Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
«Хто це?»: в Україні запустили видавництво літератури досвіду

В Україні запустили нове незалежне видавництво «Хто це?», що позиціонує себе як видавництво літератури досвіду.
На YouTube з’явилося нове лейт-найт-шоу для маркетологів та креативників

Маркетинг-директор Bolt у країнах Центральної, Східної Європи та Азії Cергій Костя та Ukrainian Marketing Forum запустили маркетингове YouTube-шоу «Not Too Late».
Effie Awards Europe 2025: хто з українських експертів у журі

Європейська асоціація комунікаційних агентств (EACA) та премія Effie Awards Europe оголосили склад журі Effie 2025. Серед обраних експертів — дев’ятеро представників України.
Креативи тижня:
Борщ у тюбику: створили зубну пасту зі смаком української страви

Бренд Splash презентував зубну пасту зі смаком борщу.
Що їдять герої «One Piece» і «Атаки титанів»: McDonald’s показав замовлення аніме-персонажів

McDonald’s пропонує до бургерів та картоплі фрі порцію аніме-фандому.
Ruslan Baginskiy створив домівки для київських пташок

До Дня Києва український бренд Ruslan Baginskiy створив затишні домівки для пташок — горобців, шпаків, синиць, качок.
Павло Зібров підписав контракт у новій рекламі Vodafone

Мобільний оператор Vodafone представив новий рекламний ролик за участі співака Павла Зіброва, присвячений контрактним тарифам.
Саме так лунає смак: MONATIK створив кріспі-трек для KFC

Іноді інтернет підкидає щось максимально влучне до твого настрою та викликає бажання слухати на повторі. Цього разу — це новий кріспі-трек від MONATIK та KFC.
Смак квітучого Києва: Завертайло та Kachorovska представили смачну колаборацію

Київська пекарня Завертайло та бренд взуття та аксесуарів Kachorovska представили власну інтерпретацію десерту «Київська троянда».
Як доглядати за кошеням: Whiskas створив подкаст для котобатьків

Whiskas разом з агентством AMV BBDO створили інформативний подкаст WHISKAS Purrcast, щоб допомогти новачкам у догляді за кошенятами.
Тренди pet-моди: Adidas представив колекцію одягу для тварин

Ця унікальна колекція, представлена ексклюзивно в Китаї, перетворює чотирилапих друзів на нових представників міського стилю.
Добірка тижня:
День Києва: креативи та привітання від українських брендів

Редакція MMR підготувала для вас добірку привітань та креативів до Дня Києва, яка неодмінно змусить усміхнутись, згадати улюблене місце або навіть поглянути на столицю України під новим кутом.
Експертні матеріали тижня:
Івенти, День Києва та жасмин. Ретроспектива тижня з Анею Білоус

Співзасновниця PR-агенції ahentsiia Аня Білоус поділилася з MMR тим, що її зачепило цього тижня, які інсайти вдалося зловити — і як планує перезарядитися на вихідних.
Не пандусами єдиними: гайд із безбар’єрної комунікації для брендів

Уляна Колодій, засновниця комунікаційної агенції UK comms, розповіла, що потрібно зробити брендам, щоб їхня комунікація була безбар’єрною.
TikTok для B2B та В2С: як бізнесу створити ефективну стратегію

Катерина Скоробогатова, TikTok-спеціалістка MOKO Digital, розібралася, яка ключова відмінність між B2B- та B2C-стратегіями, що дійсно працює для бізнесу, і як використовувати платформу з максимальною користю.