#ДоброПереможе: Київстар і фонд «Повернись живим» об’єдналися заради допомоги захисникам
05 Тра 2023, 18:38
PR

#ДоброПереможе: Київстар і фонд «Повернись живим» об’єдналися заради допомоги захисникам

У листопаді 2022 року Київстар разом із фондом компетентної допомоги армії «Повернись живим» розпочав нове масштабне збирання коштів для ЗСУ #ДоброПереможе. Завдяки цьому придбано 38 нових надійних пікапів для захисників: 25 млн грн на них виділив оператор, а понад 13 млн грн зібрали абоненти. Детальніше про ідею та реалізацію благодійної ініціативи #ДоброПереможе у кейсі від Київстар. 

Ідея та реалізація

У грудні минулого року виповнювалося 25 років від першого дзвінка в мережі Київстар. Замість святкування ювілею мобільний оператор зосередив усю свою увагу на відновленні мереж на звільнених територіях, інвестиціях в енергонезалежність та, звісно, підтримці захисників. Тому комунікаційна команда бренда з нагоди річниці запропонувала провести благодійне збирання коштів і віддячити своїм абонентам, які долучаться до підтримки ЗСУ.

Тож у листопаді розпочали проєкт під символічною назвою #ДоброПереможе. Всі абоненти Київстар, які приєдналися до нього, отримали 25 ГБ мобільного інтернету або 250 хвилин для дзвінків на інші мережі від оператора на знак вдячності.  Загалом за два місяці збирання коштів мобільний оператор нарахував своїм клієнтам 7 млн гігабайтів мобільного інтернету та 16 млн хвилин для дзвінків безоплатно. Абоненти Київстар отримали 3 способи долучитися до збирання коштів:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  • Суперсила «Допомога ЗСУ», яка зараз доступна в багатьох тарифах передоплати. Вибравши її, абоненти передоплати регулярно передають до 50 гривень вартості свого пакета послуг на рахунок фонду «Повернись живим», при цьому отримуючи повний обсяг послуг у тарифі. Київстар спеціально створив цю Суперсилу, аби  абоненти могли постійно підтримувати ЗСУ. Активувати її можна в застосунку  «Мій Київстар» або зателефонувавши на безоплатний номер 500.
  • SMS на короткий номер 2525. Клієнти передоплати, яким у тарифах не доступна Суперсила, могли завдяки SMS переказати зі свого мобільного рахунку 25 грн. фонду «Повернись живим» і також отримати подяку.
  • Можливість пожертви через застосунок «Мій Київстар». Контрактні та бізнес-клієнти долучалися до проєкту через застосунок для самообслуговування, щоб переказати кошти на банківський рахунок фонду.

Комунікаційна підтримка

Благодійне збирання коштів підтримували масштабною комплексною комунікацією від бренда: прямою рекламою на ТБ, кампанією в digital-каналах, PR-комунікаціями, залученням інфлюенсерів. Орієнтовно завдяки всім комунікаціям бренда протягом двох місяців вдалося охопити більш як 25 млн українців.

Команда Київстар разом із креативниками агенції SHOTS вирішила розказати про благодійне збирання  коштів у рекламних роликах, використавши  документальні історії  про подвиги співробітників Київстар. Зйомки проходили на нещодавно звільнених територіях Харківщини, де інженери компанії активно відновлювали мобільний зв’язок, а інші працівники відкривали фірмові магазини, доставляли SIM-картки, щоб безоплатно роздавати їх людям.

Аби звільнених від окупантів територій було ще більше і наші громадяни могли користуватися українським зв’язком, у ролику пропонували підключити Суперсилу «Допомога ЗСУ».

У PR-комунікаціях команда зосередилася на історіях людей зі звільнених територій: про їхній перший дзвінок після місяців окупації; про емоції від повернення додому у тих, хто мусив виїхати — таким чином створюючи більш емоційний зв’язок людей із благодійним проєктом. Підключити Суперсилу «Допомога ЗСУ» — це не просто регулярно донатити армії, але й підтримувати наших військовиків у визвольній боротьбі, щоб деокупованих міст і сіл ставало все більше, а люди мали український мобільний зв’язок.

Підтримали кампанію й українські інфлюенсери, серед яких були Євген Клопотенко, Олена Мандзюк, Яна Метьолкіна, Вадим Кириленко та інші. Команда Київстар разом з агенцією provid підібрала кожному блогеру той контент, який найкраще пасував його аудиторії. І всюди зробили акцент на підключенні Суперсили.

Результати

Завдяки кампанії 360°, важливій соціальній ролі проєкту та символічній винагороді до збирання коштів вдалося залучити майже 400 тис абонентів Київстар. Разом вони зібрали більш ніж 13 млн грн, а Київстар передав фонду додатково ще 25 млн грн з нагоди своєї 25-ї річниці. Цих коштів вистачило, щоб уже в лютому цього року фонд компетентної допомоги армії «Повернись живим» придбав і передав 38 нових якісних пікапів нашим захисникам на передову.

Після завершення акції більш ніж 104 тисячі абонентів Київстар продовжують користуватися Суперсилою. Cтаном на квітень 2023 року завдяки Суперсилі «Допомога ЗСУ» абоненти Київстар зібрали на пікапи для захисників 22 866 614 гривень. Кожного разу, оплачуючи свій мобільний рахунок, вони донатять на ЗСУ.

Розкажіть друзям про новину