16 Бер 2024, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Браслет-скотч від Balenciaga, вірусні моменти церемонії «Оскар» 2024 та експертні матеріали.

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

Balenciaga представила браслет у формі скотчу за €3000

До останньої колекції Balenciaga увійшов браслет зі скотчу, який розділив глядачів у думці з моменту свого дебюту. На українській платформі перепродажу вже з’явилися саморобні копії цього виробу.

«СВОБОДА»: на червоному хіднику Оскар-2024 з’явився український бренд

Цьогорічна премія Оскар відзначилася не тільки тим, що вперше український фільм отримав перемогу, а також і тим, що вперше на червоному хіднику був представлений український чоловічий бренд.

Instagram створив секретну гру у директі користувачів

Instagram непомітно додав секретну гру з емодзі. Вона нагадує олдскульні ігри, такі як Breakout або Pong.

Кайлі Дженнер знялась у кампанії бренду взуття Sam Edelman

Кайлі Дженнер стала обличчям кампанії бренду взуття Sam Edelman. Зображення кампанії продемонстрували ключові позиції весняно-літньої колекції, підкреслюючи поєднання свіжих модних тенденцій та вічної класики, що символізує спадщину бренду.

Відповідальна країна 2.0: склад експертного журі

Оргкомітет Конкурсу Відповідальна країна 2.0 презентує склад експертного журі, яке оцінюватиме роботи номінантів.

Креативи тижня:

Ван Гог і Фріда Кало отримали занадто багато правок від клієнтів у гумористичному ролику

Створити рекламу, яка сподобається і пересічному глядачеві, і клієнту, досить складно. А от створити рекламу, гідну розміщення в музеї, — це вже зовсім інша справа. Саме про це розповідають два гумористичні короткометражні фільми.

Для хейтерів безглютенової їжі створили картонний торт

Незалежна рекламна агенція The Hallway об’єдналася із сіднейською пекарнею Wholegreen Bakery, щоб створити смачний їстівний картонний торт, який змусить безглютенових скептиків з’їсти їхні слова. У буквальному сенсі.

Гумористичний ролик зобразив інтимні зони чоловіків у вигляді волохатих «хлопчиків»

Компанія Manscaped, яка спеціалізується на догляді за чоловічим пахом, запустила кампанію «The Boys». Її мета полягала в тому, щоб перестати ставитися до догляду за чоловічим волоссям нижче пояса, як до якогось табу.

Ролик показав, що пиво Stella Artois варте більшого, ніж зустріч з Девідом Бекхемом

Пивний бренд Stella Artois запросив легенду футболу Девіда Бекхема в якості амбасадора свого бренду.

Ритейлер товарів для дому зобразив моторошні домашні інструменти на мотиваційних постерах

Провідний ритейлер товарів для дому B&Q запустив нову кампанію, що відроджує знаковий слоган «You Can Do It», який відіграє невід’ємну роль у спадщині бренду.

Добірка тижня:

Суперництво «Барбі» та «Оппенгеймера» та голий Джон Сіна: вірусні моменти церемонії «Оскар» 2024

Пропонуємо добірку інших віральних моментів церемонії вручення нагороди «Оскар».

Експертні матеріали тижня:

Маркетингові стратегії, від яких варто відійти у 2024

Постійні зміни технологій та способу життя сучасного світу вимагають невідкладної адаптації маркетингових підходів для забезпечення конкурентоздатності й ефективності бізнесу. У цій статті Анна Носок, яка є співвласницею діджитал-агентства A.A. та піар-агентства Potolok, поділилась неактуальними маркетинговими стратегіями та релевантними методами, якими можна їх замінити.  

Спецефекти, відсутність мети та стратегії: 8 неочевидних помилок в Reels

Наталя Онашко, Head Of Media & PR Kukurudza, поділилась неочевидними помилками в Reels, через які у вас не виходить просувати сторінку в Instagram, та розказала, які саме відео потрапляють в рекомендації мільйонній аудиторії.

Б’юті-бренди знаменитостей: чому одні досягли успіху, а інші зазнали невдачі

На кожен Rhode, Fenty або Rare Beauty припадає кілька брендів, заснованих знаменитостями або інфлюенсерами, яким вдалося досягти лише частки цього успіху. Коли ви востаннє чули про Kylie Cosmetics від Кайлі Дженнер? Або KKW Beauty від Кім Кардаш’ян? Два бренди від найвідомішої у світі сім’ї, які мали великий успіх при запуску, але більше не потрапляють у заголовки газет. Чому ж одні бренди досягли успіху, а інші зазнали невдачі? Джоанна Х’юстон, керівниця відділу маркетингу в The Goat Agency вказала шість запитань, які повинні поставити собі знаменитості або засновники б’юті-брендів.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео