Творчий фурор: ШІ та його суперсила у створенні крутих ідей
13 Лип 2023, 16:47

Творчий фурор: ШІ та його суперсила у створенні крутих ідей

Сьогодні креативники гоняться не лише за трендами, але й намагаються це робити між тривогами та читанням новин, а між тим ще якось прагнуть наздогнати технології, які невпинно розвиваються. Вони апгрейдяться навіть коли ми спимо (а тут і не поконкуруєш). Хочеться ж на рівні постійно створювати революційні ідеї, грести нагороди за ці ідеї та розповідати про українські креативні голови по всьому світу.

На щастя, є штучний інтелект, який постійно пропонує нові можливості для творчості. Я зібрала 5 суперскілів ШІ, щоб ви шикарно провели наступні пару годин, юзаючи його на максимум під ваші задачі. Тож давайте разом глянемо, як, не виходячи з дому, можна провести час із ШІ на рівні з командою креативних профі.  

1. Генерувати ідеї (ChatGPT)

Штучний інтелект не боїться правок та фрази «а давай ще пошукаємо рішення». Він невпинно йде до мети — задовольнити вашу креативну потребу. Це ніби бабуся, яка пообіцяла онуку до його приїзду напекти улюблені пиріжки з вишнями. Тож ви уявляєте його цілеспрямованість та завзятість, правда? ШІ вже пише сам книги, які далі продають люди за свої. Хоча стоп! Він їх ще й дизайнить.

У березні цього року вже навіть з’явилася книга від штучного інтелекту у видавництві «Ранок». Це унікальна книга для українського друківництва. Вона повністю створена за допомогою штучного інтелекту: від тексту до ілюстрацій. Але під керівництвом команди «Ранок», тож українська душе там точно зберіглася. 

2. Візуалізовувати ідеї (Midjourney)

Штучний інтелект також допомагає креативникам візуалізувати свої ідеї, навіть зверстати ту саму книгу, розробити унікальну обкладинку та пару креативів для реклами. Наприклад, інструменти комп’ютерного зору можуть перетворювати абстрактні концепції на конкретні візуальні образи. Вони можуть генерувати ілюстрації, дизайн, логотипи та графіку, і їх не налякати своїми «а можна бренд покрупніше?».

3. Редагувати зображення або стати постпродакшном

Інструменти на основі штучного інтелекту також допомагають автоматично виправляти помилки в зображеннях, покращувати якість аудіо або відео, а також застосовувати спеціальні ефекти, на які б у нас пішли години часу. Це дозволяє креативникам менше мучити підрядників та акаунт-менеджера, отримати швидко дуже нестандартне рішення, але вже дуже ідеальне. Це як вийти за межі можливого без хімічних засобів. 

Наприклад, думаю, ви бачили рекламну кампанію Harry Potter by Balenciaga. Хороша робота ШІ і ко.

4. Персоналізувати контент

Штучний інтелект здатний аналізувати дані користувачів, їхні вподобання та поведінку, щоб створювати персоналізований контент та рекомендації. Наприклад, на основі аналізу соціальних медіа інструменти ШІ можуть запропонувати креативникам одразу ті ідеї, які відповідають інтересам цільової аудиторії бренду. Без довгих досліджень, інтерв’ю, кількісних опитувань та статистик з усіх можливих ресурсів. 

Наприклад, Mastercard “Priceless Experiences”: Mastercard використовувала ШІ для створення персоналізованих рекламних матеріалів у своїй кампанії “Priceless Experiences”. ШІ аналізував дані про покупки, інтереси та звички користувачів, щоб створювати унікальні пропозиції та приваблювати увагу цільової аудиторії. Результатом були персоналізовані рекламні матеріали, що стимулювали залучення та відтворювали емоційний зв’язок із брендом.

5. ШІ тепер ще вміє співати та писати мелодії (SongR)

Однією з новітніх фіч є здатність штучного інтелекту створювати повноцінні музичні треки. Завдяки розширенню синтезу звуку та аналізу великого обсягу музичних даних, інструменти ШІ можуть генерувати оригінальні мелодії, а також створювати вокальні партії з вашим оригінальним текстом, що дозволяють креативникам видавати повноцінні композиції без саунд-дизайнерів, дикторів та співаків.

Ось ще декілька реальних кейсів використання штучного інтелекту в маркетингу:

  1. Netflix: Netflix використовує штучний інтелект для рекомендаційних систем. Вони аналізують дані про перегляди, оцінки, пристрої та взаємодію користувачів з платформою, щоб розуміти їх вподобання та звички. На основі цих даних штучний інтелект рекомендує фільми та серіали, які відповідають індивідуальним смакам кожного користувача.
  2. Amazon: Amazon використовує штучний інтелект для покращення своєї системи рекомендацій товарів. Вони аналізують дані про покупки, перегляди товарів, оцінки, коментарі та інші параметри, щоб надавати користувачам персоналізовані рекомендації продуктів, які відповідають їхнім інтересам та потребам.
  3. Sephora: Sephora використовує штучний інтелект у своїй мобільній програмі, що дозволяє користувачам випробувати різні косметичні продукти віртуально. Завдяки алгоритмам машинного навчання програма розпізнає обличчя користувача та наносить віртуальний макіяж, дозволяючи їм експериментувати з різними візуальними ефектами.

Десь на цьому моменті у вас мало виникнути питання: «То невже креативники скоро лишаться без роботи і ШІ усіх замінить?». Точно ні! Не переживайте. При всій своїй геніальності ШІ не має нашої емпатії, розуміння ринку і не вміє спілкуватися з клієнтом із такою ж любов’ю та розумінням. 

При усій своїй геніальності ШІ не має нашої емпатії.

Цю статтю я теж хотіла написати в парі з ШІ. І якщо з чимось він і допоміг (це буде наш із ним секрет), але мій ТоВ він ніколи не здере, та й жарти не зрозуміє. Тож онлі бізнес. У бар після роботи ви з ним точно не підете, не будете шерити фото з відпустки та працювати по ночам. А в цьому точно є наша людська особливість. Тож точно юзайте інструменти на базі штучного інтелекту, бо вони відкривають нові горизонти для нас, креативників. Але не закривайте горизонт для вашої команди, бо, погодьтесь, зі своїми людьми найцікавіше. 

Розкажіть друзям про новину