Спецпроєкт «Як взаємодіяти з людьми з інвалідністю» hromadske та Uklon
28 Кві 2023, 09:24
PR

Спецпроєкт «Як взаємодіяти з людьми з інвалідністю» hromadske та Uklon

В Україні налічується близько 2,7 млн людей з інвалідністю — це дані Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю за 2021 рік. З початком повномасштабної війни їхня кількість стрімко збільшується, адже внаслідок російської агресії як захисники та захисниці, так і цивільні мешканці зазнають тяжких травм. Тому тема інклюзивності та безбар’єрності набуває дедалі більшої важливості. 

2022 року Uklon почав роботу над запуском нового класу авто для людей з інвалідністю. Компанія звернулася до hromadske, аби висвітлити запуск та цю важливу тему до Міжнародного Дня людей з інвалідністю (3 грудня). 

Разом з партнером ми вирішили підійти нативно до проєкту та розповісти, з якими бар’єрами та стереотипами стикаються люди з інвалідністю, що ускладнює їхню адаптацію в суспільстві, а також як побудувати взаємодію, щоб у разі потреби допомогти людині й не принизити її гідність. Розробку ідеї ми завершили в кінці 2022 року й відразу узялися за продакшн.  

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Команда hromadske вирішила, що найкраще на поставлені питання зможе дати відповідь людина, яка сама буде користуватися новим класом авто. Так, головною героїнею та експерткою стала Уляна Пчолкіна — громадська діячка та лідерка ГО «Група активної реабілітації», яка працює з людьми з інвалідністю. Також у проєкті взяв участь Сергій Лукаш, який має порушення слуху і з 2016 року працює в Uklon. Адже людина з інвалідністю може бути не тільки пасажиром, а й водієм таксі.

Uklon разом з Mastercard та MacPaw запустили новий клас авто для людей з інвалідністю й ми опублікували медіачастину проєкту. Аби охопити ширшу аудиторію та подати інформацію у найкращий спосіб для різних груп, команда hromadske зробила проєкт мультиформатним. Перший формат — відео. Команда зробила два ролики. Перший з них зосереджується на меседжі «Перш за все — людина», комунікує, що суспільство має створювати умови, а не жаліти людей з інвалідністю. У другому відео ми привернули увагу до труднощів, з якими стикаються люди з інвалідністю під час переміщення з точки А в точку Б. І наочно показали, як люди з інвалідністю можуть зручно користуватися новим класом авто Uklon. Відео опублікували у соцмережах hromadske: Facebook, Instagram та Twitter. 

Другий формат — лонгрід на сайті hromadske. У ньому ми ширше розкрили тему та дали відповіді на усі поширені і важливі питання, пов’язані зі спілкуванням та допомогою людям з інвалідністю. У верстку матеріалу також додали відео. Третій формат — картки для соцмереж, які опубліковані на сторінках hromadske в Instagram та Facebook. Це концентрат найважливішої і корисної інформації з лонгріду та відео для людей, яким зручно отримувати інформацію у такому форматі. 

Охоплення всього проєкту досягло понад 1 000 000

Охоплення всього проєкту досягло понад 1 000 000. Команди hromadske та Uklon вірять, що проєкт матиме довготривалий ефект, допомагатиме суспільству краще розуміти людей з інвалідністю, допомагати їм, коли це доречно і покращити умови життя в містах та їхню доступність. 

Розкажіть друзям про новину