Онлайн-сервіс замовлення таксі OnTaxi — продукт української ІТ-компанії, динамічний сучасний бренд, який завжди оперативно реагує на ринкові зміни та інформаційні тренди. Отже, ситуативний маркетинг — невід’ємна частина щоденної роботи маркетингової команди.
У червні 2022 року адміністрація OnTaxi у місті Дніпрі одержала скаргу на водія «Приїздить на замовлення разом із собакою». Порушник пояснив ситуацію тим, що після обстрілів, пережитих у Харкові, його чотирилапий друг (соціалізоване та виховане цуценя стаффордширського тер’єра) вкрай травматично сприймав час, коли треба було залишатися без господаря вдома, наодинці.
Що можна було зробити за подібних обставин? Відмовити водію у співпраці. Змусити виконувати правила та прибрати тварину з автівки. Або піти назустріч, впровадивши унікальний в Україні пет-мобіль, а заразом запустивши ситуативний піар-проєкт!
Спочатку команда маркетингу вивчила думку користувачів, запустивши опитування у соціальних мережах.
А отримавши майже одностайне «Так» — приступила до реалізації проєкту.
Паралельно на кожному етапі створювались матеріали, в яких користувачам сервісу розповідали історію Бені та його господаря Олексія, доносили правила перевезення домашніх тварин у таксі, кейси евакуацій та повернення улюбленців додому.
Коли інформаційний привід віруситься зі знаком плюс, краще, що може зробити піар-команда, — це дозволити йому жити власним життям, але регулярно підтримувати актуальність.
Закономірно, що незабаром історія про незвичного пса-таксиста з’явилась у новинах усіх національних телеканалов.
Наразі цей проєкт не завершено. Адже Бені радіє можливості щодня супроводжувати Олексія на роботу та заводити нових друзів, а команда OnTaxi має ще багато розповідей про те, як у найскладніші часи українські бренди та громадяни нашої країни можуть підтримувати один одного, створювати зайві нагоди для посмішок й позитивних думок.