Швейцарська сітка та серця: Євробачення-2025 представив свою айдентику
30 Кві 2025, 12:45

Швейцарська сітка та серця: Євробачення-2025 представив свою айдентику

Напередодні Євробачення 2025 агентство брендингу та дизайну NOT Wieden+Kennedy представило візуальну айдентику, розроблену для цьогорічного конкурсу.

Ідея айдентики зосереджена на тому, що робить Євробачення такою неймовірною та улюбленою подією — мільйони людей з усього світу, об’єднані музикою, збираються разом, щоб створити щось прекрасне — і має на меті втілити це в життя візуально та поведінково.

Це виражається через поворот знакової швейцарської сітки, що також є святом цьогорічних господарів. Спеціально розроблена система сітки для дизайну, що складається з сердець, може бути використана у безліч способів для створення зображень, типографіки, прапорів, символів, освітлення тощо, представляючи людей, які збираються разом по всьому світу, щоб разом пережити знакову подію.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Айдентика доповнена яскравою кольоровою палітрою, що підкреслює життя, енергію та неординарність конкурсу, а також шрифтом, розробленим швейцарським типографом Яном Парті, відомим своєю нещодавньою роботою над новим дизайном швейцарського паспорта, який отримав широке визнання.

Айдентика буде використовуватися впродовж усього заходу, починаючи з церемонії відкриття 11 травня, а вичерпні рекомендації щодо дизайну айдентики будуть надані місцевим радам, сценографам та командам партнерів заходу. Це стосується оформлення самого Базеля, включаючи оформлення будівель, стадіонів і трамваїв, графіки для трансляцій, контенту в соціальних мережах, інтерактивних систем голосування та багато іншого.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео