Кайлі Дженнер стала обличчям кампанії бренду взуття Sam Edelman.
Зображення кампанії продемонстрували ключові позиції весняно-літньої колекції, підкреслюючи поєднання свіжих модних тенденцій та вічної класики, що символізує спадщину бренду.
«Ця кампанія уособлює те, що мода — це більше, ніж просто те, що можна носити, це джерело влади. Мені сподобалося, як кожна пара сиділа на мені бездоганно і вселяла відчуття впевненості та краси», — сказала Дженнер.
Співзасновник і креативний директор Сем Едельман пояснив, що Дженнер стала його новим обличчям, тому що вона є «справжнім втіленням сучасної жінки: неймовірна мати, дочка, сестра, друг і підприємець. Її участь у цьому знаковому [20-му ювілейному] році є справжнім свідченням неймовірної моди та імпульсу, який ми плануємо запропонувати нашим клієнтам не лише цього року, але й на багато років вперед».