Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
COOSH втрапив у скандал через фото взуття на круасанах

Український бренд одягу COOSH отримав хейт через фото взуття на круасанах, яке було опубліковане в Instagram.
Конкурс маркетингових проєктів X-RAY 2025: розпочато прийом заявок

MMR анонсує прийом заявок для участі у Конкурсі маркетингових проєктів X-RAY.
Київські заклади заборонили UGC-зйомки: реакції користувачів соцмереж

Нещодавно стало відомо, що деякі київські заклади заборонили UGC-креаторам знімати контент для соцмереж.
Дія.Освіта та VETERANKA випустили серіал про гендерно чутливе спілкування у війську

Дія.Освіта та ветеранський рух VETERANKA на запит військових запустили новий безоплатний серіал «Гендерно чутливе та недискримінаційне спілкування у війську».
Креативи тижня:
CLOT та McDonald’s створили колекцію взуття та аксесуарів

Бренд одягу CLOT і McDonald’s знову об’єднали зусилля, цього разу для запуску нової колекції під назвою «McSpicy Alienegra Series».
Kraft Mac & Cheese випустив золотий кулон з макаронів до Дня матері

Kraft Mac & Cheese співпрацював з розкішним ювелірним брендом Ring Concierge, щоб додати свою культову посмішку у вигляді макаронини до ювелірної скриньки.
The Ordinary заповнив вітрину купою грошей, щоб показати витрати на селебриті-маркетинг

Косметичний бренд The Ordinary ближче знайомиться з ціною слави у своєму попапі «The Secret Ingredient Store».
KFC перетворила недоступність своїх закладів на вірусну гонку для геймерів

У партнерстві з Xbox команда PS21 і KFC створила унікальний досвід для геймерів, об’єднавши реальні недоліки з віртуальними викликами.
Sasquatch Digital випустило ретро-журнал з порадами для 2009 року

Sasquatch Digital презентувало ностальгічний журнал з актуальними темами та порадами для 2009 року, головними героями якого стали члени команди агентства.
Ритейлер будматеріалів подолав повсякденні виробничі виклики

Ритейлер інструментів і будівельних матеріалів Toolstation презентував нову креативну кампанію, яка віддає шану своїм працівникам і тисячам людей, яких компанія обслуговує щодня.
Швейцарська сітка та серця: Євробачення-2025 представив свою айдентику

Напередодні Євробачення 2025 агентство брендингу та дизайну NOT Wieden+Kennedy представило візуальну айдентику, розроблену для цьогорічного конкурсу.
Джо Джонас опинився у світі з порожніми стрічками соцмереж у рекламі Heineken

Heineken представив свою нову кампанію, яка надихає споживачів вийти з соціальних мереж як спосіб боротьби з відчуттям цифрового перевантаження.
Маніфест на підтримку креативників став шматком мила

Замість слів на папері агенція BBH Singapore перетворила маніфест на шматок мила.
Добірка тижня:
Baku Flames 2025: шорт-лист українських робіт

Редакція MMR зібрала у добірку кампанії та ініціативи з України, які потрапили до цьогорічного шорт-листа конкурсу.
Експертні матеріали тижня:
Що надихає маркетолога? Сергій Костя про подкасти, книги та світ Гаррі Поттера

Редакція MMR створила нову рубрику, у якій маркетологи, піарники, креативники діляться своїми «must» — що читати, дивитися, слухати і навіть у що пограти.
Як зростати у часи змін: інсайти з конференції Think Global 2025

Маркетингова команда JatApp була серед гостей Think Global 2025, і поділилася ключовими інсайтами, що надихнули.
Технічність — це лише старт: 3 речі, які вирізняють дизайнерів-початківців

Рої Куперберг, керівник WIX Agency та лідер WIX Kyiv Design Hub, поділився трьома ключовими якостями, які роблять дизайнерів-початківців винятковими.