Sasquatch Digital випустило ретро-журнал з порадами для 2009 року
01 Тра 2025, 17:06

Sasquatch Digital випустило ретро-журнал з порадами для 2009 року

Sasquatch Digital презентувало ностальгічний журнал з актуальними темами та порадами для 2009 року, головними героями якого стали члени команди агентства.

Темами спецвипуску стали: «Сігни у 2009: норм чи стрьом», «Топ-3 дієві хитрощі, як цілий день дивитися Totally Spies замість школи», «Чи варто вкладатися у біткоїн», «Яка мобілка крутіша: Motorola з Qwerty-клавіатурою чи iPhone 3GS», «Де брати прикольні шрифти для авок», «Як створити трушний демотиватор» та інше, що так цікавило молодь ще 16 років тому.

«Надворі ― пандемія «свинячого грипу», курс біткоїна ― $0.0041. До фіналу Кубка УЄФА офіційно відкрилася «Донбас Арена». А ще світ вперше почув культове «Пропало всьо, у мєня нє то на суфльоре». Щодо нашої команди: хтось пішов до першого класу, хтось тусив у рок-кафе. А наш CEO Роман вже створив Sasquatch Digital, яка в майбутньому збере всі ці таланти з різним бекграундом», ― написало агентство.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео