Після запуску ситуативної кампанії у відповідь на масові збої GPS через роботу РЕБ в Україні KFC представив нові елементи альтернативної навігації.
Відтепер користувачі можуть орієнтуватися не лише за локаціями ресторанів, а й за… зірками та мохом.
У межах продовження кампанії в KFC офіційно придбали зірку для навігації та дали їй ім’я бренду. В агенції idealer$, що працює над рекламною кампанією, зазначають, що зірка стане новою точкою орієнтиру — але «плавати містом» можна лише до комендантської години.
«Колись моряки орієнтувались по зірках. Чому б і нам не повернутись до перевірених методів? Тепер у небі є точка, що веде до смачної курочки», — жартують в агенції.
Ще один елемент навігаційної системи з’явився просто на фасаді одного з ресторанів KFC на Подолі — на ньому вирощено справжній мох. Як відомо, мох зазвичай росте з північного боку, тож тепер кожен може визначити напрямок навіть без смартфона.