів. Клієнти могли ознайомитися з діяльністю фондів та обрати куди перерахувати відсоток від покупки. За результатами ініціативи було закуплено прилади нічного бачення, відшито військову форму для жінок, закуплено продуктові бокси для дітей та родин, які цього потребують, рефрижератори для військових медиків та здійснено мрії дітей з Охматдиту. Охоплення проєкту — 7 мільйонів контактів.

    Кількість голосів
    107

  • AUTO.RIA: Авто для ЗСУ

    «Авто для ЗСУ» — фандрейзингова ініціатива AUTO.RIA, створена у партнерстві із благодійним фондом «Південь України». В межах проєкту команда продукту створила зручну та просту платформу для збору коштів на автомобілі для потреб Збройних сил України. За процесом збору можна слідкувати прямо на сайті. Ініціатива збирає та обробляє офіційні заявки на автомобілі від Збройних сил України, які надходять до благодійного фонду «Південь України». Долучитися до збору можуть усі охочі.

    Кількість голосів
    100

  • Фокстрот: «Ф-підтримка» – щаслива тваринка: програма з допомоги пухнастим «біженцям»

    Найзаповітніша мрія тваринки у притулку – мати свій дім і турботливого господаря. Особливо, коли прихисток пухнастого зруйнований війною… Чимало таких чотирилапих врятовано та влаштовано в притулки у безпечних регіонах. Щоб підтримати їх, Фокстрот у партнерстві з БФ Happy Paw запровадив програму «Ф-підтримка вимушено переміщених тваринок». За 3,5 місяці разом з небайдужими українцями вже зібрано 400 000 грн. Допомогу отримала 3961 тваринка з 20 притулків: туди направлено 4991 кг корму і 20 будок

    Кількість голосів
    88

  • Acino: «Крамниця дарунків на здоров’я» у співпраці з БФ «Таблеточки»

    З 2021 року команда Acino підтримує онкохворих дітей у співпраці з БФ «Таблеточки». 2022 не став виключенням.За 1,5 місяці через відкриту віртуальну «Крамницю дарунків на здоров’я» Acino зібрала 136 700 грн., що на третину більше від запланованої суми. Це найбільший результат зібраних коштів з-поміж 12 корпоративних учасників цієї акції. Команда пишається, що подвоїла свій результат довоєнного часу. І надалі продовжуватиме виконувати свою КСВ місію із допомоги тим, хто найбільше цього потребує!

    Кількість голосів
    64

  • Нова пошта: Людям, які були в окупації, необхідна допомога!

    Нова пошта організувала потік гум. допомоги у звільнені регіони. Після деокупації ми побачили: місцеві потребують допомоги, українці хочуть допомагати, а Нова пошта здатна швидко доставити допомогу. Тож, ми склали список продуктів і ліків. Українці їх купують, приносять у відділення, а ми власним коштом доставляємо, разом з БФ «Онуки» фасуємо, роздаємо. Завдяки PR-кампанії налагодили потік допомоги на Харківщину, Донеччину, Херсонщину. За півроку 13 000 людей отримали пакунки з найнеобхіднішим.

    Кількість голосів
    55

  • METRO Україна: Sunshine Cafe

    Компанія METRO Україна у партнерстві з ГО «Сонячні люди» відкрили соціальне кафе-пекарню Sunshine Cafe, де персоналом є молодь із синдромом Дауна та іншими інтелектуальними порушеннями, адже кожна людина з ментальною інвалідністю має право на соціалізацію та працевлаштування. Ми стали надійним партнером та надали приміщення, обладнання, кухонний посуд та інвентар.

    Кількість голосів
    52

  • hromadske: спільний проєкт з Uklon: «Як взаємодіяти з людьми з інвалідністю»

    Соціальний проєкт, метою якого є розповісти, з якими бар’єрами та стереотипами стикаються люди з інвалідністю, а також як побудувати взаємодію, щоб у разі потреби допомогти людині й не принизити її гідність. Проєкт залучив одразу кілька форматів: два відео у соцмережах, лонгрід на сайті та картки у соцмережах. Охоплення всього проєкту досягло понад 1 000 000

    Кількість голосів
    35

  • SOVA jewelry house: Найсміливіші мами в світі: благодійний проєкт SOVA до Дня Матері

    Ювелірний дім SOVA зібрав 200 подарункових кошиків для мам захисників, аби подарувати теплі слова та усмішку мамі, чий син чи донька не можуть привітати її особисто, адже боронять Свободу країни. Частину коштів від продажу прикрас SOVA було перераховано, аби зібрати кращі подарунки, а команда SOVA власноруч збирала кожен кошик. Проєкт охопив 3 млн. контактів без використання бюджетів. А головне, що отримав бренд SOVA – це повідомлення зі словами вдячності від родин, мам та їх синів.

    Кількість голосів
    24

  • Cosmolot: Brave Inventors

    Платформа Brave Inventors створена компанією COSMOLOT для українських винаходів військового призначення, які можуть змінити хід війни та суттєво допомогти армії на фронті. Мета платформи — стати єдиною організованою точкою збору для винахідників воєнного часу, а також тих, хто зацікавлений в їх придбанні чи фінансуванні. Місія Brave Inventors — зробити свій внесок у перемогу України та її світле майбутнє, привернути увагу до українських розробок і стимулювати винахідницьку діяльність в Україні.

    Кількість голосів
    20

  • ЦИТРУС: «Листівка рідному незнайомцю»

    Листівка рідному незнайомцю — проєкт Цитруса для підтримки ЗСУ. Разом з українцями ми створили дизайн листівок, які всі, хто хотів, могли підписати та відправити на фронт. Таким чином ми хотіли підтримати наших захисників та захисниць, а українцям дати змогу особисто подякувати їм. А ще зайвий раз задонатити фонду «Повернись живим» — отримати та підписати листівку можна було лише так. «Листівка рідному незнайомцю» — це проєкт про єдність, вдячність і підтримку.

    Кількість голосів
    19

  • ТМ «Львівське» (Carlsberg Ukraine): «Лев Матчу»: кожен голос — це допомога українцям!

    Відновлення матчів збірної з футболу стало нагодою для ТМ «Львівське» реалізувати благодійний проект від «Лева Матчу». Кожен голос за «Лева Матчу» під час трансляцій матчів збірної конвертується ТМ «Львівське» у кошти для допомоги українцям. За період активності було зібрано голоси з 10 країн Європи, а загальна сума, що була перерахована на рахунки благодійних фондів склала близько 5 млн.грн. Це активність, що зробила можливим виражати свою підтримку навіть без прямих донатів, а просто кліком.

    Кількість голосів
    9

  • Корпорація «Біосфера»: «Біосфера» турбується

    Турбота про людину у всіх проявах – це ДНК корпорації «Біосфера». Компанія не обмежується виробництвом якісної продукції, а ще й реалізує низку проєктів про турботу. В осінньо-зимовий період корпорація допомогла жителям Києва і Дніпра подолати проблеми пов’язані з відключенням електроенергії, зробивши 8000 боксів турботи у ліфти багатоповерхівок, а також відкрила «Пункт турботи» у Києві, де можна було попрацювати, зігрітись і зарядити гаджети. На черзі – бокси турботи для найменших українців.

    Кількість голосів
    9

  • ADVIN: Лютий рік

    Соціальний проект реалізований агенцією ADVIN у партнерстві з AdvertGroup. Це – календар війни у доповненій реальності. Він присвячений усім трагічним та переможним подіям 2022-го. Тут відображені дні пекучого болю та перемоги, які давали нам надію й можливість триматися далі. Календар покликаний допомогти усвідомити не лише усю лють цього часу, але й усю нашу міць. Адже кожен із цих днів був днем нашої сили. Сили, що, як виявилося, не має меж.

    Кількість голосів
    2

Loading ...

Ситуативний маркетинг

Результат голосування: Ситуативний маркетинг

  • Всеукраїнський онлайн-сервіс замовлення таксі OnTaxi: Пет-мобіль

    Пет-френдлі таксі — приклад українському бізнесу. Історія водія Олексія, що не міг залишати дома пса Бені у робочий час, пес відчував стрес через обстріли пережиті в Харкові. Перед керівництвом бренду стояв вибір: дозволити водію брати друга в авто під час роботи, чи відмовити такому драйверу у співпраці. OnTaxi провели опитування клієнтів, чи не будуть вони проти появи у місті пет-мобіля, за результатами — дозволили водію працювати з псом, допомогли із впровадженням додаткових засобів безпеки.

    Кількість голосів
    816

  • Uklon: Відділ Любові Uklon

    З нагоди Дня закоханих в Uklon зʼявився “Відділ Любові”, який зізнається в коханні своїм користувачам і нагадує, що часом замість романтичних сюрпризів значно приємніше отримувати знижки, самостійно регулювати вартість поїздки та бути застрахованим під час неї. У серії креативних роликів показали процес роботи працівників “Відділу Любові Uklon”, де ті вигадують милі приємності під час поїздки, але в результаті розуміють, що немає нічого ліпшого за можливості, які є у сервісі.

    Кількість голосів
    703

  • МК «Галичина»: Карпатський йогурт «Щекавиця»

    Приклад ситуативного маркетингу від МК «Галичина». Інфоприводом до нього стала «домовленість» українців у випадку ядерного удару провести останні хвилини свого життя на горі Щекавиця в Києві. Ідея створити у мережі Twitter йогурт «Щекавиця» вдало поєднувалась із кампанією перейменування молочної продукції назвами українських регіонів (Волинь, Донбас, Крим та ін.). Так, Щекавиця стала особливим «регіоном» карпатського йогурту, а сам твіт набрав понад 16 тис вподобань та швидко поширився мережею.

    Кількість голосів
    441

  • Епіцентр: Жінка не квіточка

    8 березня — це не день жіночності та краси. А жінка — не квіточка чи прикраса. 8 березня — це про боротьбу за права жінок. 8 березня — це про рівність людей. А вбиратися у квіткові костюми можуть всі. Так само, як і святкувати прихід весни. Саме з таким посилом компанія «Епіцентр К» підійшла до Міжнародного дня боротьби за права жінок і міжнародний мир. Ніхто з чоловіків під час зйомок не постраждав!

    Кількість голосів
    261

  • COMFY: «Мій дім — це Україна»

    Взимку 2022 ми всі навчилися ще швидше відрізняти головне від другорядного, друзів від ворогів, а ще по-новому подивилися на власний дім. Дім, який став значно ширшим за квартиру, район чи навіть рідне місто. Влітку COMY першим на українському ринку вийшов з рекламною кампанією. Попри невизначеність часів, нам хотілося зробити ще дещо для згуртованості й на користь Перемоги. Тому ми випустили ролик, присвячений відчуттю дому.

    Кількість голосів
    184

  • Нова пошта: Ситуатив до Всесвітнього дня пошти від Нової пошти

    Як створити інфопривід та показати, що Нова пошта креативна компанія з гарним почуттям гумору? Привітати свого конкурента з професійним святом. «Ти називаєш себе головною. Захоплююсь тобою. З Міжнародним днем поштової служби», – написали ми у Twitter. Укрпошта відразу відповіла взаємністю, а спільнота укртві доєдналася до привітань та зазначила, що ідеальні стосунки виглядають саме так. Крім того, ця публікація надихнула підписників, які почали створювати шиперські арти про стосунки двох пошт.

    Кількість голосів
    164

  • Мережа АЗК WOG: Збережи пальне для перемоги

    З першого дня великої війни ворог прагнув залишити Україну без пального: нищив нафтобази, АЗК, Кременчуцький НПЗ. WOG ініціював проєкт «Збережи пальне для перемоги!». Він мав на меті згуртувати суспільство та мотивувати ощадливо використовувати пальне в той момент, коли паливні ритейлери фрахтували його, відбудовували нові ланцюги поставок, розуміючи, що за 4-7 тижнів паливна криза буде подолана. Проєкт підтримали лідери громадської думки та десятки компаній.

    Кількість голосів
    154

  • MEGOGO: «Ти є велика сила». MEGOGO, ООН Жінки та Український інститут

    Маніфест «Ти є велика сила» — робота музичного каналу MEGOGO LIVE спільно з ООН Жінки в Україні та УІ, на підтримку незалежної премії Women in Arts. Знаємо, що тут ви очікуєте ситуативи чи меми — ми теж робили їх весь рік, але на X-RAY подаємо незвичайний проєкт. Він був створений в короткі терміни і виник спонтанно, як реакція на новину про повернення Women in Arts. Премія була скасована у 2022-му, тож ми вирішили, що цьогорічна подія має отримати свій гімн про силу й талант українських жінок.

    Кількість голосів
    94

  • Фармацевтична компанія «Дарниця»: Херсон — це наше

    Звільненню правобережжя Херсонщини «Дарниця» раділа разом з усією Україною. Вантажівка з ліками на суму майже 6 млн грн одразу відправилася на звільнені території в гуманітарному конвої. А забрендована вона була символічним гаслом: «Херсон — це наше». Ба більше, всі вантажівки «Дарниці» тепер їздять Україною з символічними для кожного написами: «Крим — це наше», «Маріуполь — це наше», «Донецьк — це наше» і т. д. Бо ми готові до нових перемог та маршрутів! Дарниця — це наше!

    Кількість голосів
    86

  • Київстар: Твіттер-хованки з Київстар

    Комунікація українських брендів в Twitter — складне завдання Ми спробували змінити підхід до комунікації. Користувачі не звикли, що Київстар буде відповідати на кожну згадку компанії — тим паче в дружньому тоні. Ми почали реагувати на всі згадки про нас, протягом тижня, а люди перетворили комунікацію на гру. Для цього вони навіть змінювали саму назву компанії, вставляючи в неї зірочки — але наші менеджери все одно знаходили їх і відповідали. Що з цього вийшло? Дивіться в нашому кейсі!

    Кількість голосів
    86

  • Bolt: «Запроси друзів на світло»

    Завітати до друзів у гості або запросити їх до себе — це не лише привід гарно провести час, а й можливість заощадити електроенергію хоча б в одній оселі. Саме так пропонували економити світло компанії Bolt та YASNO в грудні, коли українська енергосистема зазнала значних пошкоджень. Щоб отримати подарунок — знижку 100 грн, користувачам додатку Bolt необхідно було поїхати у гості до рідних або друзів та викласти в Instagram фото при свічках і відмітити сторінки @bolt_ukraine та @yasno_ukraine.

    Кількість голосів
    64

  • 1+1 media: Українська — мова вільних

    До дня рідної мови 1+1 media з МКІП запустили кампанію щодо популяризації української. У серії відеороликів та візуальній комунікації йдеться про те, що українська не лише підкреслює статус громадянина вільної держави, а дає свободу в усіх сенсах цього слова. Свободу говорити будь що, маючи 256-тисячний запас слів; свободу вибору – усім своїм багатством синонімів; свободу змінювати, вдосконалювати і творити. Головний наратив — говорити українською класно і важливо, бо це – мова вільних людей.

    Кількість голосів
    53

  • SOCAR: «SOCAR. Україна. Разом»

    В рамках проєкту «SOCAR. Україна. Разом» було відновлено зруйновану школу №12 в м. Ірпінь. Відремонтовано дах, класи та кабінети, спортзал, який найбільше постраждав від вибуху. Замінено пошкоджені вікна та вітражі, оновлено фасад, в бомбосховищі встановлено санвузли. Всі роботи вдалося завершити вчасно й 1 вересня діти мали змогу піти до відбудованої школи.

    Кількість голосів
    36

  • Cosmolot: Cosmolotний двіж

    Протягом всієї комунікаційної кампанії «Нація переможців» Cosmolot створив п’ять яскравих та іронічних ситуативів до ювілеїв знищених рашистів та ворожої техніки — на 40 тис, на 100 тис та 120 тис мертвих рашистів. Також бренд Сosmolot одним із перших вийшов з креативом про звільнення Херсона «Повернули Херсон — повернемо й чемпіонат».

    Кількість голосів
    21

  • Корпорація «Біосфера»: Автобуси для Дніпра від корпорації «Біосфера»

    Восени 2022 року після ракетного удару по одному з автотранспортних підприємств Дніпра, «Біосфера» вирішила підтримати рідне місто та допомогла подолати дефіцит громадського транспорту. За власний кошт компанія оперативно придбала для міста два сучасні автобуси, які забрендували у яскравий, сучасний і патріотичний дизайн. Вже більш як пів року транспорт допомагає мешканцям і гостям міста добиратись у своїх справах та милує око яскравим дизайном.

    Кількість голосів
    15

Loading ...

Digital кампанія

Результат голосування: Digital кампанія

  • ТОВ «АТБ-Маркет»: Благодійна акція «Брайти»

    Брайти — це фантастичний світ українських героїв, що уособлюють справжніх українців, які наближають перемогу. Соціальна мета платформи — патріотичне виховання молоді України.Ця благодійна платформа, збірала більше 20 млн грн на створення першого в Україні реабілітаційного центру «Незламні» у Львові для дітей, які постраждали від вибухів. Додаток «Брайти» був №1 в AppStore та Google в Україні в період проведення активності. Проект успішно реалізовано у співпраці з NTI Loyalti та фондом UNISEF.

    Кількість голосів
    684

  • Kormotech: Платформа адопції Look 4 Paws

    Look 4 Paws — проєкт бренду Club 4 Paws (Kormotech), що допомагає тваринкам знаходити домівки. У соцмережах команда розкриває пухнастих як окремих особистостей: співачка Джина, репер Орун тощо. У Look 4 Paws запустили фотопроєкт Petsession, завдяки якому вже 500 тваринок мають професійні світлини. Ініціатива бере участь у номінації «Діджитал-кампанія», адже за рік роботи завдяки диджитал-інструментам — сайту, платформам Youtube, Instagram, Facebook і TikTok — уже 650 тваринок знайшли родини.

    Кількість голосів
    553

  • Inweb: Контекстна реклама в Google для магазину «Банка Спецій»

    Як виростити звичайний інтернет-магазин у справжнього лідера своєї сфери? І все це в умовах змін, до яких жоден не був готовим. Показуємо на прикладі контекстної реклами у Google для проєкту «Банка Спецій», з яким відновили роботу після паузи в три тижні з 24.02.2022 року. Завдяки синергії з клієнтом, якісному продукту, аналізу ринку та циклічному підходу до просування, збільшили онлайн-дохід з брендового трафіку на 100+%.

