Socar, KFC, Фокстрот: українські бренди перетворили свої лого на дитячі малюнки
30 Тра 2025, 17:05

Socar, KFC, Фокстрот: українські бренди перетворили свої лого на дитячі малюнки

І хоч сьогодні стало відомо, що День захисту дітей офіційно святкуватимуть 20 листопада, все ж більшість українських брендів привернули увагу до цієї важливої дати, зокрема у межах ініціативи благодійного фонду Клуб Добродіїв, нагадуючи, що турбота про дитинство — це турбота про наше спільне завтра.

Минулоріч Клуб Добродіїв започаткував традицію до Дня захисту дітей. У цей день понад 80 українських компаній і брендів долучилися до ініціативи, змінивши свої логотипи на дитячі малюнки, аби підтримати усіх, хто змушений зростати під звуки сирен і вчитися жити попри війну. І цей рік не виняток.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Клуб Добродіїв (@dobrodiy.club)

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Дитячі малюнки стилізували логотипи компаній Socar, KFC, Фокстрот, MOYO, мережі книгарень «Сенс» та ін. Погляньте, яка мила та старанна добірка вийшла.

Це надзвичайно зворушлива й потужна ініціатива, яка показує: навіть у найтемніші часи ми можемо залишатися світлом одне для одного, і особливо для дітей.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео