16 липня вже втретє практики зі зв’язків з громадськістю по всьому світу збираються, щоб відсвяткувати Всесвітній день PR. Минулого року разом із репутаційним та антикризовим радником Сергієм Біденко розбирали, чому треба викреслити день PR-фахівця 28 липня і замість цього долучитися до святкування саме 16 липня.
Українські спеціалісти з комунікацій уже потрохи долучаються до нової дати святкування. Редакція MMR зібрала, як піарники цього року поздоровили один одного з професійним святом у соцмережах.
21 Лис 2024
- Suzuki розповів, як його автомобіль виявився дешевшим за молодий шпинат
- Перший раз у 12 клас: як розробили бренд та комунікацію реформи старшої школи
- Український бренд одягу створив колекцію шарфів на підтримку людей з інвалідністю і ментальними порушеннями
- Heineken переробив «Сам удома», щоб розповісти про самотність під час Різдва
- Залучення КНДР у війну та План перемоги: настрої українців у соцмережах у жовтні 2024 року
- Мобілізація маркетингу: як книга Ела Райса та Джека Траута поставила боротьбу за споживача на воєнні рейки
- Адам Драйвер перетворив відгуки клієнтів Amazon на театральні монологи
- Раян Рейнольдс випустив 30-хвилинну рекламу мобільного оператора