    Кількість голосів
    362

  • Netpeak: Brandformance кампанії для Укрпошти

    Під час війни бізнесу важливо донести до клієнтів, що робота триває. Тому задачею Netpeak було забезпечити ефективну медійну присутність Укрпошти, охоплення цільової аудиторії та інформування про актуальні послуги, зміни в роботі відділень тощо. Крім того, була задача отримати ще й цільовий конверсійний трафік на сайт. Для цього ми використали інструменти DV360 від Google та Admixer Trade Desk. В результаті ми охопили 90% наявної цільової аудиторії та отримали понад 14 000 конверсій.

    Кількість голосів
    353

  • Acino: MedAcino — освітньо-інформаційна платформа для лікарів

    Acino знає, як підтримувати ефективну маркетинг комунікацію зі спеціалістами охорони здоров’я на найвищому рівні та відповідати їхнім потребам. У 2020 році Acino розробила та впровадила освітньо-інформаційну платформу для лікарів різних спеціальностей – ua.medacino.com, яка об’єднала онлайн- та офлайн-формати взаємодії. Сьогодні вона є незамінним інструментом комунікації для понад 20 тис. лікарів в Україні та країнах СНД. Платформа розвивається та планується до запуску в інших країнах.

    Кількість голосів
    215

  • MEGOGO: Різдвяний фільм «Колядки на Кудрявці»

    MEGOGO разом із простором міської культури «Кудрявка» створили різдвяний фільм «Колядки на Кудрявці». У ньому зібрані колядки з усієї України, які зазвучали на сучасний лад. Мета – привернути увагу до ревіталізації «Кудрявки» через популяризацію української культури, переосмислення народних творів із збереженням їх автентичності. Продакшеном займався MEGOGO LIVE, пісні виконали знані та молоді артисти. Фільм став найпопулярнішим контентом за кількістю переглядів на MEGOGО у Новорічну ніч 2023.

    Кількість голосів
    170

  • Philadelphia: Philadelphia — ніжно навіть коли без слів

    У часи виборювання та незламності духу українців, так важливо пам’ятати про ніжність та залишатись собою, тому у цій кампанії ми транслюємо ніжність до родини, друзів, себе самого та звичайно наших домашніх улюбленців. Сумарне охоплення проєкту — 8 000 000 унікальних користувачів.

    Кількість голосів
    79

  • ADVIN: Under Sirens

    Соціальний проект, об’єднавший українську fashion-індустрію, щоб нагадати про війну в Україні – самому центрі Європи. Візуальний образ кампанії – саундтрек, який присутній на всіх бірках одягу українських брендів. За допомогою AR він перетворюється на звук повітряної тривоги, який українці змушені чути щодня. Мета компанії показати в яких умовах створюється український одяг та як героїчно продовжують свій творчий шлях українські дизайнери.Technical support ADVIN. Creative idea BBDO Ukraine

    Кількість голосів
    21

Loading ...

Кампанія за участі інфлюенсера

Результат голосування: Кампанія за участі інфлюенсера

  • Корпорація «Біосфера»: Майстер-клас від Ектора Хіменес Браво для мешканців «Залізного містечка»

    Влітку 2022 р. корпорація «Біосфера», її ТМ «Фрекен БОК» та амбасадор бренду — шеф-кухар Ектор Хіменес Браво вирішили підтримати мешканців «Залізного містечка» Ірпеня, в якому проживають люди, які залишилися без домівок. Разом з Ектором жителі приготували смачні страви на мангалі та всі разом влаштували пікнік. Таким чином, «Біосфера», «Фрекен БОК» та амбасадор бренду — Ектор вирішили підтримати людей, які пережили окупацію і геноцид, подарувавши їм теплі емоції та свято.

    Кількість голосів
    712

  • UNFPA Ukraine: Розірви Коло для UNFPA (Фонд у галузі народонаселення в Україні)

    Vandog оновили фірмовий стиль кампанії «Розірви коло» (UNFPA), що протидіє домашньому насильству в Україні. Для просування ребрендингу ми створили відео з Машею Єфросініною, що стало найбільш впізнаваним елементом кампанії. Головний меседж «Не залишай насильству жодних «але»» зчитало 48%, а знання про кампанію з видів насильства зросло до 30%. Залученість Маші Єфросиніної, амбасадорки UNFPA в Україні, допомогла наростити знання та бажання жінок протидіяти насильству.

    Кількість голосів
    669

  • 1+1 media: Спортивний фронт

    «Спортивний фронт» — масштабна комунікаційна кампанія, яку група 1+1 media запустила спільно з Андрієм Шевченком, спортивною легендою України, та залучила інших спортивних інфлюенсерів. Мета — блокування російських і білоруських збірних та команд, бойкот спортсменів-росіян і білорусів, які висловилися «за війну» або не озвучили свою позицію, та всебічна підтримка українського спорту. Амбасадори проєкту — українські спортсмени, відомі на весь світ.

    Кількість голосів
    614

  • Netpeak: Блогери про автострахування: кейс страхової компанії ARX

    Для ARX було важливим реалізувати кампанію з блогерами й запустити новий продукт «Зелена картка ”Автоконсьєрж”». Виходячи зі специфіки продукту, де майже у всіх конкурентів він однаковий, ARX розробила додаткові УТП й необхідно було донести їх до водіїв. Для цього команда Netpeak підібрала 6 інфлюєнсерів з сумарною аудиторією 774 677 підписників, які розповіли про продукт й підвищили його впізнаваність. В результаті ми отримали понад 107 000 охоплення, а середній показник ER склав 2.8%.

    Кількість голосів
    576

  • MEGOGO: Серіал «Тренер MEGOGO»

    MEGOGO запустив міні-курс із корисними порадами про роботу сервісу. Головний герой проєкту – стендап-комік та учасник «Ліги Сміху» Марк Куцевалов. Він грає особистого тренера з MEGOGO, який в легкій формі розповідає про фішки функціоналу платформи. Кожну серію присвячено окремій темі: де дивитися MEGOGO, функції кіноперегляду, передплати, спортивні трансляції, аудіорозділ, телеканали і багато іншого. Завдяки серіалу виросло як знання про функції та можливості сервісу, так і користування ними.

    Кількість голосів
    115

  • Цитрус: Ектор Хіменес-Браво — амбасадор Цитруса

    03.12.2022 р. відомий шеф-кухар та інфлюенсер Ектор Хіменес-Браво став амбасадором Цитруса. Ектор у своїй унікальній манері розповідає про різні бренди та їх пристрої, закріплює думку «Побутова техніка — це Цитрус» та допомагає розширювати нашу аудиторію. А ще ділиться цікавими рецептами та лайфхаками. Він впливовий, соціально відповідальний та яскравий — це 100% метч з цінностями Цитруса.

    Кількість голосів
    30

Loading ...

Міжнародна кампанія

Результат голосування: Міжнародна кампанія

  • Епіцентр: Operation Paw-Pose

    Проєкт Епіцентру, U-hearts Foundation, Save Pets of Ukraine та британської агенції spottydog communications. Мета: забезпечити котів/псів ВПО наборами доглядових засобів. Підтримали: британські блогери, ЗМІ. Проєкт реалізувався на волонтерських засадах, і полягав у забезпеченні британцям можливості задонатити на кошик з різдвяними дарунками тваринкам. Епіцентр виступив маркетплейсом та логістичним партнером. Допомогу отримали понад 100 ВПО з домашніми тваринами у Харкові, Херсоні, Миколаєві.

    Кількість голосів
    1712

  • DTEK Group: Energy Frontline

    «Енергетичний фронт» — міжнародна комунікаційна кампанія направлена на протидію російській пропаганді та героїзацію українських енергетиків. В рамках кампанії були створено понад 200 оригінальних публікацій в іноземних ЗМІ, більше 50 ТВ-сюжетів на та отримано майже 8 тис републікацій з загальним охопленням більш як 72 млн контактів онлайн (без урахування охоплень через ТВ-сюжети). Також створено 4 документальні фільми для європейських каналів, ВВС та National Geographics.

    Кількість голосів
    1435

  • Vandog Agency: Vaccination Campaign для UNICEF Poland

    «Включайся в життя у Польщі» — це міжнародна кампанія для UNICEF та МОЗ Польщі. Ми звернулися до українських матерів, які виїхали на початку вторгнення, але не поспішали адаптуватися до місцевого побуту, бо вважали, що скоро повернуться додому. Комунікація нагадувала про планові щеплення, обовʼязкові для всіх дітей у Польщі, незалежно від громадянства. Кампанія включала відео, зовнішню рекламу, рекламу в транспорті, інста-маску та лифлети з календарем вакцинацій і загалом охопила 645 000 людей.

    Кількість голосів
    684

  • Група фінансових компаній SpaceCrew Finance: Запуск бренду ClickCredit на ринку Польщі

    В кінці 2022 року група фінансових компаній SpaceСrew Finance (MyCredit/ClickCredit/OnCredit ), яка була заснована в Україні в 2016 р. вийшла на ринок Польщі під брендом ClickCredit. За три місяці український підрозділ адаптував сервіс з кредитування та провів всі необхідні операційні процедури. ЦА лончу — молодь, ключове повідомлення: «Простота: гроші в кілька кліків». Робота продукту основана на інноваційних рішеннях. За перші 4 місяці отримали 1500 активних клієнтів.

