І хоч сьогодні стало відомо, що День захисту дітей офіційно святкуватимуть 20 листопада, все ж більшість українських брендів привернули увагу до цієї важливої дати, зокрема у межах ініціативи благодійного фонду Клуб Добродіїв, нагадуючи, що турбота про дитинство — це турбота про наше спільне завтра.
Минулоріч Клуб Добродіїв започаткував традицію до Дня захисту дітей. У цей день понад 80 українських компаній і брендів долучилися до ініціативи, змінивши свої логотипи на дитячі малюнки, аби підтримати усіх, хто змушений зростати під звуки сирен і вчитися жити попри війну. І цей рік не виняток.
Дитячі малюнки стилізували логотипи компаній Socar, KFC, Фокстрот, MOYO, мережі книгарень «Сенс» та ін. Погляньте, яка мила та старанна добірка вийшла.
Це надзвичайно зворушлива й потужна ініціатива, яка показує: навіть у найтемніші часи ми можемо залишатися світлом одне для одного, і особливо для дітей.