Щоб разом вистояти і прийти до Перемоги, щоб зберегти відчуття єдності, попри такі складні часи, в МХП створили телеграм-канал для всіх працівників компанії — «Разом ми сила». Кожен, незалежно від посади та місцеперебування, має змогу долучитись до цього каналу, отримувати новини компанії, ставити питання, залишати свої реакції та коментарі. Відтак телеграм-канал став не тільки каналом для інформування працівників, але й їхнього залучення з різних куточків нашої країни, простором для неформального спілкування.
Для початку в компанії проаналізували варіанти платформ, які можна було б використати. Керувались критеріями:
- доступності — в компанії значна частина працівників трудиться на полях чи фабриках і не має доступу до пошти;
- швидкості — повномасштабна війна для всіх нас сталася раптово, тож інструмент для комунікації з багатотисячною командою треба було знайти в найкоротші терміни;
- контрольованості — важливо було забезпечити вхід тільки для своїх, для працівників компанії;
- зручності — критичним було дотримання принципу Two-Way communication, щоб кожен із працівників міг висловити свою думку, а не лише пасивно сприймати інформацію.
Паралельно з пошуком платформи відбувалась робота над контентом. Визначили комунікаційні стріми:
- Ми сильна команда (бізнес) — працюємо 24/7, робимо екстразусилля, які до війни здавались неможливими. Ми віримо в Перемогу і наближаємо її щодня своєю роботою.
- Ми сильні духом (психологічно) — ми тримаємось самі і підтримуємо інших. Нікого з нас не вчили жити під час війни, але ми збираємося з духом і тримаємо стрій.
- Ми сильні розумом (навчання) — навіть під час війни ми продовжуємо навчатися. Ми знаємо, що Перемога буде за Україною. Тоді країні і компанії будуть потрібні всі наші знання.
- Ми сильні тілом (фізично) — зберігати здоров’я і фізичну активність особливо важливо в екстремальних обставинах. Тому ми не припиняємо займатися спортом, але обираємо ті активності, які є безпечними зараз.
Для залучення підписників, лише працівників компанії, використали розсилки по електронній пошті, СМС, плакати, вибудували систему долучення новачків у ході онбордингу. Залученню великої кількості працівників сприяв власний приклад керівного складу компанії та офлайн-робота на місцях — у цехах, у полях. Адміністратори каналу регулярно виїжджали безпосередньо на робочі місця, роз’яснювали працівникам у чому цінність каналу та як долучитись.
Чи не найбільшим викликом стала модерація підписників — кожна заявка на вступ до каналу підтверджувалась вручну після уточнення даних та підтвердження того, що людина дійсно є працівником компанії. Двічі на день відбувалось видалення звільнених із каналу. Все для того, щоб зберегти не тільки конфіденційність інформації, але й дотриматись принципу — вхід тільки для працівників МХП. Наразі заявки приймаються автоматизовано. Для цього створили спеціального бота, який за лічені секунди розпізнає, чи є людина працівником компанії, і затверджує вступ, або ж відхиляє заявку. Так само автоматично відбувається і видалення тих, хто вирішив залишити компанію.
Результати, якими пишаються в МХП
- Наразі в каналі «Разом ми сила» майже 13 тис підписників і щодня додаються нові.
Наскільки компанії відомо з відкритих джерел — це чи не найбільший корпоративний Telegram-канал. - Серед підписників каналу є мобілізовані працівники компанії — для них зберігається відчуття однієї команди, про них розповідають історії, вони залюбки коментують публікації та записують відеозвернення до працівників, коли мають змогу.
- Більшість респондентів (69.2%) позитивно оцінюють Telegram-канал «Разом ми сила» за результатами опитування задоволеності.
- 98% задоволені або скоріше задоволені контентом каналу, користю та цікавістю інформації в ньому.
- 55% декілька разів на тиждень проявляють активність в каналі, а 22% демонструють високу активність кожного дня.
Проєкт масштабовано — цьогоріч у компанії створили окремі телеграм-канали для підприємств та напрямів, де публікують локальні новини.
Так, спочатку в МХП було напрацьовано механізм інформування та залучення працівників на рівні компанії. Зараз відбувається процес налагодження комунікацій на рівні окремих підрозділів та команд.