    Кількість голосів
    373

  • Perfect PR Agency: Mom, i see war – Мамо, я бачу війну

    Благодійний проєкт «Mom, I see war» — перша та найбільша у світі диджитал-колекція дитячих малюнків про війну в Україні. Проєкт розпочав свою роботу з перших днів повномасштабної війни та зібрав понад 15 тис. малюнків. Щоб поширювати правду у світі через меседжі, які закладають діти у малюнках, у понад 50 країнах було реалізовано їх виставку. Зараз ціль проєкту – створити цифровий музей MISW, закарбувати в мережі колекцію дитячих малюнків та залучити ресурси для допомоги дітям.

    Кількість голосів
    135

  • Корпорація «Біосфера»: Міжнародна благодійна кампанія Support Ukrainians

    У 2022 р. корпорація «Біосфера» запустила у країнах Європи благодійний проєкт Support Ukrainians, метою якого є допомога українським дітям, які постраждали від російського вторгнення. В рамках ініціативи з кожного проданого товару «Біосфера» відраховує певну суму на благодійність. Проєкт стартував у Хорватії, Литві, Латвії, Естонії та Румунії й на початок 2023 р. зібрав понад 1,6 млн грн. Кампанію залюбки підтримали міжнародні ритейлові мережі, посольства України, а також UNICEF.

    Кількість голосів
    63

  • 1+1 media: Big Brave Events

    Big Brave Events 1+1 media — серія мультижанрових міжнародних проєктів, концертів і заходів, що мають світовий вплив. Головне завдання — концентрація зусиль на інформаційному та культурному фронтах, а також розробка масштабних ініціатив, що наближають Перемогу України! Команда проєкту робить все можливе, аби питання України та драматичних подій, які відбуваються в центрі Європи, залишалося на порядку денному кожної цивілізованої країни світу.

    Кількість голосів
    39

Loading ...

Антикризовий маркетинг

Антикризовий маркетинг

  • Київстар: Як комунікувати телеком-оператору під час блекаутів і не працюючої мережі?

    Коли ми всі потерпали від постійних відключень електроенергії, потрібно було комунікувати просто і зрозуміло. Адже аудиторія не знала, чому падає зв’язок, коли зникає світло. Ситуація швидко набирала обертів. 24 листопада 2022 не працювало вже понад 70% відсотків мережі. В результаті ми отримали близько 315 121 звернень від невдоволених абонентів. Що ж ми робили?Відверто та 24/7 говорили з аудиторією про те, що ми робимо і як боремось.

    Кількість голосів
    129

  • Група фінансових компаній SpaceСrew Finance: Кейси на ринках В’єтнаму, Шрі-Ланки та України

    На початку 2022 року наслідки COVID у В’єтнамі, дефолт на Шрі-Ланці та війна в Україні майже паралізували роботу компанії на ринках цих країн. ГФК SpaceСrew Finance розробила плани антикризового реагування для клієнтів: зробили акцент на посиленні програм лояльності, змінили вектор дільності з «продажів» та «погашення заборгованності». Адаптовані рекламні кампанії дозволили SpaceСrew Finance зберігти лідерство в цих країнах та збільшити відсоток клієнтської прихильності.

    Кількість голосів
    251

  • YASNO: Антикризова комунікація YASNO

    З 10 жовтня через масштабні руйнування енергооб’єктів українці стикнулись з вимушеними відключеннями електроенергії. В умовах недостатньої обізнаності населення про роль гравців енергоринку, YASNO, як бренд, який виступав комунікаційною ланкою між населенням та енергетиками, першим зіштовхнувся зі шквалом негативу, хоча не відповідав ні за відключення, ні за ліміти споживання. Для того, щоб уникнути репутаційних втрат, була реалізована стратегія антикризового реагування.

    Кількість голосів
    495

Loading ... Loading …

Corporate HR Brand

Результат голосування: Corporate HR Brand

  • МХП: Корпоративний телеграм-канал «Разом ми сила»

    Заради підтримки та гуртування команди МХП під час війни, щоб разом пройти цей надскладний період і разом прийти до Перемоги, ми створили корпоративний телеграм-канал «Разом ми сила». Зараз його аудиторія сягає 12 500 тисяч, і спілкування у ньому дає відчуття однієї команди, причетності до великої родини МХП. 

 Канал дозволяє залучати колег незалежно від посади та місцеперебування. Бо де б ми не були і щоб ми не робили — разом ми сила!

