#BoycottRussianSport — кейс масштабної комунікації від 1+1 media
27 Кві 2023, 13:56
PR

#BoycottRussianSport — кейс масштабної комунікації від 1+1 media

Проєкт «Спортивний фронт» — масштабна комунікаційна кампанія, яку група 1+1 media запустила спільно з Андрієм Шевченком, найкращим футболістом Європи 2004 року, головним тренером національної збірної України (2016-2021 рр). Мета — блокування російських і білоруських збірних та команд, бойкот спортсменів-росіян і білорусів, які висловилися «за війну» або не озвучили свою позицію, та всебічна підтримка українського спорту.  

Завдання проєкту — залучення всесвітньо відомих українських спортсменів-інфлюенсерів та концентрація зусиль задля виключення з міжнародної спортивної арени російських і білоруських спортсменів, привернення уваги суспільства до повномасштабної війни в Україні. 

Проєкт реалізується за підтримки Міністерства закордонних справ України, а також видання Tribuna.com. Серед майданчиків 1+1 media, які також залучені до проєкту – ТСН, «Сніданок з 1+1», «Профутбол Digital», FootballHub, «Про спорт», ТСН.ua, УНІАН, Главред, офіційний сайт телеканалу 1+1 та багато інших ресурсів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ініціатива стартувала у червні 2022 року й триває донині, маючи пролонгований ефект.

У межах проєкту реалізовується низка ініціатив та акцій, найголовнішими з яких є відеозвернення амбасадорів, також публікуються тематичні інтерв’ю на ресурсах медіахолдингу (новинних сайтах), команда проєкту систематично звертається до міжнародних асоціацій та спілок з проханням усунути росію та білорусь з престижних змагань. До того ж в етері загальнонаціонального телемарафону «Єдині новини», на телеканалах холдингу та на офіційних сторінках амбасадорів у соціальних мережах транслюються унікальні відео, які додатково доступні для поширення різними мовами — англійською, німецькою, французькою, італійською та іспанською. Для того, щоб продемонструвати масштаби руйнувань, які рф завдала від початку повномасштабного вторгнення в Україну, 1+1 media показує в цих відеороликах частково знищені стадіони, тренувальні майданчики тощо. 

Так, «Спортивний фронт» побував на території навчально-спортивного комплексу «Авангард» у Києві, пошкодженого після російського ракетного обстрілу столичної телевежі, на стадіоні «Чемпіон» у місті Ірпінь, який після окупації Київщини російськими військами постраждав від ворожих снарядів, та на стадіоні у столичному мікрорайоні. 

Додатково група 1+1 media спільно з амбасадорами проєкту закликають всіх небайдужих поширювати відеоролики та тематичні публікації з хештегами кампанії: #BoycottRussianSport, #TurnOffRussia, #StandWithUkraine, #StopWar.

Станом на квітень 2023 року до кампанії доєдналися 10 амбасадорів, серед яких: найкращий футболіст Європи 2004 року Андрій Шевченко, чемпіон світу з дзюдо Георгій Зантарая, бронзова призерка Олімпійських ігор Ганна Різатдінова, бронзовий призер Олімпійських ігор Станіслав Горуна, легендарний голкіпер Олександр Шовковський, олімпійський чемпіон і срібний призер Олімпійських ігор 2016 Олег Верняєв, олімпійська чемпіонка Ольга Харлан, олімпійський чемпіон Жан Беленюк, абсолютна олімпійська чемпіонка Олімпійських ігор 1996 року Лілія Подкопаєва, експерша ракетка України та боєць Національної гвардії України Сергій Стаховський. 

Фільмування деяких роликів відбувається дистанційно. До прикладу, олімпійську чемпіонку Анну Різатдінову знімали віддалено з Німеччини. А зйомки відео з Лілією Подкопаєвою проходили в Атланті, США. До проєкту долучилися небайдужі українські активісти, які допомогли передати важливу атмосферу і створити потужний ролик з амбасадоркою.

Охоплення кампанії в соціальних мережах становить понад 1 мільйон контактів та 160 мільйонів на телебаченні. Крім цього, про кампанію у негативній манері написали пропагандистські російські ЗМІ.

Розкажіть друзям про новину