Туалетний тест-драйв: Liquid Death влаштував найсміливішу дегустацію газованих напоїв
29 Тра 2025, 17:03

Туалетний тест-драйв: Liquid Death влаштував найсміливішу дегустацію газованих напоїв

Дегустація від Liquid Death, яка відбувається в туалеті?

Бренд консервованої води порівнює свою газовану воду з пребіотичними безалкогольними напоями. Останні містять до 9 г клітковини на банку, що більше, ніж деякі проносні засоби.

Щоб донести цю думку, бренд змусив споживачів випивати величезні порції солодких, багатих на клітковину содових напоїв, сидячи на унітазах.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Вживання клітковини дуже корисно, якщо вам потрібно сходити в туалет. Але якщо ви просто шукаєте безалкогольний, низькокалорійний напій без штучних підсолоджувачів, наша газована вода зі смаком содової — це те, що ви можете пити цілий день (і перед побаченням на Tinder), не турбуючись про те, що ви не напудите у штани», — написав Liquid Death.

Розкажіть друзям про новину