Уроки фінансової грамотності: навіщо банк оживив Бенджаміна Франкліна
15 Лип 2025, 16:30

Уроки фінансової грамотності: навіщо банк оживив Бенджаміна Франкліна

У своїй новій кампанії американський банк PNC запропонував сучасний погляд на фінансову мудрість за допомогою Бенджаміна Франкліна.

«Brilliant Ben Franklinisms» — це новітня креативна концепція, яка є частиною поточної бренд-платформи банку «Brilliantly Boring», яка підкреслює, як надійний, відповідальний підхід банку призводить до успішних результатів для клієнтів у світі, одержимому короткими шляхами, ажіотажем та високоризикованими грошовими операціями.

Кампанія, створена агенцією Arnold, використала анімованого Бенджаміна Франкліна — оригінального фінансового інфлюенсера, який дає дотепні, практичні фінансові поради. Кумедні лайфхаки, які стосуються як дотримання бюджету, так і вдалого заміжжя, пронизують сучасний фінансовий хаос з гумором, чесністю і прагматизмом старої школи.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео