«Прокачка авто для ЗСУ»: перший благодійний проєкт у стилі хіп-хоп
28 Кві 2023, 09:25
PR

«Прокачка авто для ЗСУ»: перший благодійний проєкт у стилі хіп-хоп

З початком повномасштабної війни донати та потреби війська йшли пліч-о-пліч. Донатили всі, а тому будь-які збори закривалися за години, а подекуди вистачало й хвилин. Однак за кілька місяців стало помітно, що темпи та обсяги донатів почали спадати, тоді як потреби армії тільки зростали.

Великі фонди досі могли швидко закривати багатомільйонні збори, для інших же ситуація стала складніше. Причина? Для багатьох людей, особливо з більш-менш безпечних регіонів, війна стала фоном. А заклики про допомогу армії стали настільки звичним явищем, що спрацьовував ефект «рекламної сліпоти».

Ми додали благодійності в твої розваги, щоб ти міг донатити, розважаючись

В команді FAVBET та FAVBET Foundation вирішили — час щось міняти. Так з’явилась ідея активніше залучити до благодійності ком’юніті прихильників азартних розваг, актуалізувати у суспільстві тему підтримки армії та нагадати: «Ваші донати досі мають значення».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ще один виклик, який поставила перед собою команда — видимі результати. Досвід попередніх місяців показував, що найкращий відгук знаходять збори, які дають благодійникам зворотній зв’язок, можливість побачити результат донату та сказати: «О, я на цю штуку 10 гривень донатив!»

Отож задача — створити проєкт, який підтримуватиме ЗСУ та водночас віруситеметься, здатний охопити якомога ширшу аудиторію, щоб транслювати меседж про важливість донатів. Додаткова задача, яка випливала безпосередньо з розважального фокусу бізнесу FAVBET — створити для користувачів платформу, яка б дозволила їм користуватись послугами компанії без відчуття провини, адже тепер вони приносять реальну користь.

Задача складна, але рішення прийшло напрочуд швидко. Наш фонд з перших місяців війні спеціалізується на поставці авто для наших воїнів. Більше 70% запитів від підрозділів ЗСУ, які ми отримували та досі отримуємо, вміщаються у два слова: “Потрібна тачка”. Тому коли з’явилась задача створити вірусний благодійний проєкт, його вирішили також присвятити авто, однак загорнути в новий нестандартний формат
Маріанна Ковеня
Кураторка проєктів Favbet Foundation

Тюнинг благодійності

Референсом для креативу став Хzibit з його хітовим тюнінг-шоу. Новий проєкт отримав назву «Прокачка авто для ЗСУ» та мету — зібрати на закупівлю та тюнинг 10 тачок для потреб українських захисників. За умовам промо FAVBET передавав частину прибутку на придбання авто, а  FAVBET Foundation приймали прямі донати.

Спеціально для «Прокачки» у FAVBET розробили ексклюзивні віжуали та створили лендінг, де можна слідкувати за ходом проєкту. Фішкою кампанії стали ютуб-звіти. Їх перетворили на справжнє тюнінг-шоу в дусі хіта MTV з бадьорим монтажем, потужним саундтреком, яскравим ведучим та здоровою порцією гумору. Одна тачка – один випуск. Все, як заповідав Хzibit.

Це те, на чому виросло ціле покоління. Pimp my Ride на Новому. Хіп-хоп треки з культових Need for Speed. Все дуже знайоме та дуже ностальгійне, тому обов’язково мало знайти відгук у нашої аудиторії
Олександр Тарасов
Head of Brand FAVBET

І знайшло. Ось з такими результатами

На першу тачку, а потім і на решту, команда зібрала кошти з випередженням графіку. Тільки перший епізод шоу з прокачкою пікапа Mitsubishi L200 зібрав 13 тис. переглядів на Ютубі, а анонс відео потужно увірвався в ТікТок з 2,1 млн переглядів та кількома сотнями коментарів.

Всього ж епізоди шоу (на сьогодні вийшло вже 8) зібрали >120 тис. переглядів та  >53 млн показів на Ютубі. А також понад 6 тис. коментарів.

Популярність промо забезпечили органічні переходи, а також партнерські пости у інфлюенсерів (охоплення >1.3 млн), рекламна кампанія в соціальних мережах (охоплення >1.9 млн), публікації в Telegram-каналах та ЗМІ (охоплення >255 тис.)

Сьогодні FAVBET та FAVBET Foundation вже передали підрозділам ЗСУ всі 10 позашляховиків, запланованих в межах проєкту.

Що під капотом?

Кожен випуск шоу — результат роботи  кількох команд. Пошуком, придбанням та доставкою бойових конячок займалися Favbet Foundation, які вже добре опанували всі юридичні та логістичні тонкощі подібних закупівель. Якщо авто існує — ЗСУ його отримує.

Прокачують авто українські колеги West Coast Customs — майстерня NoMotors.  FAVBET та NoMotors співпрацюють ще з 2021-го. Тоді тюнери створили потужний дрифт-кар у фавбетівській стилістиці, який більше року успішно виступав в усіх турнірах України. Втім, війна поставила спорт на паузу, а тачки для дрифту у майстерні змінилися на колеса для українських воїнів.

Коли авто доставляють до NoMotors,починається робота: діагностика, пошук необхідних запчастин, ремонт та встановлення додаткового обладнання. Це — одна з ключових особливостей «прокачки», адже кожна тачка робиться унікальною та пристосованою під потреби конкретних підрозділів. Десь на авто встановлюють прилад нічного бачення, десь — турель для кулемета або додатковий захисний каркас. В середньому тюнінг авто займає 10-14 днів.

Відповідальні за гарну картинку та кльовий монтаж — RPK Production. Знімальний процес відбувається водночас з ремонтом. Доки їдуть деталі, команда знімає інтро та тест-драйв. Після початку ремонту переїжджають до станції. Готова тачка позує  для фінальної зйомки та одразу відправляється на фронт. Загалом один випуск шоу знімається три дні.

Звісно ж, справжнє шоу не може без ведучих. Головні в кадрі «Прокачки» – актор та амбасадор FAVBET Євген Янович, а також засновник NoMotors Сергій Кремець. Разом вони тестують авто, розповідають, як відбувається тюнінг та, звісно ж, жартують, віддаючи шану стилю оригінального шоу. Вже незабаром на Ютубі вийдуть два фінальні епізоди «Прокачки».

Розкажіть друзям про новину