Ритейлер будматеріалів подолав повсякденні виробничі виклики
01 Тра 2025, 15:59

Ритейлер будматеріалів подолав повсякденні виробничі виклики

Ритейлер інструментів і будівельних матеріалів Toolstation презентував нову креативну кампанію, яка віддає шану своїм працівникам і тисячам людей, яких компанія обслуговує щодня. Кампанія створена агенцією TBWA\MCR і покликана продемонструвати глибоке розуміння викликів, з якими стикаються торговці у своєму повсякденному житті.

Робота зосереджена на роликах «Night» та «Moves», які ілюструють, як ритейлер здатен передбачити потреби продавців, незалежно від того, що їх турбує.

Демонструючи нове позиціонування бренду «Next stop: Toolstation», кампанія також підкреслює, що Toolstation може бути цінним партнером для продавців, які прагнуть збалансувати свої робочі та сімейні обов’язки.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Це перша співпраця Toolstation з агентством TBWA\MCR, і кампанія стартує з 1 травня на різних платформах: Sky, YouTube, TalkSport, Absolute Radio, Fix Radio, а також у соціальних мережах — як органічно, так і через платну рекламу.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео