До Дня Святого Валентина в Uklon запустили «Відділ Любові», який зізнається в коханні користувачам сервісу та нагадує, що часом замість романтичних сюрпризів значно приємніше отримувати знижки, самостійно регулювати вартість поїздки та бути застрахованим під час неї.
У креативній кампанії вирішили не закликати до святкування, ба навіть більше — не розповідали, яким воно має бути. Натомість, зізнаючись у коханні, в Uklon по-доброму вирішили підтримати суспільство, що втомлене війною і негараздами, та нагадати, що жити життя варто попри все. Uklon, разом із креативною агенцією IAMIDEA, розробили серію відеороликів, в яких показали процес роботи працівників «Відділу Любові Uklon». Тут працівники вигадують милі приємності під час поїздки, які можуть включати масаж голови із заднього сидіння або ж у салоні сто котів, які мявкають гімн. У результаті все ж розуміють, що немає нічого ліпшого за знижки, страхування та регулювання вартості поїздки.
Аби охопити ширшу аудиторію, відеоролики можна було побачити у соцмережах Uklon, на популярних стрімінгових сервісах MEGOGO та SWEET.TV, а також у мережі кінотеатрів Multiplex. У межах колаборації з Multiplex Uklon вирішив потішити користувачів сервісу та подарувати приємний подарунок — промокод зі знижкою на поїздку після вечірнього сеансу.
На головному екрані кожен, хто має встановлений застосунок Uklon, міг помітити оновлену іконку застосунку до Дня закоханих. Зацікавленість, що ж відбувається, зростає, тож, відкриваючи сам застосунок, користувачі могли побачити медіатор у вигляді серця з цифрою, який символізує причини, за що Uklon любить свого користувача. Наприклад, такими причинами є «Ти завжди знаходиш привід, щоб поїхати з нами», «Кожна поїздка надихає нас ставати кращими для тебе» або ж «Ти довіряєш нам свої важливі поїздки». Понад 400 тисяч користувачів провзаємодіяли в застосунку з причинами любові.
Крім цього, компанія вирішила надихнути проявляти любов через оцінювання поїздки сердечками. Ті користувачі, які набрали найбільшу кількість сердечок від водіїв, мали можливість отримати 10 промокодів зі знижкою 100 грн на поїздки з Uklon. А водії, що отримають найбільшу кількість сердечок від пасажирів — преміальні аромадифузори.
«Відділ Любові» Uklon зізнався у своїх почуттях й у власних соцмережах та протягом тижня публікував валентинки з причинами, за що сервіс любить своїх користувачів. А для того, аби святковий настрій відчувався трішки більше, у компанії зібрали плейлист «Їхати. Слухати. Любити» українських треків про любов.
Своєю креативною кампанією «Відділ Любові» Uklon вирішив бодай трішки підняти настрій користувачам та вкотре нагадати, що Uklon любить та дбає про них завжди. Унікальна кількість споживачів, яка провзаємодіяла з брендом під час кампанії, становить понад 19,5 млн. Наразі проєкт завершено.