Як в АТБ створили всесвіт українських супергероїв
05 Тра 2023, 10:32

Як в АТБ створили всесвіт українських супергероїв

Існують проєкти, що змінюють життя людей, і «Брайти» — один з них. Команда маркетингу мережі АТБ разом з компанією-провайдером програм лояльності NTI Loyalty та за підтримки міжнародного фонду UNICEF розробили та запустили гуманітарно-освітній проєкт з благодійною складовою, який став зразком для багатьох інших благодійних проєктів в українському ритейлі протягом всього року.

Тяжкість життя може випробувати кожну людину на міцність. Але доля не завжди дає можливість пройти цей шлях самостійно. І саме тоді з’являється важлива роль благодійності. Із перших днів вторгнення компанія АТБ долучилася до забезпечення харчової безпеки в країні і гуманітарних проєктів.
Команда проєкту

У чому ідея «Брайтів»

Україна народила справжніх супергероїв, які захищають її від небезпеки й невдачі, а акція лояльності «Брайти» Народження українських супергероїв — це історія успіху і благодійності, яка стала можливою завдяки співпраці великих гравців на ринку ритейлу та інноваційних технологій.

У найкоротший термін АТБ разом із партнерами створили всесвіт українських супергероїв, набір колекційних кепсів та інших товарів для колекціонування. Був створений мобільний додаток, в якому діти дізналися як виглядають боєприпаси і чому до них не можна наближатися. Через гру діти пізнавали, у чому сила волонтерів та медиків, хто такий «привид Києва», у чому подвиг «Азова» і як всі разом ми можемо наблизити перемогу, перераховуючи невеликі кошти на важливі спільні проєкти. У мобільному додатку учасники акції могли оживити свого супергероя і продовжувати розбивати колони орків в цифровому світі.

Таким чином, «Брайти» несуть в собі декілька місій:

  • Благодійна — збір коштів для будівництва реабілітаційного центру «Незламні» для дітей, що постраждали від вибухів;
  • Навчальна — навчити дітей послідовності дій у випадках, коли вони можуть знайти нерозірвані боєприпаси через моделювання ситуації у мобільній грі;
  • Культурна — патріотичне виховання молоді через створення всесвіту українських супергероїв, які наближають нашу перемогу.

Промотування проєкту

Під час промо АТБ не залучало ніяких платних інструментів комунікації, щоб не зменшувати розмір збору. Адже весь прибуток від продажу акційних товарів компанія АТБ зобов’язалась перерахувати на реабілітацію дітей, що постраждали від вибухів і проходили лікування в реабілітаційному центрі «Незламні». Головним інструментом комунікації стали магазини АТБ, які перетворились на всесвіт українських супергероїв, а також безпосередньо колекційні фішки з українськими супергероями. Діти збирали їх в колекційні альбоми, обмінювались між собою при зустрічі, викладали відео у соціальних мережах. Навіть наклеювали їх на бронежилети батьків, які йшли захищати країну як оберіг.

Досягнення проєкту

Проєкт «Брайти» розраховувався головним чином на дітей віком від 6 до 12 років, але став чимось значно більшим. Сотні дорослих блогерів, навіть зірки шоубізу Потап, Позитив, Злата Огневич, Надя Дорофеєва та інші підтримали проєкт у своїх соціальних мережах.

Була реалізована колаборація з додатком Монобанк, і Моно Кіт став одним з персонажів, що допомагав збирати донати та наближувати перемогу. Проєкт став наймасовішим та найвідомішим всесвітом українських супергероїв із часів незалежності, за даними Google Trends.

Багато дітей, ставши дорослими, будуть пам’ятати і шанувати новітніх героїв України саме завдяки «Брайтам», яких вони так старанно збирали на початку війни. АТБ та NTI Loyalty планують і далі створювати проєкти, які мають соціальну складову та наближують нашу перемогу.

  • Зібрано 20 млн грн та передано на будівництво реабілітаційного центру «Незламні» у Львові.
  • Мобільна гра «Брайти» стала грою №1 в рейтингу AppStore та Google Play Market в Україні і випередила навіть такі ігри, як Roblox та Brawl Stars.
  • «Брайти» перевищили за популярністю не тільки «смішариків» та «фіксиків», але й більшість голівудських ліцензій.
  • Хештег #Брайти набрав більше 16 млн переглядів у соціальній мережі ТікТok.
  • Більше 10 млн переглядів відео з «Брайтами» в мережі Youtube.

Розкажіть друзям про новину