Замість навігатора — зірка та мох: KFC креативно відповів на збої GPS
15 Лип 2025, 15:14

Замість навігатора — зірка та мох: KFC креативно відповів на збої GPS

Після запуску ситуативної кампанії у відповідь на масові збої GPS через роботу РЕБ в Україні KFC представив нові елементи альтернативної навігації.

Відтепер користувачі можуть орієнтуватися не лише за локаціями ресторанів, а й за… зірками та мохом.

У межах продовження кампанії в KFC офіційно придбали зірку для навігації та дали їй ім’я бренду. В агенції idealer$, що працює над рекламною кампанією, зазначають, що зірка стане новою точкою орієнтиру — але «плавати містом» можна лише до комендантської години.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Колись моряки орієнтувались по зірках. Чому б і нам не повернутись до перевірених методів? Тепер у небі є точка, що веде до смачної курочки», — жартують в агенції.

Ще один елемент навігаційної системи з’явився просто на фасаді одного з ресторанів KFC на Подолі — на ньому вирощено справжній мох. Як відомо, мох зазвичай росте з північного боку, тож тепер кожен може визначити напрямок навіть без смартфона.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео