Як зробити свою заявку на Davos Communications Awards успішною? Конкуренція за престижні нагороди у сфері комунікацій зростає, і лише найсильніші кейси отримують визнання. Як привернути увагу журі, правильно презентувати свій проєкт і збільшити шанси на перемогу?
Вірослава Новосильна, засновниця та CEO PR-агенції SLOVA Tech PR, з власного досвіду знає як і тому поділилася з професійною спільнотою практичними порадами та інсайтами, які допоможуть комунікаційникам підготувати ефективну заявку. А редакція MMR зібрала їх у корисний для вас матеріал.

засновниця та CEO PR-агенції SLOVA Tech PR
Я доволі скептично ставилася до власної участі у рейтингах та конкурсах.
Ми постійно подаємо наших клієнтів на участь, бо ми бачимо у чому полягає цінність для них — це дає можливість «звірити годинники» з індустрією, перевірити, чи ви на своєму місці, а ще це про підвищення довіри й репутації, соціальне схвалення, додатковий PR.
Як і у будь якого піарника, у мене було питання: «А чи дійсно моя історія гідна отримати цю нагороду?». Навіть якщо ти багато працюєш в індустрії, залишається відчуття, що ще не час дострибнути до цієї планки.
Проте після розмови з колегою по ринку про нашу історію, кейси та клієнтів, я зрозуміла, що треба спробувати свої (і наші, як агенції) сили.
Перша подача була на ІССО, де разом із партнеркою потрапили у шорт-лист PR-лідерів. Однак нагороду тоді не забрали.
За два місяці я вирішила спробувати подати заявку на Davos Communications Awards.
Ключовий виклик — правильно структурувати подання. Важливо було побудувати історію так, щоб вона показувала не лише мій особистий шлях, а й відображала розвиток індустрії загалом.
Спершу я сфокусувалася на своїй ролі як засновниці агенції, а потім – на самій агенції. У заявці були виділені основні поінти: скільки років працює агенція, з якими країнами та нішами співпрацює, що її вирізняє серед інших. Окремий акцент був на українському корінні та міжнародному досвіді, освітніх ініціативах для піарників та власників бізнесу і волонтерських проєктах.
Далі було найскладніше завдання: як цю історію структурувати? Як її зробити короткою та такою, щоб люди хотіли її дізнатися та прочитати?
Отже, чек-лист, який допоможе вам заповнити успішну заявку на нагороду чи лістинг:
Дотримуйтеся правил до кожної коми
- Чітко виконуйте інструкції. Якщо є форма — заповнюйте її саме так, як просять.
- Дотримуйтеся вимог щодо обсягу, шрифту, стилю. Усе має відповідати встановленим критеріям.
- Не змінюйте порядок пунктів. Навіть якщо вам здається, що так логічніше — правила є правила.
Структура — понад усе
- Дотримуйтеся заданої форми. Якщо організатори надали шаблон — просто заповніть його.
- Чітко виділяйте розділи заявки, щоб експерти бачили, що ви відповіли на всі питання.
- Не ігноруйте жоден пункт. Навіть якщо він здається вам не зовсім релевантним — адаптуйте відповідь.
Не просто професіонал, а лідер
- Показуйте не лише свій професійний шлях, а й внесок в індустрію.
- Говоріть про вплив. Чим ширший його масштаб (компанія, країна, міжнародний рівень), тим краще.
- Опишіть свої найбільші проєкти: бізнесові, волонтерські, освітні.
Факти вирішують усе
- Чим більше конкретики — тим краще: цифри, результати, ефективність, метрики, реальний вплив.
- Поясніть, які проблеми вирішують ваші ініціативи (наприклад, доступ до освіти, рівність можливостей, розвиток ринку).
- Додавайте аналітику.
Видимість має значення
- Вас мають знати у спільноті. Якщо про вас не чули, шанси на перемогу значно нижчі.
- Беріть участь у конференціях, пишіть колонки, давайте інтерв’ю.
- Оновіть свій LinkedIn та подбайте про професійний вигляд сайту чи сторінки компанії.
Готуйтеся заздалегідь
- Написати заявку можна швидко, але вона має «відлежатися». Дайте їй час — через кілька днів ви побачите, що можна покращити.
- Перечитайте ще раз перед подачею — завжди є деталі, які варто уточнити або зробити сильнішими.
Радьтеся з переможцями та експертами
- Досліджуйте заявки попередніх переможців. Як вони описували свої досягнення? Що працює найкраще?
- Якщо є можливість — запитайте поради у колег або знайомих. Свіжий погляд допомагає побачити слабкі місця заявки.
Головне — не боятися подаватися
Мені знадобилося 10 років агенції і понад 15 років у піарі, щоб наважитись пройти «краштест». І, авжеж, правила, вимоги — на них будується будь-який процес відбору, але саме вирішує наповнення. Тож, головне «бути, а не здаватись» та регулярно перевіряти свою професійність на міцність — це теж частина росту.