Ван Гог і Фріда Кало отримали занадто багато правок від клієнтів у гумористичному ролику
12 Бер 2024, 10:51

Ван Гог і Фріда Кало отримали занадто багато правок від клієнтів у гумористичному ролику

Створити рекламу, яка сподобається і пересічному глядачеві, і клієнту, досить складно. А от створити рекламу, гідну розміщення в музеї, — це вже зовсім інша справа.

Саме про це розповідають два гумористичні короткометражні фільми, випущені минулого тижня Асоціацією незалежних комерційних продюсерів (AICP), яка оголосила про продовження дедлайну до 12 березня для подачі заявок на цьогорічну премію AICP Awards.

Фільм «Museum Worthy», створений агентством BBDO, посилається на відомих художників, щоб показати, наскільки складно створити рекламу, гідну музею, зважаючи на кількість «творчого вкладу», який є невід’ємною частиною процесу затвердження реклами.

У фільмі Вінсент Ван Гог працює у своїй студії, коли двоє менеджерів підійшли до художника з «відгуком» від клієнтів, висловленим на сучасному маркетинговому жаргоні, про його картину «Зоряна ніч». Вони розповіли про правки, які хотів би внести клієнт — залишити назву картини та змінити зоряну ніч на сонячний день.

У фільмі так само звертаються до Фріди Кало, щоб повідомити їй, що один з клієнтів знайшов елементи її «Автопортрета із мавпою» неприйнятними. Зокрема, розмір її чола та мавпи.

Фільми підкреслюють той факт, що затвердження клієнта гальмує процес, і що часто існує багато думок про те, що вважається «гідним» визнання. До гумористичної кампанії також входить короткометражний фільм «Focus Group», який показує, як «Зоряну ніч» обговорюють у фокус-групі 19-го століття люди, які вважають її «жахливою».

Кампанія має на меті зробити серйозний наголос на тому, що якщо креативні люди хочуть, щоб їхні роботи були визнані AICP Awards і зрештою потрапили до архіву Музею сучасного мистецтва (MoMA) у Нью-Йорку, вони повинні подолати бюрократичну тяганину і подати заявку на участь до 12 березня.

Розкажіть друзям про новину