Італійське морозиво надихнуло велобренд створити екосідло
15 Лип 2025, 14:19

Італійське морозиво надихнуло велобренд створити екосідло

Італійський бренд велосипедного спорядження Selle Royal представив новинку — сідло Stracciatella Saddle, створене з перероблених виробничих відходів. Замість того, щоб відправляти обрізки матеріалів і списані сідла на смітник, компанія розробила технологію, що дозволяє подрібнювати та переробляти залишки у нову комфортну піну.

Отриманий матеріал має характерний мармуровий вигляд, який нагадує італійське морозиво зі страчателлою з візерунками, схожими на шоколадну стружку — саме на честь нього й названо продукт.

Для запуску новинки Selle Royal об’єдналася з міланським рекламним агентством Adverteam, яке створило кампанію на основі музичного стоп-моушен фільму під назвою «Stracciatella Fella».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Відео анімоване покадрово за допомогою понад 2000 окремо сфотографованих сцен, а в кадрі — мініатюрні декорації, пластилінові персонажі та реальні фрагменти переробленої піни. Ролик ілюструє шлях перетворення сміття на нову якість — креативно, з гумором і турботою про довкілля.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео