У Латинській Америці, де пристрасть до Ліги чемпіонів УЄФА дуже сильна, є один постійний ворог, з яким фанати стикаються щосезону — післяобідня робоча нарада. Оскільки матчі відбуваються саме в робочий час, Heineken не просив фанатів тікати з роботи — він запросив їх на нараду, яку вони ніколи не забудуть.
Виходячи з того, що жоден фанат не повинен задовольнятися переглядом матчів на розділених екранах або в тиші свого офісу, бренд організував сюрприз, запросивши співробітників на нібито робочу тренінгову сесію, яка виявилася веселою вечіркою з переглядом півфіналу Ліги чемпіонів УЄФА.
У партнерстві з Red Door Agency та Atlantic New York Heineken запустив багатонаціональну акцію під назвою «Dream Team Workshop», запросивши нічого не підозрюючих співробітників у Перу, Еквадорі, Парагваї та Панамі на, здавалося б, болісно знайомі корпоративні семінари з тимбілдингу. Уявіть собі шнурки для бейджів, презентації, наповнені жаргоном, і незручні ігри для зближення — все це відбувалося в залах готелів за участю їхніх начальників, які були в курсі цього обману.
Але саме тоді, коли очі стали скляними, а вболівальники почали змиритися зі своєю долею, світло змінилося, пролунав гімн Ліги чемпіонів, а стіни буквально відкрилися, відкривши повноцінні бари Heineken — з холодним пивом, сувенірами, інфлюенсерами та місцями в першому ряду для перегляду півфіналу.