Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
Ефект Мандели у дії: епізод «Чорного дзеркала» спантеличив користувачів соцмереж

Стримінговий сервіс Netflix непомітно випустив дві версії одного й того ж епізоду, кожна з яких містить деталь, яку не можна не помітити, і яка тепер змушує фанатів шукати відповіді на свої запитання.
Кендрік Ламар став амбасадором Chanel

Репер розпочав свою співпрацю з Chanel з нової рекламної кампанії окулярів.
Heineken створив плагін для непомітного перегляду футбольних матчів на роботі

Бренд пива Heineken розробив інструмент «The Eyes Dribble» — плагін для непомітного перегляду Ліги чемпіонів під час відеозустрічей.
Duolingo запустив курс з гри у шахи

Після мов, математики та музики Duolingo додає до свого арсеналу новий інструмент — шахи.
Креативи тижня:
monobank та Живчик випустили напій зі смаком лаванди

monobank та «Живчик» вирішили повторити успіх напою з валеріаною, випустивши газовану воду зі смаком лаванди.
«Повернись живим» зібрав результати своєї роботи у кулеметну стрічку

«Повернись живим» презентував звіт про результати роботи за 2024 рік у вигляді кулеметної стрічки, де кожен проєкт наче куля, яка має чітку ціль та відповідні характеристики для її досягнення.
Rihanna стала нареченою у кампанії Savage X Fenty

Rihanna приміряла образ нареченої для нової кампанії весільної колекції Savage X Fenty.
Badstreet Boys переспівали хіт Валентина Стрикала, щоб допомогти фронту

Український гумористичний гурт Badstreet Boys представив інтерпретацію хіта Валентина Стрикала «Наше літо», щоб зібрати 3 мільйони гривень для облаштування командного пункту мінометної батареї 142 ОМБр на Покровському напрямку.
Cher’17 представив серіал-омаж на фільм «Красуня»

Український бренд одягу Cher’17 представив власну адаптацію культового фільму 90-х «Красуня».
Rolls-Royce створив шаховий набір

Бренд автомобілів Rolls-Royce переніс свою виняткову дизайнерську майстерність на шахову дошку, представивши ексклюзивний шаховий набір.
McDonald’s створив можливість робити замовлення через радіо

У партнерстві з популярною радіостанцією Rock&Pop McDonald’s перетворив радіо на абсолютно новий канал доставки — McDelivery Fm.
Добірка тижня:
Верхівка паски та лого з писанками: добірка креативів брендів до Великодня

Редакція MMR зібрала найяскравіші великодні привітання від українських брендів у добірку.
Дослідження тижня:
На 24% зріс ринок digital-реклами в Україні у 2024 році: дослідження

IAB Україна провела своє щорічне дослідження за власною методологією з кросперевіркою даних від агенцій, паблішерів, продавців CTV і дослідників.
Експертні матеріали тижня:
Італійський брейнрот: як новий ШІ-тренд захопив світові бренди

Оскільки цей тренд поширюється по всьому TikTok, багато брендів використовують італійський брейнрот, щоб отримати швидку видимість і осідлати вірусну хвилю.
Сталі івенти: чек-лист з організації подій без шкоди для клімату

Юлія Гелажис, керівниця інноваційного та кліматичного напрямків ГД ООН в Україні, розповіла про кейси створення сталих подій, а також створила чек-лист з проведення таких івентів.