24 Лип 2024
Недооцінка непрямих конкурентів та брендових активностей: 5 помилок у побудові бренду
23 Лип 2024
Як регіональним медіа не втрачати комерційні проєкти: погляд зі сторони замовників
23 Лип 2024
Олімпійські ігри 2024: добірка кампаній від Coca-Cola, Nike та інших
22 Лип 2024
Ольга Руднєва, CEO Superhumans Center: ера скриптів у комунікаціях, магія реабілітації та суперлюди
20 Лип 2024
Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
19 Лип 2024
Прихована функція, «Цивілізація», спека. Ретроспектива тижня з Оленою Андрієнко
19 Лип 2024
Ключові тренди в просуванні мобільних застосунків: альтернативні стори, ШІ, глобалізація
18 Лип 2024
Будуємо арт-бренд: як просувати культурний та ГО проєкт під час війни
17 Лип 2024
Що бісить? Антон Бокий про маркЕтинг та атмосферу з «Емілі в Парижі»
17 Лип 2024
Як бути піарником в Україні під час війни: думки експертів
17 Лип 2024
«Не під запис»: «На створення першого сезону подкасту ми витратили понад 250 тис. грн власних інвестицій»
16 Лип 2024
ШІкарний контент: як штучний інтелект спрощує роботу у digital-комунікаціях