Спецпроєкт «Як взаємодіяти з людьми з інвалідністю» hromadske та Uklon
28 Кві 2023, 09:24
PR

Спецпроєкт «Як взаємодіяти з людьми з інвалідністю» hromadske та Uklon

В Україні налічується близько 2,7 млн людей з інвалідністю — це дані Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю за 2021 рік. З початком повномасштабної війни їхня кількість стрімко збільшується, адже внаслідок російської агресії як захисники та захисниці, так і цивільні мешканці зазнають тяжких травм. Тому тема інклюзивності та безбар’єрності набуває дедалі більшої важливості. 

2022 року Uklon почав роботу над запуском нового класу авто для людей з інвалідністю. Компанія звернулася до hromadske, аби висвітлити запуск та цю важливу тему до Міжнародного Дня людей з інвалідністю (3 грудня). 

Разом з партнером ми вирішили підійти нативно до проєкту та розповісти, з якими бар’єрами та стереотипами стикаються люди з інвалідністю, що ускладнює їхню адаптацію в суспільстві, а також як побудувати взаємодію, щоб у разі потреби допомогти людині й не принизити її гідність. Розробку ідеї ми завершили в кінці 2022 року й відразу узялися за продакшн.  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Команда hromadske вирішила, що найкраще на поставлені питання зможе дати відповідь людина, яка сама буде користуватися новим класом авто. Так, головною героїнею та експерткою стала Уляна Пчолкіна — громадська діячка та лідерка ГО «Група активної реабілітації», яка працює з людьми з інвалідністю. Також у проєкті взяв участь Сергій Лукаш, який має порушення слуху і з 2016 року працює в Uklon. Адже людина з інвалідністю може бути не тільки пасажиром, а й водієм таксі.

Uklon разом з Mastercard та MacPaw запустили новий клас авто для людей з інвалідністю й ми опублікували медіачастину проєкту. Аби охопити ширшу аудиторію та подати інформацію у найкращий спосіб для різних груп, команда hromadske зробила проєкт мультиформатним. Перший формат — відео. Команда зробила два ролики. Перший з них зосереджується на меседжі «Перш за все — людина», комунікує, що суспільство має створювати умови, а не жаліти людей з інвалідністю. У другому відео ми привернули увагу до труднощів, з якими стикаються люди з інвалідністю під час переміщення з точки А в точку Б. І наочно показали, як люди з інвалідністю можуть зручно користуватися новим класом авто Uklon. Відео опублікували у соцмережах hromadske: Facebook, Instagram та Twitter. 

Другий формат — лонгрід на сайті hromadske. У ньому ми ширше розкрили тему та дали відповіді на усі поширені і важливі питання, пов’язані зі спілкуванням та допомогою людям з інвалідністю. У верстку матеріалу також додали відео. Третій формат — картки для соцмереж, які опубліковані на сторінках hromadske в Instagram та Facebook. Це концентрат найважливішої і корисної інформації з лонгріду та відео для людей, яким зручно отримувати інформацію у такому форматі. 

Охоплення всього проєкту досягло понад 1 000 000

Охоплення всього проєкту досягло понад 1 000 000. Команди hromadske та Uklon вірять, що проєкт матиме довготривалий ефект, допомагатиме суспільству краще розуміти людей з інвалідністю, допомагати їм, коли це доречно і покращити умови життя в містах та їхню доступність. 

Розкажіть друзям про новину