Туалетний тест-драйв: Liquid Death влаштував найсміливішу дегустацію газованих напоїв
29 Тра 2025, 17:03

Туалетний тест-драйв: Liquid Death влаштував найсміливішу дегустацію газованих напоїв

Дегустація від Liquid Death, яка відбувається в туалеті?

Бренд консервованої води порівнює свою газовану воду з пребіотичними безалкогольними напоями. Останні містять до 9 г клітковини на банку, що більше, ніж деякі проносні засоби.

Щоб донести цю думку, бренд змусив споживачів випивати величезні порції солодких, багатих на клітковину содових напоїв, сидячи на унітазах.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Вживання клітковини дуже корисно, якщо вам потрібно сходити в туалет. Але якщо ви просто шукаєте безалкогольний, низькокалорійний напій без штучних підсолоджувачів, наша газована вода зі смаком содової — це те, що ви можете пити цілий день (і перед побаченням на Tinder), не турбуючись про те, що ви не напудите у штани», — написав Liquid Death.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео