Ми однієї крові: не дамо знекровити країну
10 Тра 2023, 13:03

Ми однієї крові: не дамо знекровити країну

Гроші — це фінансова кров держави. ПУМБ робить усе можливе, щоб наповнювати коштами артерії української економіки. Із 24 лютого 2022 року Україна щодня втрачає чимало крові: отримують поранення українські захисники та мирні мешканці, знекровлюються бізнес та економіка. Оскільки війну виграють сильні армії та економіки, ПУМБ ініціював сталу ініціативу «Ми однієї крові». Це масштабний партнерський проєкт банку, логістичної компанії, 6 українських виробників, 5 ілюстраторів, 2 громадських організацій з метою підтримки українського бізнесу та арту, допомоги захисникам і пораненим, поширення культури донорства в Україні.

Особливості ініціативи «Ми однієї крові»:

  • Усі патріотичні речі та аксесуари створені та виготовлені тільки українськими виробниками (Harvest, Twins Store, Seven mountains, OHUENO, Griffon Socks та ін.). Кожне нове замовлення — це підтримка бізнесу та вливання фінансової крові в українську економіку.
  • До дизайну мерчу долучились українські ілюстраторки (Sandra Ruth, Anastreela, Maliunok Пилюшенко Катерина та ін.), чия творчість підтримує віру українців в перемогу. Замовляючи мерч, кожен навзаєм підтримує митців та український арт.
  • Замовити мерч можна на сайті. Тримати руку на пульсі насиченого життя проєкту зручно в Instagram та Facebook.
  • Половину вартості кожного замовлення ПУМБ перераховує громадським організаціям ДонорUA та «Агенти крові», а з травня 2023 року — і «Госпітальєрам». Зібрані кошти спрямовуються на забезпечення потреб у донорській крові, доставку компонентів крові в гарячі точки, закупівлю засобів тактичної медицини для українських воїнів та обладнання для парамедиків.
  • Це стала щомісячна підтримка, а не одноразова допомога, тому проєкт стабільно впливає на покращення ситуації з такмедом та донорською кров’ю.
  • У колекції мерчу доступні одяг та аксесуари. До деяких речей можна замовити змінні стікери-шеврони з ілюстраціями, мотивуючими фразами та улюбленими мемами.
  • Колекція постійно оновлюється. Серед новинок — худі з унікальною українською буквою «Ї» — відображення настрою кожного українця, лімітована колекція мерчу з футбольним клубом «Шахтар».
  • Проєкт безупинно розвивається, утворюючі нові партнерства та набуваючи все більше друзів. Команда проводить виїзні донації в організаціях, компаніях та вузах; пропонує компаніям кровоспинний мерч замість корпоративного; бере участь у благодійних ярмарках та соціальних заходах. Наші друзі з розповсюдження мерчу — українські мережі UA Made, ВСІ.СВОЇ, Dobro.Store, КРАМ.

Важливо, що в кожну річ вкладена й частинка турботи — безкоштовна доставка від логістичного партнера проєкту «Нова пошта» до будь-якого відділення чи поштомату в Україні.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Українці підтримують проєкт не тільки замовляючи мерч, а й здаючи кров у донорських центрах. Масивна кровотеча — найпоширеніша причина загибелі в зонах бойових дій. Зупинити кров та зробити переливання крові — врятувати життя. На знак подяки кожен донор отримує 25% знижки на мерч, скориставшись системою ДонорUA чи кодом на знижку під час донацій від «Агентів крові». У листопаді 2022 року ПУМБ також провів День донора в рамках «Ми однієї крові». 50 співробітників здали 22 л крові для поранених. 150 захисників отримали шанс на життя.

Найбільшою проблемою під час реалізації проєкту були обстріли та відключення електроенергії та зв’язку. Тож ми оперативно змінювали наші плани, шукали нові площадки для розміщення мерчу, креативні ідеї для оновлення колекції. Так у нас з’явився кровоспинний мерч замість корпоративного, виїзні донації в компаніях, колекція з польським ілюстратором для виходу на польську аудиторію. Ми більше переходили в офлайн, бо онлайн не завжди працював. Намагались бути ближче до потенційних учасників проєкту. Так, на зимові свята відправили колекцію на новорічні ярмарки до Польщі та Німеччини — у Краків та Мюнхен.

Над проєктом постійно працює команда маркетингу і піару. Усі співробітники банку активно долучаються до ініціативи донатами чи донаціями крові. Патріотичний мерч уже став кежуал стилем в одязі колег.

І навіть новорічне привітання наших клієнтів і партнерів зробили як продовження проєкту порятунку життів українців — зібрали разом із друзями 6 млн грн на обладнання для 4 прифронтових операційних. За розрахунками лікарів вони можуть рятувати до 900 життів щомісячно.

Ініціатива «Ми однієї крові» продовжує розвиток і у 2023 році. Випустили лімітовану колекцію благодійного мерчу з фондом Сергія Притули. Стали партнером Форуму з тактичної медицини. Розпочали партнерство з громадською організацією «Госпітальєри» для підтримки парамедиків. Готуємо патріотичну колекцію з новими виробниками та ілюстраторами, цікаві активності для залучення українців до проєкту.  

Ми пишаємось отриманими результатами. Загалом за 10 місяців існування проєкту «Ми однієї крові» було акумульовано 3,7 млн грн донатів. Усі зібрані кошти були скеровані на:

  • 44 доставки крові в гарячі точки;
  • 2 низькотемпературних морозильники для зберігання плазми крові у Херсоні;
  • 1781 засіб тактичної медицини;
  • 4 монітори пацієнта для швидких парамедиків.

У проєкті взяли участь понад 9 тис. українців, про проєкт банку дізналися понад 13 млн людей. На 8 млн грн ми підтримали український бізнес та арт. Своєю метою ініціатива також вбачає поширення інформації й активну популяризацію добровільного донорства. Ініціативі вдалося долучити понад 1100 донорів, які дали шанс на одужання понад 3 тис. українцям. «Ми однієї крові» — проєкт єднання всього цивілізованого світу заради життя.

Розкажіть друзям про новину