    Кількість голосів
    689

  • Нова пошта: Троль, вантажний літак та чарівна веселка

    Третій рік поспіль Нова пошта дарує дітям співробітників казки про помічників Святого Миколая — їхніх мам і тат, які доставляють новорічні подарунки. У 2022 році ми вирішили створити казку, яка б пояснила дітям тему війни. Для нас важливо було розказати чесну історію, яка при цьому залишилася б казкою і мала терапевтичний ефект. Півроку команда проєкту, у тому числі — 5 дитячих психологів, працювали над книгою. Так з’явилася третя книга серії казок — «Троль, вантажний літак та чарівна веселка».

    Кількість голосів
    544

  • Mars Ukraine: Health & Wellbeing Program

    Рух — це життя, як окремих людей, так і організації. Для того, щоб бути успішними і щасливими, людям потрібно зростати і розвиватися, при цьому бути здоровими і сповненими енергії. Організаціям для успішного розвитку та зростання потрібні здорові люди, повні енергії, ідей та натхнення. Тут потреби людей і організації повністю узгоджуються. Wellbeing — це про динаміку. Наша стратегія добробуту — це наш ресурс, аби рухати організацію і людей до їхніх цілей попри виклики, невизначеність і перешкоди.

    Кількість голосів
    475

  • MyCredit: Corporate HR Brand фінансової компанії MyCredit

    На початку війни ми розуміли, що головне — команда, і ми за неї несемо відповідальність. Тому визначили основні цілі: всі повинні знати що відбувається в компанії та які кроки ми робимо, а вся команда повинна відчувати підтримку, і знати, що ми до останнього не здамося. Ми розробили 2 кризові стратегії по персоналу: короткострокову і довгострокову. В результі ми змогли зберегти 80% персоналу, а за результатами річного зрізу та збору зворотнього зв’язку, 76% персоналу висловили подяку за наші дії

    Кількість голосів
    289

  • Delta Medical: Delta Medical КОЛО

    Скажете, що піца по п’ятницях або брендоване горнятко — це банально? Тільки не у березні 22-го, коли ми, як й інші бізнеси, що залишилися КОЛО Києва, під обстрілами виконували замовлення. Ми не поїхали у евакуацію, адже треба було відправляти ліки до аптек та ЗСУ. Підбадьорювали себе ласощами від незламних місцевих виробників, що були КОЛО. Ми вірили у ТрО і постійно донатили. І посилали російській корабель куди слід. Ми всі об’єдналися у DELTA КОЛО, яке неможливо розірвати.

    Кількість голосів
    240

  • Boosta: Турбота про команду, масштабний ребрендинг та розвиток попри все

    Цей кейс — про незламність українського бізнесу. Про турботу про людей та їхнє фізичне й ментальне здоров`я. Про оперативну комунікацію, організацію тимчасового релокейту та підтримку України. Про те, як повномасштабна війна не стала на заваді масштабного ребрендингу компанії вперше за 8 років її існування. І про заснування власного корпоративного інвестфонду Burner, на меті якого є підтримка молодих амбіційних команд. Це історія про сміливість, драйв та постійний розвиток, попри все.

    Кількість голосів
    149

  • CLUST: CLUST Space

    Венчур білдер CLUST: інноваційні укриття для студентів CLUST Space. На межі стратегічної кампанії з вибудови потужного employer brand та реалізації корпоративно-соціальної відповідальності бізнесу компанія CLUST ініціювала проєкт сучасних багатофункціональних укриттів для студентів CLUST Space. Мета — забезпечити безперервний освітній процес та розвивати HR-бренд через комунікацію зі студентами. Перший CLUST Space відкриється до кінця 2023 року в книгосховищі бібліотеки КПІ.

    Кількість голосів
    124

  • Київстар: Підтримка співробітників упродовж повномасштабної війни

    В пріоритетах Київстар — підтримка співробітників і безперервність надання послуг. Компанія турбується про безпеку та психоемоційний стан людей, підтримує матеріально. >650 звернень до психологів, >1000 співробітників із сім’ями отримали прихисток у перші місяці війни, 6 місяців матеріальної допомоги. Підтримка співробітників, що працюють в «гарячих» точках (захисне обладнання, додаткове страхування, матеріальна винагорода), та тих, що служать в ЗСУ (збереження робочих місць, виплати).

    Кількість голосів
    86

  • Cosmolot: CosmoFamily

    Заздалегідь пропрацьовані сценарії дозволили компанії Cosmolot за час повномасштабної війни не скоротити жодного співробітника та не скорочувати фінансові виплати працівникам. У минулому році Cosmolot ініціював для співробітників: програму з надання безкоштовної психологічної допомоги, цикл освітніх курсів про домедичну допомогу та першу допомогу при хімічній/радіаційній/біологічній небезпеці, підтримку під час блекаутів та релокейт співробітників з членами їх сімей на захід України.

    Кількість голосів
    25

Loading ...