Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
03 Тра 2025, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

COOSH втрапив у скандал через фото взуття на круасанах

Український бренд одягу COOSH отримав хейт через фото взуття на круасанах, яке було опубліковане в Instagram.

Конкурс маркетингових проєктів X-RAY 2025: розпочато прийом заявок

MMR анонсує прийом заявок для участі у Конкурсі маркетингових проєктів X-RAY. 

Київські заклади заборонили UGC-зйомки: реакції користувачів соцмереж

Нещодавно стало відомо, що деякі київські заклади заборонили UGC-креаторам знімати контент для соцмереж.

Дія.Освіта та VETERANKA випустили серіал про гендерно чутливе спілкування у війську

Дія.Освіта та ветеранський рух VETERANKA на запит військових запустили новий безоплатний серіал «Гендерно чутливе та недискримінаційне спілкування у війську». 

Креативи тижня:

CLOT та McDonald’s створили колекцію взуття та аксесуарів

Бренд одягу CLOT і McDonald’s знову об’єднали зусилля, цього разу для запуску нової колекції під назвою «McSpicy Alienegra Series».

Kraft Mac & Cheese випустив золотий кулон з макаронів до Дня матері

Kraft Mac & Cheese співпрацював з розкішним ювелірним брендом Ring Concierge, щоб додати свою культову посмішку у вигляді макаронини до ювелірної скриньки. 

The Ordinary заповнив вітрину купою грошей, щоб показати витрати на селебриті-маркетинг

Косметичний бренд The Ordinary ближче знайомиться з ціною слави у своєму попапі «The Secret Ingredient Store».

KFC перетворила недоступність своїх закладів на вірусну гонку для геймерів

У партнерстві з Xbox команда PS21 і KFC створила унікальний досвід для геймерів, об’єднавши реальні недоліки з віртуальними викликами.

Sasquatch Digital випустило ретро-журнал з порадами для 2009 року

Sasquatch Digital презентувало ностальгічний журнал з актуальними темами та порадами для 2009 року, головними героями якого стали члени команди агентства.

Ритейлер будматеріалів подолав повсякденні виробничі виклики

Ритейлер інструментів і будівельних матеріалів Toolstation презентував нову креативну кампанію, яка віддає шану своїм працівникам і тисячам людей, яких компанія обслуговує щодня.

Швейцарська сітка та серця: Євробачення-2025 представив свою айдентику

Напередодні Євробачення 2025 агентство брендингу та дизайну NOT Wieden+Kennedy представило візуальну айдентику, розроблену для цьогорічного конкурсу.

Джо Джонас опинився у світі з порожніми стрічками соцмереж у рекламі Heineken

Heineken представив свою нову кампанію, яка надихає споживачів вийти з соціальних мереж як спосіб боротьби з відчуттям цифрового перевантаження.

Маніфест на підтримку креативників став шматком мила

Замість слів на папері агенція BBH Singapore перетворила маніфест на шматок мила.

Добірка тижня:

Baku Flames 2025: шорт-лист українських робіт

Редакція MMR зібрала у добірку кампанії та ініціативи з України, які потрапили до цьогорічного шорт-листа конкурсу.

Експертні матеріали тижня:

Що надихає маркетолога? Сергій Костя про подкасти, книги та світ Гаррі Поттера

Редакція MMR створила нову рубрику, у якій маркетологи, піарники, креативники діляться своїми «must» — що читати, дивитися, слухати і навіть у що пограти.

Як зростати у часи змін: інсайти з конференції Think Global 2025

Маркетингова команда JatApp була серед гостей Think Global 2025, і поділилася ключовими інсайтами, що надихнули.

Технічність — це лише старт: 3 речі, які вирізняють дизайнерів-початківців

Рої Куперберг, керівник WIX Agency та лідер WIX Kyiv Design Hub, поділився трьома ключовими якостями, які роблять дизайнерів-початківців винятковими.

Розкажіть друзям про новину