Косметичний бренд The Ordinary ближче знайомиться з ціною слави у своєму попапі «The Secret Ingredient Store», який був запущений у Нью-Йорку на вихідних.
На Бродвеї бренд заповнив вітрину стосами брендованих доларових купюр, щоб проілюструвати, наскільки більше споживачі могли б платити, якби залучення знаменитостей була частиною їхньої бізнес-моделі.

Одна з вітрин чітко пояснювала це: «Це сума грошей, яку нам довелося б додати до ціни нашої продукції, якби ми платили за підтримку знаменитостей».
Всередині вітрини були представлені товари з порівняльними таблицями, які показували зростання цін до 61% у разі залучення знаменитостей.

Віцепрезидентка з питань бренду Емі Бі сказала, що ця активація спонукає індустрію переосмислити цінність маркетингу, нагадуючи клієнтам, що The Ordinary фокусується на науці, а не на славі.
Кампанія була створена креативною студією Uncommon.