Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
TikTok розробляє застосунок для обміну фото TikTok Notes
Згідно зі скриншотами, опублікованими користувачами, майбутній застосунок для обміну фотографіями може називатися TikTok Notes.
Ілля Бошняков став Country Director у Rakuten Viber
Rakuten Viber призначив Іллю Бошнякова на посаду регіонального директора в Україні.
Dr. Dre та Snoop Dogg запустили бренд консервованих коктейлів
Репери Dr. Dre та Snoop Dogg об’єдналися, щоб запустити бренд консервованих коктейлів Gin & Juice.
Jerry Heil, ЮНІСЕФ та «Ти як?» випустили пісню-афірмацію для підтримки ментального здоров’я
Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні разом зі співачкою Jerry Heil та психологинею Світланою Ройз презентували пісню «Believe me!» («Повір!») для підтримки підлітків і молоді. Пісня-афірмація, створена в межах Всеукраїнської програми ментального здоровʼя «Ти як?».
Креативи тижня:
Дженніфер Лопес знялася для кампанії бренду білизни Intimissimi
Intimissimi представив свою нову колекцію Silky Intimates у рекламній кампанії, для якої знялася глобальна амбасадорка бренду Дженніфер Лопес.
Біллі Айліш додала усіх своїх підписників до списку «близьких друзів» в Instagram
Співачка Біллі Айліш отримала 7 мільйонів нових підписників лише за два дні. Сплеск відбувся після того, як вона додала усіх своїх підписників до списку «близьких друзів» в Instagram.
Персонажі Marvel ожили, щоб доставити пляшку Coca-Cola
Колаборація «Coca-Cola x Marvel: The Heroes» об’єднала найвідоміший у світі безалкогольний напій з культурною силою, що належить компанії Disney, яка охоплює комікси, телебачення та кіно.
McDonald’s встановив білборди з ароматом картоплі фрі
Бренд зрозумів, що є ще дещо, що так само запам’ятовується споживачам, як їхні золоті арки, продукти чи джингл. Отже, що може бути кращим способом змусити шанувальників бренду жадати найбільш продаваний продукт McDonald’s — картоплю фрі, ніж її запах?
Білборди Philadelphia Cream Cheese використали візуальний трюк, щоб передати послання
Бренд вершкового сиру Philadelphia Cream Cheese від Kraft Heinz використав візуальну спритність у веселій зовнішній рекламі, яка, здавалося б, демонструє характерний візерунок корів, але насправді показує продукт у замаскованому вигляді.
Ролик нагадав старшим братам та сестрам, що вони завжди будуть королями в Burger King
Burger King UK запустив загальнонаціональну акцію, щоб нагадати братам і сестрам, що вони завжди будуть королями, а діти зможуть поїсти всього за 1 фунт під час великодніх канікул.
Коргі Фрея, жашківський пес Рудик та інші: домашні улюбленці подякували українцям
MasterZoo випустив новий проморолик у форматі спільного пухнастого звернення від домашніх улюбленців. У ньому пухнасті, пернаті, лускаті особистості з різних куточків України з ніжністю та любов’ю звертаються до своїх людей та дякують за їхню турботу і розуміння.
Джіджі Хадід відтворила моду жінок Британії 1930-х років у кампанії Miu Miu
Miu Miu представив нову кампанію сумок 2024 за участю улюблениці моди Джіджі Хадід, яка елегантно продемонструвала фірмову техніку бренду мателассе у культовій сумці цього сезону Wander.
Весняна обкладинка The New Yorker перетворилася на оптичну ілюзію
На обкладинці американського тижневика The New Yorker від 15 квітня карикатурист Пітер де Сев відобразив яскравість і нове життя весни. Ілюстрація під назвою «Undercover» запрошує глядачів зіграти у візуальну гру в хованки.
Дослідження тижня:
Квіти за 18 500 грн, куряча котлета та ліки: що замовляють користувачі Glovo в різних країнах світу
Компанія Glovo проаналізувала замовлення зроблені у застосунку у 25 країнах, де працює сервіс, та ділиться ключовими інсайтами про схоже і відмінне у споживчих звичках користувачів по всьому світу. Про рекордні замовлення, гастрономічні вподобання, улюблені категорії, а також що і коли замовляють та яким транспортом доставляють розповіли в інфографіці.
Експертні матеріали тижня:
Олена Дерев’янко: «Український піар вийшов на таку траєкторію розвитку, де нема, з кого брати приклад»
Напередодні Міжнародного форуму PRNext редакція MMR обговорила нагальні проблеми розвитку галузі з її визнаним трендсеттером і методологом — Оленою Дерев’янко, головою оргкомітету форуму, партнером Агенції PR-Service і віце-президентом Української PR-Ліги.