Heineken перетворив робочі наради на вечірки з перегляду футбольних матчів
30 Тра 2025, 15:24

Heineken перетворив робочі наради на вечірки з перегляду футбольних матчів

У Латинській Америці, де пристрасть до Ліги чемпіонів УЄФА дуже сильна, є один постійний ворог, з яким фанати стикаються щосезону — післяобідня робоча нарада. Оскільки матчі відбуваються саме в робочий час, Heineken не просив фанатів тікати з роботи — він запросив їх на нараду, яку вони ніколи не забудуть.

Виходячи з того, що жоден фанат не повинен задовольнятися переглядом матчів на розділених екранах або в тиші свого офісу, бренд організував сюрприз, запросивши співробітників на нібито робочу тренінгову сесію, яка виявилася веселою вечіркою з переглядом півфіналу Ліги чемпіонів УЄФА.

У партнерстві з Red Door Agency та Atlantic New York Heineken запустив багатонаціональну акцію під назвою «Dream Team Workshop», запросивши нічого не підозрюючих співробітників у Перу, Еквадорі, Парагваї та Панамі на, здавалося б, болісно знайомі корпоративні семінари з тимбілдингу. Уявіть собі шнурки для бейджів, презентації, наповнені жаргоном, і незручні ігри для зближення — все це відбувалося в залах готелів за участю їхніх начальників, які були в курсі цього обману.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Але саме тоді, коли очі стали скляними, а вболівальники почали змиритися зі своєю долею, світло змінилося, пролунав гімн Ліги чемпіонів, а стіни буквально відкрилися, відкривши повноцінні бари Heineken — з холодним пивом, сувенірами, інфлюенсерами та місцями в першому ряду для перегляду півфіналу.

Розкажіть друзям про новину