Напередодні Євробачення 2025 агентство брендингу та дизайну NOT Wieden+Kennedy представило візуальну айдентику, розроблену для цьогорічного конкурсу.
Ідея айдентики зосереджена на тому, що робить Євробачення такою неймовірною та улюбленою подією — мільйони людей з усього світу, об’єднані музикою, збираються разом, щоб створити щось прекрасне — і має на меті втілити це в життя візуально та поведінково.
Це виражається через поворот знакової швейцарської сітки, що також є святом цьогорічних господарів. Спеціально розроблена система сітки для дизайну, що складається з сердець, може бути використана у безліч способів для створення зображень, типографіки, прапорів, символів, освітлення тощо, представляючи людей, які збираються разом по всьому світу, щоб разом пережити знакову подію.
Айдентика доповнена яскравою кольоровою палітрою, що підкреслює життя, енергію та неординарність конкурсу, а також шрифтом, розробленим швейцарським типографом Яном Парті, відомим своєю нещодавньою роботою над новим дизайном швейцарського паспорта, який отримав широке визнання.
Айдентика буде використовуватися впродовж усього заходу, починаючи з церемонії відкриття 11 травня, а вичерпні рекомендації щодо дизайну айдентики будуть надані місцевим радам, сценографам та командам партнерів заходу. Це стосується оформлення самого Базеля, включаючи оформлення будівель, стадіонів і трамваїв, графіки для трансляцій, контенту в соціальних мережах, інтерактивних систем голосування та багато іншого.