У своїй новій кампанії американський банк PNC запропонував сучасний погляд на фінансову мудрість за допомогою Бенджаміна Франкліна.
«Brilliant Ben Franklinisms» — це новітня креативна концепція, яка є частиною поточної бренд-платформи банку «Brilliantly Boring», яка підкреслює, як надійний, відповідальний підхід банку призводить до успішних результатів для клієнтів у світі, одержимому короткими шляхами, ажіотажем та високоризикованими грошовими операціями.
Кампанія, створена агенцією Arnold, використала анімованого Бенджаміна Франкліна — оригінального фінансового інфлюенсера, який дає дотепні, практичні фінансові поради. Кумедні лайфхаки, які стосуються як дотримання бюджету, так і вдалого заміжжя, пронизують сучасний фінансовий хаос з гумором, чесністю і прагматизмом старої школи.