The Ordinary заповнив вітрину купою грошей, щоб показати витрати на селебриті-маркетинг
29 Кві 2025, 17:05

The Ordinary заповнив вітрину купою грошей, щоб показати витрати на селебриті-маркетинг

Косметичний бренд The Ordinary ближче знайомиться з ціною слави у своєму попапі «The Secret Ingredient Store», який був запущений у Нью-Йорку на вихідних.

На Бродвеї бренд заповнив вітрину стосами брендованих доларових купюр, щоб проілюструвати, наскільки більше споживачі могли б платити, якби залучення знаменитостей була частиною їхньої бізнес-моделі.

Одна з вітрин чітко пояснювала це: «Це сума грошей, яку нам довелося б додати до ціни нашої продукції, якби ми платили за підтримку знаменитостей».

Всередині вітрини були представлені товари з порівняльними таблицями, які показували зростання цін до 61% у разі залучення знаменитостей.

Віцепрезидентка з питань бренду Емі Бі сказала, що ця активація спонукає індустрію переосмислити цінність маркетингу, нагадуючи клієнтам, що The Ordinary фокусується на науці, а не на славі.

Кампанія була створена креативною студією Uncommon.

Розкажіть друзям про новину