Редакційний хіт: що читали найбільше на MMR цього тижня
07 Чер 2025, 11:00

Редакційний хіт: що читали найбільше на MMR цього тижня

15 найпопулярніших статей тижня про маркетинг, комунікації та креатив

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

Понад 500 учасників поділилися маркетинговими інсайтами: як пройшов MRKTNG MRTHN

4 червня Київ засвітився новими сенсами — саме тут відбувся MRKTNG MRTHN «Під сонцем інсайтів», організований онлайн-медіа про маркетинг, комунікації та креатив MMR спільно з бізнес/медіа-холдингом ekonomika+. 

Переможці конкурсу маркетингових проєктів X-RAY 2025

MMR оголошує переможців Конкурсу маркетингових проєктів X-RAY 2025. У цьому списку — найкращі з тих, хто не просто робив кампанії, а й залишив після них відлуння.

MMR оновився: що змінилося, а що — ні

MMR презентував свою оновлену айдентику.  

Третя штурмова бригада презентувала новий музичний альбом

Третя штурмова бригада презентувала новий фонк-альбом «FPS» у колаборації з артистами UA PHONK COMMUNITY, до якого увійшло 13 треків.

Креативи тижня:

Heineken перетворив робочі наради на вечірки з перегляду футбольних матчів

Бренд організував сюрприз, запросивши співробітників на нібито робочу тренінгову сесію, яка виявилася веселою вечіркою з переглядом півфіналу Ліги чемпіонів УЄФА.

Їжа як артоб’єкт: сосиска в тісті з’явилася у музеї мадам Тюссо

Компанія Greggs щойно забезпечила собі найбільшу британську гордість усіх часів: її відома булочка з сосискою опинилася у Залі слави.

Socar, KFC, Фокстрот: українські бренди перетворили свої лого на дитячі малюнки

Понад 80 українських компаній і брендів змінили свої логотипи на дитячі малюнки, аби підтримати усіх, хто змушений зростати під звуки сирен і вчитися жити попри війну.

Туалетний тест-драйв: Liquid Death влаштував найсміливішу дегустацію газованих напоїв

Бренд змусив споживачів випивати величезні порції солодких, багатих на клітковину содових напоїв, сидячи на унітазах.

Burger King запустив своє радіо

Burger King знайшов для звуку тріску радіочастот нове застосування.

Сідні Свіні презентувала мило з води зі своєї ванни

Креативники створили мило із води з ванни Сідні Свіні. Мило має «свіжі ноти сосни, дуґласової ялиці та моху», а аромат отримав назву «Morning wood».

Ностальгія як маркетинговий інструмент: Studio Ghibli створила саке-набір до Дня батька

До Дня батька студія Ghibli знову звернулася до одного зі своїх найнедооціненiших фільмів — «Порко Россо», представивши колекційний набір саке. 

Добірка тижня:

«Бог любить Трійцю»: добірка мемів на честь підриву Кримського мосту

Підводна атака по Кримському мосту викликала хвилю емоцій… і, звісно, жартів. Бо якщо щось гучно вибухає — українці точно знайдуть, з чого посміятись.

Експертні матеріали тижня:

Як це — бути піарником сьогодні: бліц з українськими фахівцями

Іванна Рубан та Таїсія Пентєгова, студентки ОП «Реклама та зв’язки з громадськістю» ННІЖ КНУ імені Тараса Шевченка, запитали провідних українських піарниць і піарників з різних секторів про особливості роботи під час війни, тонкощі професії та улюблені кейси.

Виставки, недосип та космополітичний джаз. Ретроспектива тижня з Аліною Смишляк-Бородою

Про найяскравіші враження тижня, а також про плани на вихідні розповіла MMR Аліна Смишляк-Борода, директорка з управління репутацією та КСВ Kormotech.

Як продавати спорт в Україні: 5 маркетингових інсайтів

Маркетингова команда київського хокейного клубу Kyiv Capitals зібрала 5 інсайтів, які допоможуть краще зрозуміти, як працює новий спортивний маркетинг в Україні.

Розкажіть друзям про новину